Ik let er nooit op of ik de laatste benquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Kut, ik was net te laat voor "stelletje domme faalneuzen"![]()
Maar jezus fuck als jullie geen nieuw topic willen maken gooi de oude dan niet vol
Ja en? Het is toch niet zo dat degene die de lapo pakt een nieuw topic moet openen, dus ik dacht jullie zoeken maar een mooie titel en ik pak de lapo, om jullie te helpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou Oognip kwam de lapo speciaal pakken om te melden dat ze geen nieuwe wilde maken
Fijn dat jij denkt te weten hoe ik werkquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Maar das een hele verkapte manier van aandachtvragen, doet ze wel vaker, en fuck it, het werkt
Moet je vaker doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
God de sneuheid ook weer.
Weet je wat?
Ik negeer het.
Dus mocht je het je afvragen, ja ik negeer je echt
Ik ga de hondjes aanlijnen en naar Sandor toequote:Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Gezellig joh![]()
Ik ga mn spullen bij elkaar pakken en dan ga ik zo naar huis. Diaz is lekker moe
Ja, het komt nu dichtbij!quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:37 schreef Maes het volgende:
Ik heb mijn trouwschoenen aan om in te lopen(ta ta ta taaaaaaaaa)
Ze waren echt dikke vriendjes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:37 schreef Strega het volgende:
#Wat een leuke foto's van Oscar en Diaz, ook in het andere topic!Geweldig.
F_R ga je zo toch nog even een tukje proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |