Dat: hoop ik voor je is heeeeel motiverendquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:02 schreef IrCute het volgende:
Ja kan gebeuren, gaat vanzelf weer over (hoop ik voor je).
Hoe weet je dan dat het 5 uur duurde als je geen besef van tijd had?quote:Dit heeft 5 uur geduurd maar ik had geen besef van ruimte en tijd.
omdat mensen waarbij ik zat zeiden dat t 5 uur duurde?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het 5 uur duurde als je geen besef van tijd had?
Ga je me alleen maar wijzen op fouten of ga je ook daadwerkelijk een antwoord/suggestie geven op de inhoud?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:04 schreef vosss het volgende:
Overigens is dit meer iets voor UVT lijkt me, maargoed, ik ben (gelukkig) geen mod
JONG IK HELP JE ALLEEN MAAR JE KAN ME OOK BEDANKEN IN PLAATS VAN DIRECT EEN VIJANDIGE HOUDING AAN TE NEMEN JEGENS MIJN PERSOONquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:06 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ga je me alleen maar wijzen op fouten of ga je ook daadwerkelijk een antwoord/suggestie geven op de inhoud?
Haha, het zal wel overgaan, ik heb het ook weleens vaker dat ik de dag daarna erg duf ben. Een wandeling buiten wil nog weleens helpen bij mijquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:03 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Dat: hoop ik voor je is heeeeel motiverendlol maar ik hoop t ook
Komt wel goed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:11 schreef Partyboy1991 het volgende:
xD
Maar ik ben niet misselijk ofzo ik weet ook dat ik normaal voedsel erg langzaam verteer. Maar ik voel gewoon steeds alsof ik naar voren val ofzo en alsof ik droom heel raarEn een beetje sloom maar dat valt wel mee
Bang zijn is niet goed. Kun je problemen mee krijgen in de toekomst. Voor je het weet heb je pleinvrees, of nog erger: arachnafobiaquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:01 schreef Partyboy1991 het volgende:
Hey ik weet niet of dit de juiste plek is voor dit topic maargoed. Ik had gisternacht ( dinsdag op woensdag ) een spacemuffin op en wat joints. Ik was natuurlijk zo stom dat ik dat ding meteen helemaal opvrat en daarna nog wat rookte.
Ik voelde 2-3 uur niks toen bam in 1 keer werd ik helemaal angstig. Ik maakte spastische bewegingen maar dit kon ook mijn fantasie zijn. Dit heeft 5 uur geduurd maar ik had geen besef van ruimte en tijd. k Was ook zooo fucking bang niet normaal. Nu voel ik me nog steeds een beetje dizzy/gaar. Ik vroeg me af is dat normaal dat je dat nu na zo'n tijd nog voelt?
bang voor spinnen?:Pquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:16 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Bang zijn is niet goed. Kun je problemen mee krijgen in de toekomst. Voor je het weet heb je pleinvrees, of nog erger: arachnafobia
Ik doe het niet wekelijks zelf niet maandelijks xD ik had vorige week mn eerste joint sinds maanden opquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:33 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat het wel goed komt, als je incidenteel een keertje blowt of spacecake/muffins eet dan zijn deze verschijnselen van voorbijgaande aard. Doe je het echter regelmatig dan kan je in een blijvende psychose terecht komen, waardoor je nooit meer de oude wordt. Maar ik denk dat dat bij jou niet gebeurt want je doet het niet zo vaak.
Goeden reactie omdat JEGENS.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:07 schreef vosss het volgende:
[..]
JONG IK HELP JE ALLEEN MAAR JE KAN ME OOK BEDANKEN IN PLAATS VAN DIRECT EEN VIJANDIGE HOUDING AAN TE NEMEN JEGENS MIJN PERSOON
lol?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:19 schreef Re het volgende:
nou ja, soms kun je er echt wel in blijven hangen... zo lekker naar een psychose toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |