Een vers warm witbrood is ech wel lekker!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wit brood
Op m'n opleiding aten sommige klasgenoten het brood op maar lieten ze de korstjes liggen![]()
![]()
Ja daar eet ik zo een halfje van op. Zonder beleg helemaal uit elkaar trekken en stukje voor stukje opeten.quote:
Nou, volgens mij viel dat wel mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een vers warm witbrood is ech wel lekker!
Mja die aten zeker oud brood... Dan vind ik de korstjes ook niet te hachelen... Knapperig moet dat zijn.
klopt jij beweert dat ik dat wel zei, wat dus niet zo isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat jij niet gezegd hebt dat ik gezegd heb dat het niet om mijn brood gaat
vers warm witboordquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een vers warm witbrood is ech wel lekker!
Mja die aten zeker oud brood... Dan vind ik de korstjes ook niet te hachelen... Knapperig moet dat zijn.
Dan waren t van die mietjes waarbij mama vroeger al de korstjes van hun brood af moest snijden...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou, volgens mij viel dat wel mee.
Witbrood als boterham vind ik niet te eten, maar zoals jij het schrijft misschien wel, al is een halfje een beetje veel.
Kijk eindelijk iemand die het snapt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vers warm witboord![]()
dat ruikt ook altijd zo lekker.. krijg er dan het water van in mn mond..
Even goeie vrienden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klopt jij beweert dat ik dat wel zei, wat dus niet zo is
Bruinboord is anders veel lekkerderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand die het snapt!![]()
Zo heerlijk!echt niet normaal.
Zou bijna net als flap naar de bakker gaan.....
zolang je boord blijft zeggen nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Even goeie vrienden?
[..]
Bruinboord is anders veel lekkerder
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee dat lijkt me ook niet
ach hij is iig consequent
dat idd niet verkeerd.. kun je hem niet passen training geven?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:10 schreef Outpost76 het volgende:
Weer een oud jeugd speler van mij op de tl!![]()
![]()
Jochem Verhoef (297767058)
Hij is leuk aan t worden zeg!
graag gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik niet zo sterk in. Dus dat laat ik graag aan jou over!
Ik heb er aan gedacht idd maar dat gaat met mn andere jeugd speler ook niet goed... Gijs_ had m getraint en aan mij verkocht. tv was toen 2 mil. Nu na 2 passen stijgingen 1.7...... Moet m dus nog verder trainen. Met t gevolg dat ie weer ouder wordt en weer minder waard.... Het zelfde geld trouwens voor Radboud. Die heb ik van je gekocht (voor 2 mil) om te trainen en is nu nog maar 1.7 waard.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat idd niet verkeerd.. kun je hem niet passen training geven?
quote:4. Job Hellendoorn (306141157)
18 jaar en 59 dagen, volgende verjaardag: 28-06-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 14-02-2011 (12/44), 11w 4d)
Total Skill Index (TSI): 8 010
Loon: 1 130 ¤/week
18 080 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Points: Ability: 544 / Potential: 1942
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: formidabel
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
dat klinkt goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er aan gedacht idd maar dat gaat met mn andere jeugd speler ook niet goed... Gijs_ had m getraint en aan mij verkocht. tv was toen 2 mil. Nu na 2 passen stijgingen 1.7...... Moet m dus nog verder trainen. Met t gevolg dat ie weer ouder wordt en weer minder waard.... Het zelfde geld trouwens voor Radboud. Die heb ik van je gekocht (voor 2 mil) om te trainen en is nu nog maar 1.7 waard.
[..]
Dat klinkt helemaal niet goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat klinkt goed
het is dat ik voor een spits spaar, anders had ik hem terug kunnen kopen van je..
maakt niet uit, het is beter dan dat het wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet goed!
Mwa hij is pas redelijk in passen dus dat schiet nog niet echt op he.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
OMG :
http://www.dumpert.nl/mediabase/916601/17a1da14/dan_the_man.html![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |