Daar dacht ik aan toen ik gepost had ja.quote:
Hopelijk in de handbagage ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Moet je in het kapotte toestel wachten op het andere toestel, FFT?Da's ook niks nee... maar wij zijn er nog en anders je boek
nee nog niet geboard dus zit nog in t halletje. Boeken zitten in koffer helaas (lees liever niet in vliegtuig want reisziek) maar fokken vanaf mobiel gaat nog wel jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Moet je in het kapotte toestel wachten op het andere toestel, FFT?Da's ook niks nee... maar wij zijn er nog en anders je boek
Jeetje, zo moet je wel veel wachten tussendoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
in Luxor stappen er mensen uit en nwe in en mag dan helaas 2 uur blijven zitten op de grond voor we doorvliegen naar Hurghada. Ach, belangrijkste is dat ik heel aankom ook al baal ik wel een btje dat t zo laat wordt.
ja idd, lekker snurken tot de landingquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, zo moet je wel veel wachten tussendoor.
Dat vind ik het vervelendste aan reizen, het wachten. Als je nou gewoon ergens kon opstappen en direct in één ruk naar je eindbestemming dan is het al stukken minder vervelend
dat is beter!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn moeder heeft gister gevlogen zonder wachten. Voor het eerst!
Prettigquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn moeder heeft gister gevlogen zonder wachten. Voor het eerst!
Het was dus haar eerste keer vliegen bedoelde ik.quote:
Daarom is de auto ook zo lekker voor de vakantiequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, zo moet je wel veel wachten tussendoor.
Dat vind ik het vervelendste aan reizen, het wachten. Als je nou gewoon ergens kon opstappen en direct in één ruk naar je eindbestemming dan is het al stukken minder vervelend
Sorry daarvoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
naar andere gate en ben als enige gefouilleerdmn tieten en tussen mn benen ook haha
semifreddo kraampje zonder personeel dus dicht. Mensen deden zelfservice zonder te betalen. Net als bij de mac je eigen hamburger pakken en weglopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prettig
En hoe bedoel je dat, FFT? Er is een koffiekraam waar mensen de koffie niet halen,maar wel uit de automaat en wat is er erg aan?
bij de eerste keer haal je van alles in je hoofd en dan blijkt het heel gewoon te zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was dus haar eerste keer vliegen bedoelde ik.En ze vond het niet heel bijzonder, hihi.
Veel plezier!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit in de vliegmasjientot morgen!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
Zooo, blijkt dat sleutel bij laten maken 144,50 EUR goedkoper is dan een deur openbreken
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
Zooo, blijkt dat sleutel bij laten maken 144,50 EUR goedkoper is dan een deur openbreken
Wat Isa zegt. Maar een buurvrouw heeft ook een sleutel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja, beter laat dan nooit. Maar dat van die deur openbreken is wel erg zonde van het geld ja
Wij hebben een overbuurman met ladder en meestal is er wel een balkondeur open
duhquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ja. Maar ik hoorde vandaag wat ze van plan zijn om mij te vervangenquote:
Ja. Dat zei mijn collega hier ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
Ze kunnen het proberen P, maar ooit van nee zeggen gehoord. Je draait je uren die je moet draaien maar je hoeft ook niet meer te rennen
Dat is ook een manier om af te vallen eejquote:
Komt goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:37 schreef MissHobje het volgende:
P laat je niet gek maken! enne probeer dat nee zeggen eens.. is heel moeilijk maar denk eens aan jezelf
Ik ga kapucijners en vissticks etenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef borisz het volgende:
Ik begin wel met het DE'tje. ''Wat staat er op het menu vandaag? ''
Op het menu: Beetje pasta van gister en een kom verse groente soep.
Van al die bubbels ga je zweven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ik drink net een groot glas sinas en weeg me daarna opnieuw; 100 gram lichter. Verklaar dat maar eens.
De nieuwe Sonja Kaasboerquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ik drink net een groot glas sinas en weeg me daarna opnieuw; 100 gram lichter. Verklaar dat maar eens.
Ik wil ook van die sinasquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ja, ik heb geen bananen. Ik heb geen bananen, vandaag.
Bananen zijn toch het go-to voer voor kaliumtekorten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Is dat interesse of je opleiding?
Ja. Maar ik vroeg me af waarom je dat weet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bananen zijn toch het go-to voer voor kaliumtekorten?
Alsof de juwelier het ineens goedkoper gaat aanbieden, nee helaas nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
Zilverprijs crasht
Mooi. Ik wil nog een armband.
Zie de smiley.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alsof de juwelier het ineens goedkoper gaat aanbieden, nee helaas niet
Geeft niks, ik gebruik hem wel vaak. Maar ik vind ook veel grappig.quote:
Trusten!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:11 schreef MissHobje het volgende:
Lieverds ik ga slapen(nouja na sstnl dan
)
Hobsquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:11 schreef MissHobje het volgende:
Lieverds ik ga slapen(nouja na sstnl dan
)
Jaquote:
haha ik was al naar beneden om te gaan koken toen ik aan het DE'tje van vandaag moest denken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef borisz het volgende:
Ik begin wel met het DE'tje. ''Wat staat er op het menu vandaag? ''
Op het menu: Beetje pasta van gister en een kom verse groente soep.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Zo. Dossier geherordend. Veel termen geleerd.
Mictie wist ik al, maar ik moet nog altijd denken aan een klein, groen kaboutertje.
* krakkemieke duimt voorBoriszquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef borisz het volgende:
Jeuj volgende week zaterdag naar Shabu Shabu. Mits de reservatie lukt natuurlijk
. Vanaf Maandag kan er gereserveerd worden. Opening is een aantal dagen uitgesteld.
Mictie is plassen en het doet me denken aan pixie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wilde eigenlijk wat nuttigs doen, maar dat gaat er niet van komen denk ik
Ik denk dat het een avondje op tijd naar bed gaan wordt
Ze zeggen toch al wat ik weet.quote:
Koop die wafel dan niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, wat pakken gepast bij verschillende warenhuizen. Maat 44 past best goedDaar moet ik maar vanuit gaan als ik morgenochtend bij Suit Supply naar binnen piep.
Wafel gekocht, lekker
Wel een beetje duur voor 1.75 EUR
Nu ff pilatessen, douchen en naar Fast & Furious 5 met L.![]()
Heb jijzelf het dossier opgevraagd om aan de aardige chirurg te geven ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Zo. Dossier geherordend. Veel termen geleerd.
Mictie wist ik al, maar ik moet nog altijd denken aan een klein, groen kaboutertje.
Ja dat zal bestquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze zeggen toch al wat ik weet.![]()
Die oma's rollen de tortellinni niet en er zit amper ham/kaas/ whatever in.
Een man moet doen wat een man moet doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Koop die wafel dan niet.
En zit er wel kalium in en hoe weet je dat nouhou?
De aardige MLD arts was de aanleiding. De andere helft was nieuwsgierigheid voor mezelf. En ook omdat er toen in 1 opname veel fout ging. Destijds kon ik geen klacht indienen en nu is het een soort verwerking en er nog eens van leren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb jijzelf het dossier opgevraagd om aan de aardige chirurg te geven ?
Of is het meer voor jezelf ? om wijzer van te worden.
En wanneer ga je verder?
kan ook in pm hoor, - of niet - als je het kwijt wil.
Echt niet! Dus interesse?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een man moet doen wat een man moet doen
En dat kalium in banaan zit is toch eenzelfde volkswijsheid dat vitamine C in citrusvruchten zit?
Ik mag hopen dat ik genoeg medische dingen heb geleerd om medische dingen te onderzoekenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Echt niet! Dus interesse?
Ik bedoel maar, je werkt met medische dingen en ik weet heel niet hoeveel medische dingen je leert in je opleiding.....
Nou ja, nu zit ik ook met allerlei lab.-gegevens die ík niet kan interpreteren en ze kunnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Prima om je eigen dossier in bezit te hebben, krak
Zeggen hullie...en ik héb nix hé: er is sprake van ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, jij hebt een verhoogd kalium niveau Anne?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik genoeg medische dingen heb geleerd om medische dingen te onderzoeken
Bel degene die dat onderzoek heeft aangevraagd en vraag daar wat je dwars zit!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja, nu zit ik ook met allerlei lab.-gegevens die ík niet kan interpreteren en ze kunnen
mij van alles wijsmaken.
Daarmee heb ik héel véel moeite !
Nu is er weer sprake van een consult bij de nefroloog vanwege verhoogd Kalium in urine??
En zó gek ben ik niet op bananen.
helaas gemist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef borisz het volgende:
Oke ik weet weer wat meer over de Parmaham![]()
Interessante aflevering toch wel.
quote:
Dus je vroeg; cappocino of wiener melange?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het antwoord "Een brutaal mens heeft de halve wereld, P. Maar koffie is all you get. "
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus je vroeg; cappocino of wiener melange?
je vist achter het zelfde net als ik.quote:
Achquote:
Thnxquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb die statistiek al eens gepost.
Pee, goed gedaan, ik ben trots op je!
Als-t-ie maar aardig blijft. Misschien wel daarom aardig - vanwege de ring bedoel ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, de aardige dokter draagt een ring.
Verhaaltje eigenlijk..quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Verhaaltje eigenlijk..
Er was eens een man die altijd een date had. Zijn vrienden begrepen dat niet. Hij zei, een op de zoveel vrouwen willen geen afspraak. Dan moet ik gewoon vaker vragen.
Die man van het verhaaltje was ook niet brutaal en dat hoeft ook niet. IMHO .quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zit wat in. Helaas ben ik niet zo brutaal
Ik vond het al heel wat dat ik het bij deze collega durfde en dat ging nog een soort van natuurlijk
Ok. Misschien een verkeerde term. Maar je snapt me welquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die man van het verhaaltje was ook niet brutaal en dat hoeft ook niet. IMHO .
Volgende keer jam maken! Mijn eerste jam was rabarber met gember!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef AnneX het volgende:
Vanavond een CF gedaan: tussen de bedrijven en goochelen door een kilo rabarber tot moes gekookt met gember en suiker.
Nou moeten wij dat wel opeten want eigenlijk had ik het in potjes moeten doen.
De band. Niet het nummer. Ik heb een aantal CD's van ze. Operation Mindcrimequote:
Arjan Lucassen! Jeugdsentimentquote:
quote:
Ik heb het nummer live gehoord, kippevel!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De band. Niet het nummer. Ik heb een aantal CD's van ze. Operation Mindcrime
Waar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het nummer live gehoord, kippevel!
Ik ken hem alleen van Vengance.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ayreon is echt een van mijn favoriete bands. Ik vind het zulke coole conceptalbums. Ook zijn andere projecten volg ik. Alleen Vengeance heb ik niets van.
Van naam hequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van Vengance.
Ik vind het al tof dat je Vengance kent!
Mijn zus was fan van dat nummer. We hoorden het toen Queensryche voor Metallica optrad in Leiden. Geof haalde alle hoge noten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar?
En dit was mijn eerste aanraking met Jeff Beck dankzij meneer Litpho
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn zus was fan van dat nummer. We hoorden het toen Queensryche voor Metallica optrad in Leiden. Geof haalde alle hoge noten.
Trusten!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Had bedacht dat ik wel eens op tijd in bed kon liggen. Toch weer niets van terecht gekomen
voor 23.00 is best op tijd toch? Hier dus ook geluktquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Had bedacht dat ik wel eens op tijd in bed kon liggen. Toch weer niets van terecht gekomen
LOL!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef freecell het volgende:
[..]
voor 23.00 is best op tijd toch? Hier dus ook geluktwelterusten!
quote:
Tegenwoordig een hippe telefoon hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL!
Wat doe je hier om deze tijd?
Zaterdag moet ik werken maar lief van jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:15 schreef freecell het volgende:
Haha Lein
Het hondje van Tara's moeder is ook dood (vorige week)Dat zat er al zó lang aan te komen dat we het niet meer zagen aankomen
Ik mailde net een 'bijna-jarig mailtje' met daarin dat ik, heel onboeiend 27 word.
Krijg ik een mailtje terug van een vriend: Hoi! 27 is 3 tot de macht 3. In een drietallig stelsel is dat 1000. Dus toch wel boeiend! groet.
Ik snap het nietmaar hem kennende heeft hij ongetwijfeld gelijk
Lein, als je in de buurt bent, kom je ook?Zaterdag
Nouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zaterdag moet ik werken maar lief van je
Nou, ga gezellig mee wandelen de 21equote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Buh ik heb net een goede 50 minuten gefietst en wat is dat toch stomvervelend
quote:
Maareh...wel gezellig met mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Wandelen
is zo mogelijk nog stommer dan fietsen
10 km op de fiets is plm. 30 mins. Lopend doort dat véél langer
Al was je Brad Pitt dan ging ik nog niet vrijwillig met je wandelen. Niks persoonlijks, maar wandelen...quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Al was je Brad Pitt dan ging ik nog niet vrijwillig met je wandelen. Niks persoonlijks, maar wandelen...
Commerciele zijn een stuk erger imho. Die hebben drek als:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Precies. Publieke omroep
Ik ben chagrijnig vandaag, valt het op?
Ik ben het helemaal met je eens! En ik ben ook chagrijnigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Precies. Publieke omroep
Ik ben chagrijnig vandaag, valt het op?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Commerciele zijn een stuk erger imho. Die hebben drek als:
"Echte meisjes in de jungle"
"Dames in de dop"
"Hollands Next Top Model"
"Echte Gooische Vrouwen"
"Oh Oh Cherso"
"Oh Oh Tirol"
"Xfactor"
"Idols"
"Dansen met A/B/C-sterren op IJs/Asfalt/Sneeuw"
"De Afvallers XL/XXL/XXXL"
Dat ene programma met Mevr. Froger
Ik bedoel. Als je al niet hersendood zou zijn, dan ben je het wel erna.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Dames in de dop"
"Echte Gooische Vrouwen"
"Oh Oh Cherso"
"Oh Oh Tirol"
"Xfactor"
"Idols"
Mijn favoriete programma's ...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Dames in de dop"
"Echte Gooische Vrouwen"
"Oh Oh Cherso"
"Oh Oh Tirol"
"Xfactor"
"Idols"
Sommige programma's zijn nog best leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Dames in de dop"
"Echte Gooische Vrouwen"
"Oh Oh Cherso"
"Oh Oh Tirol"
"Xfactor"
"Idols"
Oh? Is Sammie tegenwoordig ook al in staat om te FOK-ken danquote:
Sammie ligt te tukkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh? Is Sammie tegenwoordig ook al in staat om te FOK-ken dan
Nou, dat was de meest indrukwekkende total make-over ooit!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen.
De kat van Isa's ouders was al oud hoorZ'n schildklier was er al een keer uitgehaald omdat het beest eruit zag als een zombie. Maar hij is er nu dus niet meer. Wel beter, na een hersenbloeding
Ik heb al 2 jaar geen tv en ik mis ook niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:39 schreef freecell het volgende:
WIj hebben geen tv en volgens mij mis ik helemaal niks
Dus is het nog steeds rustig hierquote:
Yupquote:
Hoihoiquote:
Wel indruk gemaakt allemaal dus. En daar hoort familie die melodramatisch doet ook bijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef Bluezz het volgende:
Yup
SunTavSam ook weer terug zie ik.
En voor de poes van isa
Voor het grootste gedeelte van gister en vandaag ging het goed op wat drama-queen familie leden na die heel veel van mijn geduld eisten(Op de kist gaan liggen janken enzo
)
Maar de bijdrages van mijn zussen, broer en mij sloten naadloos op elkaar aan en hadden onze herinneringen op papier mét overeenkomsten maar ook op eigen sporen.
Ben wel doodmoe
Heb ook nog een foto van mn moeder & de kist met een heel verhaal incl. de liturgie, rouwkaart en mijn praatje net opgestuurd naar Australie
Oh en er kwamen onverwachts nog 2 collegadinnen van mij ineens binnenlopen. Tóen moest ik ff huilenZó lief.
Ik moet weer even mezelf worden en dan morgen lekker 3 dagen Texel
Beetje raar iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoihoi
Ik ben een online testje (voor maar liefst 1 euro) aan het maken en dan vragen ze:
Op een schaal van 1-5 in hoeverre bent u geïnteresseerd in:
- musicals en klassieke muziek
In 1 categorie dusIk ken musical fans die echt nooooit naar klassieke muziek zouden luisteren en mensen die veel klassieke muziek luisteren die er niet over peinzen naar een musical te gaan
Veel plezier alvast, bloessiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet weer even mezelf worden en dan morgen lekker 3 dagen Texel
opzich niet slecht, alleen niet altijd handig. en af en toe een vreemde construktie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:46 schreef Den_Haag het volgende:
Balen als het zo slecht door de vorige eigenaar is gedaan Z.
Zo de gemotoriseerde fiets eens ophalen
Kom gewoon een keer op de koffie. kun je rustig rond kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Maak eens wat leuke foto's van je hele huis Zet?
Ik ga zo eens metquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:40 schreef borisz het volgende:
Curry was lekker. Zo omkleden en dan op de fiets naar Assendelft
.
Dat is geen handige plek om onwel te worden...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:27 schreef borisz het volgende:
Iemand op de pont is onwel geworden. Politie + Ambulance is er.
Zij we al meerder keren geweest en de weersverwachting is veel te goed om binnen te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval veel plezier op T.
Het Juttersmuseum is een aanrader ( als het zou regenen).
Ik begrijp je helemaal, en al zit het nog allemaal voor in mn kop (ging net ff liggen, maar alles spookt er nog doorheen, mn hartslag wat te hoog is of zoiets en ik dus nog niet kan ontspannen) ben ik ook blij dat het allemaal achter de rug is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef AnneX het volgende:
Als ik het goed begrijp Bluezz en golfer is het afscheid nemen en de plechtigheid
goed verlopen inclusief dramaqueen.![]()
Eigenlijk ben ik een beetje jaloers dat je het geregel achter de rug hebt en toe bent
aan ? ja wat eigenlijk ?
* heeft zo'n hekel aan makkelijke cliché's.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
wat goed om te lezen Bluezz dat de uitvaart mooi was en je mooie dingen mee terug genomen hebt.
hotel heeft dus potverdomme geen wifihad ik nog zoo gevraagd voor ik ging boeken omdat ik alleen was. heb dus een uurtje internet voor 6 euro.
1,5 uur vertraging met vertrek maar uiteindelijk kwamen we maar kwartier na aankomsttijd aan.
jammergenoeg werd ik vannacht hartstikke bang en zenuwachtig en ik moest overgeven. ik weet dat het ook weer overgaat maar vind het toch extra eng als ik alleen ben en er niemand is die me kan 'helpen'. nou ja, weet niet met wat maar ik weet toch al ff niet meer wat mn lichaam nou doet. overdag ging het wel op wat gewrichts/spierpijn na maar nu is het avond en ik word alweer keizenuwachtig en bang![]()
nou ja....laat ik hopen dat het goed komt en ik lekker kan slapen. Luxor excursie is 4 uur heen en 4 uur terug met de bus en vertrek om 5u 's morgens dus ik denk er nog ff over na.
veel liefs en dikke kussen
Dat dus! En gewoon lekker met die excursies meegaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik hoop idd voor je dat die angstaanvallen over gaan en je ook een beetje kan genieten!
dankjewel, dat hoop ik ook heel erg. hoe gaat het nu met je?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]Nou ik hoop idd voor je dat die angstaanvallen over gaan en je ook een beetje kan genieten!
ik kijk wel met die excursies. ja reisbureau. ik vroeg het duidelijk, wilde het zeker weten omdat ik al alleen ben. zij navragen, zegt ze; ja, er is wifi in je hotelkamer. toen werd het die dag ook op de site geplaatst bij die accomodatie. en nu dus toch niet; ja in de receptie tegen betaling.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus! En gewoon lekker met die excursies meegaan(en wat balen dat er geen wifi is, wie heeft er dan tegen je gelogen? het reisbureau?)
Ach..je hebt een tof boek bij jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
internet valt straks uit, uur voorbijdus
Of ze heeft geen idee wat het verschil is tussen wifi en 'er is internet mogelijk'quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kijk wel met die excursies. ja reisbureau. ik vroeg het duidelijk, wilde het zeker weten omdat ik al alleen ben. zij navragen, zegt ze; ja, er is wifi in je hotelkamer. toen werd het die dag ook op de site geplaatst bij die accomodatie. en nu dus toch niet; ja in de receptie tegen betaling.
met internet voelde ik me toch meer 'veilig'
Ja, de buurtsuper gevraagd om griekse yoghurt te bestellen, want ik hoorde er goede dingen over. En het mixt goed met de zurige rabarber ) met gember.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Griekse yoghurt met rabarber klinkt als een goede combi, Anne
Tegenwoordig krijg ik ook lijstjes van het Voedingscentrum in de mail.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik baseer mijn lijstjes weer op de supermarktaanbiedingen en dat bevalt prima
Dat dusquote:
Helpt het ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef LieLie het volgende:
Ben vanochtend ook maar even naar de dokter geweest voor mn eczeem, zalf meegekregen. Werd echt gek van de jeuk
We hebben heerlijk aan het water op het terras zitten eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:03 schreef AnneX het volgende:
Naast alle narigheid en trammelant, hoor ik graag nog even van Bluezz en golfer of het
reataurant is bevallen bij Mamma Mia.
Het is ook echt vaak zoooo lastig wat je nú weer moet maken he? Ook met die lactose-intolerantie van g + dat we zo uit één lopen qua verschillende gerechten/smaken. Maar toch komen we er altijd wel weer uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef AnneX het volgende:
Ja, de buurtsuper gevraagd om griekse yoghurt te bestellen, want ik hoorde er goede dingen over. En het mixt goed met de zurige rabarber ) met gember.
Ik ga eerst maar eens stoeien met lijstjes voor volgende week.
Want dat hopeloze getuur naar het groentenvak zonder inspiratie is naar.
Lekker hormoonzalfje, werkt meestal snel en perfect. Moet je het ook vet houden? (ander cremetje?)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef LieLie het volgende:
Ben vanochtend ook maar even naar de dokter geweest voor mn eczeem, zalf meegekregen. Werd echt gek van de jeuk
Ja, ook vet houden idd. Merkte alleen vanavond ook allemaal onrust op mn gezicht, hele kleine bultjes. Hoop dat dat niet ook zoiets is..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker hormoonzalfje, werkt meestal snel en perfect. Moet je het ook vet houden? (ander cremetje?)
Ik heb het nog steeds hardnekkig op mijn onderbenen, ziet er niet uit en in combi met mn spataderen ga ik dus nooit meer met blote benen in het openbaar![]()
En de jacuzzi?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
Maar het ontbijtbuffet bij Van der Valk was ook prima.
Heerlijk samen een uurtje gebubbeld gisteravond met het Vrijheidsconcert uit Amsterdam keihard op de TV.quote:
Beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk samen een uurtje gebubbeld gisteravond met het Vrijheidsconcert uit Amsterdam keihard op de TV.
Ik heb dichte pumpsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi hoor!!
Maar niet met peep toe hakjes aan he
Braafquote:
Ziet er leuk uit! Ik zou ook bijna gaan kamperenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef TAV74 het volgende:
![]()
![]()
Was druk met typen en foto's. Voor de liefhebbers ons midweekje in woord en beeld (tikfouten ga ik er nu uithalen):
http://sonnie-tieske.nl/verslagen/schinnen2011/schinnen_1.html
Ik ben echt verliefd op onze tentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Ik zou ook bijna gaan kamperen
Leuk verslag. Mooie omgeving.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef TAV74 het volgende:
![]()
![]()
Was druk met typen en foto's. Voor de liefhebbers ons midweekje in woord en beeld (tikfouten ga ik er nu uithalen):
Leuk verslag! Mooie foto's en je lachtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef TAV74 het volgende:
![]()
![]()
Mwoah, meer een cheesy lookquote:
Bij welke plaats zitten jullie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Als ik kijk waar we vanaf morgen 3 dagen zitten, lijkt het me wel wat
De laatste nacht niet. Eerste wel, maar ik had me ook niet genoeg ingepakt. 2e Nacht was het al veel beter..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Den burg.
Precieze plek maar ff per PM
Maar het was dus koud 's nachts jongus?
Zonder onze kachel en binnentent (niet standaard bij een De Waard) had ik liever overgeslagen denk ik. Lag buiten toch redelijk rond het vriespunt de eerste nacht.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Leuk he !
Toen wij thuiskwamen vanmiddag, zat er een liev slaperig poesje boven aan de trap te wachten. Eerst op mij (kroeltje, koppie krauw) blijft ze zitten tot ook golfer haar uitgebreid geaaid heeft en ging toen pas bij haar lege bakje zitten
Ah fietsen, goed zo! (knie ligt nog dwars?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
Game of Thrones is toch een leuke serieZeker met een goeie bak aardbeien erbij
Nu slapen want morgen op tijd op voor een rondje Den Haag op de fiets!
Daar heb ik nu echt enorm veel zin in! Sappige, zoete aardbeienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
Game of Thrones is toch een leuke serieZeker met een goeie bak aardbeien erbij
Nu slapen want morgen op tijd op voor een rondje Den Haag op de fiets!
Valt wel mee hoor! Maar 4 dagen deze weekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Werkze alvast Isa!
Het is wel buffelen de laatste tijd bij jou & Lein qua werk zeg
Geen idee. Ik heb de rest van de week niet gewandeld. Durf het ook niet echt aan. Maar fietsen morgen heb ik wel zin inquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah fietsen, goed zo! (knie ligt nog dwars?)
Ik had twee doosjes meegenomen. Ze waren erg lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik nu echt enorm veel zin in! Sappige, zoete aardbeien
Maar ik moet het vannacht maar doen met een banaantje.
Ohhoooquote:
Verstandig. Heb ook zin om morgen of zondag rondje Texel te fietsen.. kijken of het lukt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Geen idee. Ik heb de rest van de week niet gewandeld. Durf het ook niet echt aan. Maar fietsen morgen heb ik wel zin in
Je mist niets, Isa. Echt niet. Werk ze vannacht. Ik ga lekker slapenquote:
aye! Loopt die ah niet zo goed of koopt niemand dat merk chips?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Den_Haag het volgende:
#ahfail
Chips kopen die meer dan 2 maanden over datum zijn.')
Oh, dat kan ook nog! Gewoon chips er tegenaan blijven plaatsen en de achterste niet naar voren halen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef Bluezz het volgende:
First in First out principe was niet doorgedrongen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen ff terug en feestje bouwen bij de klantenservice. Is grote ah
Da's wel het uiterste topje van die ijsberg hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Mocht je daarmee klaar zijn, noem ik wat andere thema's om je druk over te maken. Ik noem een Kinderarbeid, een Cacao-boeren-uitbuiting en een Wereldwijde vervuiling der oceanen.
Ik moet alleen nog morgen en dan pas vrijdag weer. Maar wel zondag en maandag naar t paardenbeest. Krijg buikpijn bij het ideequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Werkze alvast Isa!
Het is wel buffelen de laatste tijd bij jou & Lein qua werk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |