abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 9 mei 2011 @ 01:33:30 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96533641
Ga elke keer als je onder de douche staat de boel oprekken. Daarmee bedoel ik dus met beide duimen en wijsvingers je voorhuid links en rechts vastpakken en oprekken als een elastiekje, gewoon even aan trekken en weer terug laten gaan. Na een tijdje heb je geen problemen meer ^O^
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_96788067
Het is trouwens ook mogelijk een voorhuidbesparende operatie te laten doen.
Heb in een andere topic met zelfde onderwerp een linkje naar geplaatst.

Komt er op neer dat er een aantal kleine sneetjes worden gemaakt en vervolgens weer gehecht (sneetje vertikaal, hechting horizontaal), maar dit is misschien niet altijd mogelijk.
Voordeel:Je houdt je hele voorhuid.
  Moderator zaterdag 14 mei 2011 @ 18:14:08 #53
236264 crew  capricia
pi_96800970
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is trouwens ook mogelijk een voorhuidbesparende operatie te laten doen.
Heb in een andere topic met zelfde onderwerp een linkje naar geplaatst.

Komt er op neer dat er een aantal kleine sneetjes worden gemaakt en vervolgens weer gehecht (sneetje vertikaal, hechting horizontaal), maar dit is misschien niet altijd mogelijk.
Voordeel:Je houdt je hele voorhuid.
Wat is het voordeel van je hele voorhuid houden?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96880289
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Je houdt meer gevoelige zenuwen over
pi_96887306
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je houdt meer gevoelige zenuwen over
Nee.
pi_96890817
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef Ronnahh het volgende:
Stel dat ik naar een huisarts ga, zal mij dan gezegd worden dat ik hem moeten laten besnijden? En hoe gaat dat dan in zijn werk?
Het kan zijn dat je huisarts dat voorstelt ja. En hoe het in zijn werk gaat kan hij je meteen uitleggen.
Dus gewoon even langsgaan. Vergeet niet dat hij of zij geen mes in jou mag zetten tenzij je op sterven ligt of toestemming geeft. :-P
pi_96891874
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Je eikel blijft gevoeliger.
pi_96892007
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je eikel blijft gevoeliger.
Dat wordt een stuk minder na een besnijdenis..
En Ja ik ben besneden dus weet hoe het voelt..

Hoeft geen nadeel te zijn, je uithoudingsvermogen wordt een stuk beter, was je eerst in 3 minuten klaar dan kun je het nu wel 20 minuten uithouden ;) vrouwtje ook tevreden..
pi_96892108
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef htctouch2 het volgende:

[..]

Het ging niet over een besnijdenis, maar over een voorhuidbesparende operatie ;)
pi_96892339
voorhuidbesparende operatie zou ik niet aan beginnen, er ontstaat litteken weefsel en de kans dat je voorhuid stugger wordt is redelijk groot en heb je meer problemen dan nu.

Zou gewoon voor alles of niets gaan.
Voor het mooiste resultaat hoog en strak laten besnijden..
pi_96892417
quote:

[..]

Hoeft geen nadeel te zijn, je uithoudingsvermogen wordt een stuk beter, was je eerst in 3 minuten klaar dan kun je het nu wel 20 minuten uithouden ;) vrouwtje ook tevreden..
Dat is voor mij sowieso geen probleem, in tegendel. Als ik besneden was en ik gebruik een condoom, kom ik nooit klaar :')
pi_96897662
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef RVP67 het volgende:

[..]

Nee.
In je voorhuid zitten gevoelige zenuwen. Als je daar gaat snijden, wordt je daar dus minder gevoelig.
Zie ook deze door mij gequote post:

quote:

[..]
Lijkt me duidelijk, toch?

En of je lidtekens over houdt, die houd je sowiezo over als je daar gaat snijden.
Mocht je voorhuid na een voorhuid besparende operatie inderdaad "mislukt" zijn, kan je altijd nog overgaan tot volledige besnijdenis. Bij een volledige besnijdenis is er simpelweg geen weg meer terug, de zenuwen die je doorsnijdt, groeien namelijk niet meer terug.
pi_97095051
wordt het zonder verdoving weggesneden? :o oh shit. xD
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:41:11 #64
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_97095156
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Ronnahh het volgende:
wordt het zonder verdoving weggesneden? :o oh shit. xD
Natuurlijk niet hahaha.
Je krijgt een ruggenprik, de 1 voelt de ruggenprik wel, de ander niet.
Ik heb er in ieder geval niks van gevoeld...

Wel de 6 weken daarna uiteraard :P
ⁿڻⁿ
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:30:49 #65
65918 IBAZ
broeinest
pi_97110418
Ben je al begonnen met oprekken?
pi_97121206
Ruggenprik ?

Nou ik kreeg er wel een naald in, maar dat was niet in mijn rug, haha.
pi_97133560
zeg me niet dat je een prik in je lul kreeg? xD
pi_97137376
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:06 schreef Ronnahh het volgende:
zeg me niet dat je een prik in je lul kreeg? xD
Leuker kan ik het niet maken :-)
pi_97454967
Je hoeft niet perce een besnijdenis. Als je oprekt, dus gewoon steeds verder eroverheen trekt komt het allemaal wel goed. eventueel bij de dokter om zalf vragen. dermevate creme ofzo. Dat werkt wel. Gewoon rustig steeds verder oprekken. Want besnijdenis kan ook heel erg fout uitlopen en dat je er later heel veel spijt van krijgt. Ik ben besneden, en rek nu juist in de lengte op om huid terug te krijgen omdat ik gewoon niet met een blote eikel leven kan. Gevoelsmatig mis ik ook veel gevoel. Gewoon in de breedte rekken had me veel ellende gescheeld.Ik heb voortaan moeite met klaarkomen, 20 minuten haal ik niet hoor, ik kan er uren over doen, niet bepaald leuk. Overigens kun je met voorhuid en volledig gevoel, ook uitstellen als je niet in 3 minuten klaar wilt komen.

En met oprekken hoef je niet naar je ouders of huisarts, maar kun je gewoon zelf doen.
Eventueel als het niet lukt kun je eens naar de dokter voor de zalf. maar dat is niet gelijk nu ;)
pi_97817036
Je moet je laten besnijden! Een besneden lul is ook mooier:P besneden lul is veel beter. Geen problemen met verkleefde voorhuid of met slechte hygiëne, en is ook mooier.
pi_97822181
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef mimi20 het volgende:
Je moet je laten besnijden! Een besneden lul is ook mooier:P besneden lul is veel beter. Geen problemen met verkleefde voorhuid of met slechte hygiëne, en is ook mooier.
Slechte hygiëne? Wat dacht je van gewoon elke dag douchen?
Je gaat je tanden toch ook niet allemaal laten trekken omdat je anders gaatjes kunt krijgen?
Gewoon poetsen, dan is er (met je tanden) niks aan de hand
pi_97856190
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef Ronnahh het volgende:
Stel dat ik naar een huisarts ga, zal mij dan gezegd worden dat ik hem moeten laten besnijden? En hoe gaat dat dan in zijn werk?
Dit soort "klachten" komt héél veel voor. Ga ermee naar de huisarts, zij/hij kan je pijnloos helpen. Kijk eens hier voor mogelijkheden:

http://www.sexwoordenboek.nl/fimosis.html
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_98056134
ik ben besneden en heb er nooit spijt van gehad.
en net wat ze zeggen alleen voordelen.
en niet voor een geloof of zo
pi_98060655
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:29 schreef groooo het volgende:
ik ben besneden en heb er nooit spijt van gehad.
en net wat ze zeggen alleen voordelen.
en niet voor een geloof of zo
Wel ten opzichte van een te krappe voorhuid, maar niet als er toch niks aan de hand is want dan heb je de nadelen ook niet :P
pi_98061543
...
Met de Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')