ja...zo zijn mannen he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:38 schreef MargrietV het volgende:
voor Joanna lol:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bed-te-krijgen.dhtml
ok, dan gaan wij eens ff lossssquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:41 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Mannen zijn weg dus we kunnen het rustig over ze hebben ... Ja zo zijn ze
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:41 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
grrrrrrrrrr jij lurkt !!! wegwezen jij!quote:
Nou, dan zal het wel moeten ja. Ik hoor dr nog zeggen, ik heb me al die tijd in gehouden als ik een antwoord wist om mezelf niet te verraden. Ik heb geen enkel verschil gemerkt en vind haar niet erg slim overkomen. ( en ja heb ook een IQtest gedaan jaren geleden en ik was geen Josti)quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als je de uitslag van een officiële IQ-test zou zien dan zou je dat wel geloven?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Nou, dan zal het wel moeten ja. Ik hoor dr nog zeggen, ik heb me al die tijd in gehouden als ik een antwoord wist om mezelf niet te verraden. Ik heb geen enkel verschil gemerkt en vind haar niet erg slim overkomen. ( en ja heb ook een IQtest gedaan jaren geleden en ik was geen Josti)
hahahaquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Nou, dan zal het wel moeten ja. Ik hoor dr nog zeggen, ik heb me al die tijd in gehouden als ik een antwoord wist om mezelf niet te verraden. Ik heb geen enkel verschil gemerkt en vind haar niet erg slim overkomen. ( en ja heb ook een IQtest gedaan jaren geleden en ik was geen Josti)
haha meneertje(1972)...die heb ik hier ook al een poos niet gezienquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Zeg meneertje wil je wel even melden als je er weer bent
Dat komt niet door mij hoor ik heb niks gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:44 schreef Stability het volgende:
[..]
haha meneertje(1972)...die heb ik hier ook al een poos niet gezien
nee, ik ook niet...ik doe nooit watquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:44 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Dat komt niet door mij hoor ik heb niks gedaan
en wat denk je van de psych?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:44 schreef Stability het volgende:
[..]
haha meneertje(1972)...die heb ik hier ook al een poos niet gezien
die is nog steeds shoarma aan het bezorgen...kan het adres niet vinden met zn hoogbegaafde hersenhelftquote:
je kan ook TE ver gaan hequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef knagsje het volgende:
Vrouwen maken meer kapot dan je lief is.....
dan drank goed kan maken..quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef knagsje het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is zooooooooooohhhhhhhhhhhhh heerlijk rustiggggggggggggggg
* Stability haat drank en misbruik ervanquote:
was zelfspot ;-)quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:47 schreef Stability het volgende:
[..]
* Stability haat drank en misbruik ervan
met wat drank ben ik liever dan zonderquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:47 schreef Stability het volgende:
[..]
* Stability haat drank en misbruik ervan
wat wil je drinken schat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:49 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
met wat drank ben ik liever dan zonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psychiatertje in de aanbieding ergens? hahaha das nie goed, hoor wijnneus!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:49 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
vrouwen maken meer kapot dan drank kan goedmakenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef knagsje het volgende:
maar zonder vrouwen hebben jullie geen leven, dus?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:51 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
vrouwen maken meer kapot dan drank kan goedmaken
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:41 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:50 schreef Stability het volgende:
[..]
psychiatertje in de aanbieding ergens? hahaha das nie goed, hoor wijnneus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je nooit hardop zeggen als er mannen aanwezig zijn maken er misbruik van danquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:49 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
geen leven ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:51 schreef Stability het volgende:
[..]
maar zonder vrouwen hebben jullie geen leven, dus?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:52 schreef Wijnneus het volgende:
[..]niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ikhoudervan
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
ook dat nog jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:52 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
geen leven ?
je bedoelt een kapotte lever
zie je nou dat vrouwen wel meevallen?quote:
Dat hoop ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef bull-sjitt het volgende:
is de poll er trouwens al op de sst site:
worden Karim en Mo het nieuwe liefdeskoppel ??
een nieuwe verhaal lijn ?
Welk kamp! Nu weer tegen kampers?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Oke mag niet alle mannen over 1 kamp scheren
ja, ga jij het allemaal ff goed praten zeg!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:57 schreef bull-sjitt het volgende:
trouwens off-topic
mannen missen niet een hersenhelft maar er zijn minder verbindingen tussen de twee helften
vandaar dat mannen zich beter op 1 ding kunnen focussen maar minder dingen tegelijk kunnen doen
gewoon doorrrrrrrrrrgaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:58 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
omg ik stop met tikken iedereen word boos
kan het wetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ga jij het allemaal ff goed praten zeg!
wijnneus heeft het slim bekekenquote:
hahaha frankensteijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:59 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
kan het weten
heb een tijdje hersenchirurgie als hobby gehad
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef MargrietV het volgende:
gaan ze weer krijgzenietinmijnbeksandwiches maken.
dubbele espresso aub..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:03 schreef Stability het volgende:
iemand een lekkere bak cappucino? kben het nu aan t maken dus zeg ut maar
met n rietjequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:03 schreef Stability het volgende:
nou doe maar hoor dat gaat er wel inquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:03 schreef Stability het volgende:
graag zwart zonder suiker. en een schoteltje cappu voor Madelief.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:03 schreef Stability het volgende:
neeheee..cappuccino ! kheb geen espressoquote:
bij vrouwen het gebied van broca weggesneden...,...lekker rustig dan he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:59 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
kan het weten
heb een tijdje hersenchirurgie als hobby gehad
kan niet, cappuccino zit melk inquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
graag zwart zonder suiker. en een schoteltje cappu voor Madelief.
stembanden voldoen ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
bij vrouwen het gebied van broca weggesneden...,...lekker rustig dan he?
nou mijn "broka" zit er nog ! al weet ik niet wat het is...kheb het niet weg laten halen dus zit het er gewoon nog !quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
bij vrouwen het gebied van broca weggesneden...,...lekker rustig dan he?
ja zeg maar tegen madelief dat stabbie er ook gek op isquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief is gek op cappu, krijgt elke dag een speciaal voor haar gemaakt schoteltje.
tis niet de afkorting voor broccoliquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:05 schreef Stability het volgende:
[..]
nou mijn "broka" zit er nog ! al weet ik niet wat het is...kheb het niet weg laten halen dus zit het er gewoon nog !
gezegd! ze kwispelt terug.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zeg maar tegen madelief dat stabbie er ook gek op is
nee, leg eens uit wat je broka is ??quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:07 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
tis niet de afkorting voor broccoli
is niet gek he? er gebeurt toch nooit iets op de streams?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:08 schreef bull-sjitt het volgende:
sinds een week wordt er op de COS meer geouwehoerd dan over de streams geluld
raar hé ?
on-topic : rode bank
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:09 schreef willllll het volgende:
heb ik eindelijk beeld zal er een sl volgen??
barend bal oog weerquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Chuckster het volgende:
Het zit vaaaaaaast:
[ afbeelding ]
Pffffffffrrrrrrrrtttt...
hartelijk welkomquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef waterkant het volgende:
middag dames!![]()
ben een week in portugal geweest!
lekker lui geweest net als laura!
ik mistte jullie comentaren wel hoor!
ff luisteren naar de stem!
Ze denkt wat the fuck ik bak nooit koekjes ik koop ze altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Chuckster het volgende:
Het zit vaaaaaaast:
[ afbeelding ]
Pfffffffftttt... [ afbeelding ]
welcome backquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef waterkant het volgende:
middag dames!![]()
ben een week in portugal geweest!
lekker lui geweest net als laura!
ik mistte jullie comentaren wel hoor!
ff luisteren naar de stem!
of ze bakt taarten in de koelkastquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze denkt wat the fuck ik bak nooit koekjes ik koop ze altijd.
wie had get er gisteren ook alweer erover dat ze zo mooi wasquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Chuckster het volgende:
Het zit vaaaaaaast:
[ afbeelding ]
Pfffffffftttt... [ afbeelding ]
Ja, d'r tetten jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
wie had get er gisteren ook alweer erover dat ze zo mooi was![]()
nee, maar dat zijn we wel gewend van ze toch? klefkippen zijn hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:14 schreef willllll het volgende:
heeft er al iemand handen gewassen voor ze begonnen??
Ja, Philip bevalt haar niet, alweer niet..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:15 schreef danilel het volgende:
ik vind jo vreemd/anders dan normaal...........is iets wat r nie bevalt
Nou, die vallen ook tegen, caps in d''r topic.quote:
hahaha die avatar van jouquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ja, Philip bevalt haar niet, alweer niet..
Ik ben gauw tevreden, laat ik het daarbij houdenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, die vallen ook tegen, caps in d''r topic.
Je bent man, ik begrijp ut.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ben gauw tevreden, laat ik het daarbij houden
jammer he? en het is zo leuk om te doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha ja dit soort uitspraken heb ik dus gemist!
valt me nu pas op , hij is leuk !quote:
`mss moet ze van mamaja vanavond wel naar huisquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:15 schreef danilel het volgende:
ik vind jo vreemd/anders dan normaal...........is iets wat r nie bevalt
Staat er juist zo vrouwelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En geef die sharon eens een andere korte broek!
erg die broek he? dat ziet er toch niet uit voor een meisje van 20?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
komt d'r figuur goed in uitquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is een knallelijke broek en het maakt er eerder een kerel.quote:
Ze heeft niks anders, vorige week zei ze dat dit (op een paar truien thuis na) haar hele garderobe isquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
een echte POTquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is een knallelijke broek en het maakt er eerder een kerel.
Eigenlijk ben jij best een schatjequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze heeft niks anders, vorige week zei ze dat dit (op een paar truien thuis na) haar hele garderobe is die ze mee heeft naar Portugal
Maar wel in een benzine slurpende Mustang naar Limburg en terug rijden elke dag + de reisjes naar de US of A
ze wil haar welgevormde bovenbenen helaas niet tonen aan bevrijd nederland!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:20 schreef Stability het volgende:
[..]
erg die broek he? dat ziet er toch niet uit voor een meisje van 20?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |