Wat is het voordeel van je hele voorhuid houden?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is trouwens ook mogelijk een voorhuidbesparende operatie te laten doen.
Heb in een andere topic met zelfde onderwerp een linkje naar geplaatst.
Komt er op neer dat er een aantal kleine sneetjes worden gemaakt en vervolgens weer gehecht (sneetje vertikaal, hechting horizontaal), maar dit is misschien niet altijd mogelijk.
Voordeel:Je houdt je hele voorhuid.
Je houdt meer gevoelige zenuwen overquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van je hele voorhuid houden?
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je houdt meer gevoelige zenuwen over
Het kan zijn dat je huisarts dat voorstelt ja. En hoe het in zijn werk gaat kan hij je meteen uitleggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef Ronnahh het volgende:
Stel dat ik naar een huisarts ga, zal mij dan gezegd worden dat ik hem moeten laten besnijden? En hoe gaat dat dan in zijn werk?
Je eikel blijft gevoeliger.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van je hele voorhuid houden?
Dat wordt een stuk minder na een besnijdenis..quote:
Het ging niet over een besnijdenis, maar over een voorhuidbesparende operatiequote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef htctouch2 het volgende:
[..]
Dat wordt een stuk minder na een besnijdenis..
En Ja ik ben besneden dus weet hoe het voelt..
Dat is voor mij sowieso geen probleem, in tegendel. Als ik besneden was en ik gebruik een condoom, kom ik nooit klaarquote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef htctouch2 het volgende:
[..]
Dat wordt een stuk minder na een besnijdenis..
En Ja ik ben besneden dus weet hoe het voelt..
Hoeft geen nadeel te zijn, je uithoudingsvermogen wordt een stuk beter, was je eerst in 3 minuten klaar dan kun je het nu wel 20 minuten uithoudenvrouwtje ook tevreden..
In je voorhuid zitten gevoelige zenuwen. Als je daar gaat snijden, wordt je daar dus minder gevoelig.quote:
Lijkt me duidelijk, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef htctouch2 het volgende:
[..]
Hoeft geen nadeel te zijn, je uithoudingsvermogen wordt een stuk beter, was je eerst in 3 minuten klaar dan kun je het nu wel 20 minuten uithoudenvrouwtje ook tevreden..
Natuurlijk niet hahaha.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Ronnahh het volgende:
wordt het zonder verdoving weggesneden?oh shit. xD
Leuker kan ik het niet maken :-)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:06 schreef Ronnahh het volgende:
zeg me niet dat je een prik in je lul kreeg? xD
Slechte hygiëne? Wat dacht je van gewoon elke dag douchen?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef mimi20 het volgende:
Je moet je laten besnijden! Een besneden lul is ook mooier:P besneden lul is veel beter. Geen problemen met verkleefde voorhuid of met slechte hygiëne, en is ook mooier.
Dit soort "klachten" komt héél veel voor. Ga ermee naar de huisarts, zij/hij kan je pijnloos helpen. Kijk eens hier voor mogelijkheden:quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef Ronnahh het volgende:
Stel dat ik naar een huisarts ga, zal mij dan gezegd worden dat ik hem moeten laten besnijden? En hoe gaat dat dan in zijn werk?
Wel ten opzichte van een te krappe voorhuid, maar niet als er toch niks aan de hand is want dan heb je de nadelen ook nietquote:Op zondag 12 juni 2011 10:29 schreef groooo het volgende:
ik ben besneden en heb er nooit spijt van gehad.
en net wat ze zeggen alleen voordelen.
en niet voor een geloof of zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |