U vraagt wij draaien [Centraal] Rijbewijs/Rijlestopic #152quote:Op zondag 8 mei 2011 19:53 schreef Finland. het volgende:
Hier aan het leren voor een heel ander examen. Autotheorie. En ik voel me zooooo achterlijk omdat ik al 3x gezakt ben.
Is er daar ook een draadje voor? Voordat ik jullie ga vervelen.
Geen drol vandaag gedaan en morgen komt er 3 dagen lang een klasgenote "studeren"quote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag echt veel gedaan: 5 zinnen van m'n geschiedenis samenvatting gelezen.
Niemand die me nadoet.
Bah, kutmotivatie.
Succesquote:Op zondag 8 mei 2011 19:53 schreef Finland. het volgende:
Hier aan het leren voor een heel ander examen. Autotheorie. En ik voel me zooooo achterlijk omdat ik al 3x gezakt ben.
Is er daar ook een draadje voor? Voordat ik jullie ga vervelen.
wat doen jullie?quote:
Dit dusquote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Internepper het volgende:
Vandaag niks gedaan, want weer, tv en computer. Ben van plan morgen echt te gaan leren zodat ik 's avonds kan zeggen dat ik een keer echt wat gedaan heb! Morgen begint trouwens onze facultatieve lesweek, wel jammer dat ik dan alsnog moet gaan leren thuis
.
Al 3 weken facultatieve lesweekquote:
Drie weken vrijheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Al 3 weken facultatieve lesweekEn in die weken bizar weinig uitgevoerd ben alleen op de donderdag naar school geweest om PO's van economie te maken
Teveel vrijheidquote:
Ga maar hbo doen danquote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Teveel vrijheidKan beter verplicht naar de lessen gaan.
Moet maar dan.quote:
slapen belangrijker vinden dan de sc in exaquote:Op maandag 9 mei 2011 10:14 schreef Ezell het volgende:
Nee, de meeste mensen liggen waarschijnlijk nog te slapen.
Fok! belangrijker vinden dan het het het leven offline.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:16 schreef BaasD het volgende:
[..]
slapen belangrijker vinden dan de sc in exa
omg heb je die cijferlijst nu nog niet :quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef yosander het volgende:
Morge. Even een examen Nederlands maken en straks naar school voor de examenfoto en het afhalen van de SE-cijferlijst
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |