jep, ik had alleen gehoopt dat Simon vorig week al was gestegen.. hij moet voor het einde van volgend seizoen wonderbaarlijk zijn namelijk.. dan wil ik switchen van training..quote:
Weet ik het wat hij dan wil trainen, ik geef hem een suggestiequote:
positiespel.. omdat er weinig jonge en goede middenvelders zijn die van Groningen heten..quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet ik het wat hij dan wil trainen, ik geef hem een suggestie
ah okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
positiespel.. omdat er weinig jonge en goede middenvelders zijn die van Groningen heten..
2 weken terug gekocht voor 400k, nu 550k waardquote:Aart Prent Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van matig naar redelijk.
bemoei je er dan ook niet mee..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet ik het wat hij dan wil trainen, ik geef hem een suggestie
Mwa wel een aardige TU al zeg ik t zelfquote:Maarten-Jan van den Bosch : Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Sébastien Guérin : Zag zijn mate van passen toenemen van goed naar uitstekend.
Martino Cavaliere : Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
László Varg : Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Cevat Belge : Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Delcho Kasherov : Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van redelijk naar goed.
Hilco Dingedans : Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
Izaak Veldt: Hij verbeterde zich op het gebied van passen van matig naar redelijk.
Janus Jongepier :Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Die is ook heel leuk idd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa wel een aardige TU al zeg ik t zelf
En schiet het ook al een beetje op met de inkomsten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa wel een aardige TU al zeg ik t zelf
Vanavond maar weer de nodige spelers op de TL knikkeren.quote:
Mwa ik heb 2.6 mil nu. Maar ik heb al heel wat spelers lopen van mn toekomstige A team.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En schiet het ook al een beetje op met de inkomsten?
Ken je 'm nog possie?quote:Tobias Maat
Zag zijn mate van positiespel toenemen van redelijk naar goed.
Natuurlijk ken ik m nog!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ken je 'm nog possie?
Alleen jammer dat ie meteen 2 levels in vorm zakt
5 maar? Tsssk ik had er 9 deze week.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Drassss het volgende:
Volgende week ga ik 5 poppers krijgen, ik voel het aan mijn koffie.
Ik 1tjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
5 maar? Tsssk ik had er 9 deze week.![]()
.
.
patserquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
5 maar? Tsssk ik had er 9 deze week.![]()
.
.
absoluut niet...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das voor jou toch 50% van je trainies.
[..]
Je bent gewoon jaloers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |