ik haal bevrediging uit het feit dat jij geen nieuw topic hebt geopend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
haal je daar nou bevrediging uit Kugari-ken?
Het vullen en openen van een nieuw topic, want dan gun ik het je van harte
wel lastig, topics openen met één handquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik haal bevrediging uit het feit dat jij geen nieuw topic hebt geopend.
SSB! Relhoer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier zitten zeker geen lekkere vrouwen?
Heb je weer botercreme gesnoven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zeg het niet zelf, anderen zeggen het... ik herhaal wat anderen zeggen.
you'd wish you could sniff my buttercream!quote:
Gat-ver-dam-me.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you'd wish you could sniff my buttercream!
Ik moet altijd aan je glasvezel incident denken als ik je ergens zie posten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier zitten zeker geen lekkere vrouwen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
over eendjes voeren en hoe schattig in een park...
Wat is dit?quote:''En dit is uw woning''.
''Ja''
''Waarom bent u hier?''
''Ik woon hier.''
nu staan we in je lijst, in je active topics... je bent nu een van ons.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe Al die FOK!sters / vrouwelijke FOK!kers
Boeiendquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nu staan we in je lijst, in je active topics... je bent nu een van ons.
Ja dat was op dat moment niet grappigquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan je glasvezel incident denken als ik je ergens zie posten.
met dat bijltje heeft Ang3l al wel vaker gehakt... now there's a biscuit he's bitten more often than not.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Boeiend
Iedereen weet toch dat ik van de pussy benzelfs Ang3l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |