Zo die 2e video is echt cool!quote:
heb die helemaal gezien ja, op dezelfde site trouwens. Echt een super documentaire! Through The Wormhole With Morgan Freeman is trouwens ook baas. 7 of 8 delen maar echt de moeite waard.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:16 schreef daftme het volgende:
Deze is ook wel leuk. Verteld door Morgan Freeman en ook een stukje Nederland in te zien
cosmic voyage is een film uit 1996 en heb ik toen al in het omniversum gezien en er zijn een heel aantal filmpjes over star comparison op youtube, hier nog één:quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:20 schreef xchristox het volgende:
[..]
heb die helemaal gezien ja, op dezelfde site trouwens. Echt een super documentaire! Through The Wormhole With Morgan Freeman is trouwens ook baas. 7 of 8 delen maar echt de moeite waard.
Ik denk dat het geen onmogelijkheid is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:10 schreef Jordony het volgende:
Het is toch te gek voor woorden hoe klein wij zijn? Ik ben heel erg gefacineerd door het universum. Wat denken jullie van meerdere universums?
Universums? Museums? Het is minstens Universa maar aangezien Uni = 1 kan dat ook niet kloppen. Multiversum is de gangbare term.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Jordony het volgende:
Misschien is ons universum maar een kleine luchtbel in een gigantische zee van luchtbellen (universums). Maar waar is het begin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |