VMBO en lerenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef Femke3112 het volgende:
Hm, ik heb ook zo'n broertje. Hij doet volgend jaar vmbo-examen, maar heeft nooit wat uitgevoerd en gaat dat volgend jaar wss ook niet doen. Ik hoop ECHT dat ie zakt, dan lach ik zo hardIk leer best veel en daar lacht ie me namelijk altijd mee uit.
In jouw geval zou ik ook hopen dat ie zakt
Strawberry is er weer :cheer1:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn broertje heeft trouwens ook nog niet geleerd. Die gaat het een dag van tevoren doen.![]()
Ik snap zijn gedachte erachter wel. Als hij dan faalt in zijn examens kan hij het leren de schud geven ipv zijn intelligentie, en als hij niet faalt dan is hij beter dan ik ben omdat ik wel hard heb geleerd. Zoiets.
Of hij is gewoon lui en denkt dat de examens een eitje zijn. Kan ook.
U vraagt wij draaien [Centraal] Rijbewijs/Rijlestopic #152quote:Op zondag 8 mei 2011 19:53 schreef Finland. het volgende:
Hier aan het leren voor een heel ander examen. Autotheorie. En ik voel me zooooo achterlijk omdat ik al 3x gezakt ben.
Is er daar ook een draadje voor? Voordat ik jullie ga vervelen.
Geen drol vandaag gedaan en morgen komt er 3 dagen lang een klasgenote "studeren"quote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag echt veel gedaan: 5 zinnen van m'n geschiedenis samenvatting gelezen.
Niemand die me nadoet.
Bah, kutmotivatie.
Succesquote:Op zondag 8 mei 2011 19:53 schreef Finland. het volgende:
Hier aan het leren voor een heel ander examen. Autotheorie. En ik voel me zooooo achterlijk omdat ik al 3x gezakt ben.
Is er daar ook een draadje voor? Voordat ik jullie ga vervelen.
wat doen jullie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |