Dat boek heb ik vorig jaar ook gehad, en een 8 voor het examen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het filosofie examen bestaat uit een lesboek van ongeveer 170 bladzijdes. Dus nee, het is niet een beetje aantekeningen en samenvattingen doorlezen. De voorbereiding kost echt wel wat meer tijd.
[..]
Dynamiek en stagnatie is saai.
Kan niet, want we hebben dit jaar een nieuwe onderwerp. Vorig jaar utopie, dit jaar emoties. Jammer, want utopie is makkelijker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:48 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dat boek heb ik vorig jaar ook gehad, en een 8 voor het examen.
Ik dacht dat ze gewoon het zelfde onderwerp was? Gewoon geloof en rede? Tenminste, aan het begin van het jaar vroeg een filosofiescholier mijn oude boek van vorig jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet, want we hebben dit jaar een nieuwe onderwerp. Vorig jaar utopie, dit jaar emoties. Jammer, want utopie is makkelijker.
Misschien is dat vwo. Ik zit op het havo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:50 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gewoon het zelfde onderwerp was? Gewoon geloof en rede? Tenminste, aan het begin van het jaar vroeg een filosofiescholier mijn oude boek van vorig jaar.
Ow ja ik heb het over vwo ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien is dat vwo. Ik zit op het havo.
Ja, ik weet het. Toch wil ik de kans niet wagen om simpele dingen die in het boek staat niet te weten. Ik heb me ingeschreven voor een opleiding met een numerus fixus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:53 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ow ja ik heb het over vwo ja.
Over havo filosofie weet ik niet veel, succes dan;)
Maar onthoud, voorbereiding is overrated, je moet het gewoon aankijken op examen.
quote:
Heb je een boek nodig om te weten dat je bier moet drinken en af en toe naar college moet gaan dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, willen jullie het boek 'Studeren voor Dummies' niet winnen?
Ik leer een beetje denk ik de theorie van samengevat. Mijn boek van Havo 4 is uit elkaar gevallen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:09 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Wie leert alleen wat er in de de syllabus staat bij Economie Havo?
Ik zou er toch niets mee doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, willen jullie het boek 'Studeren voor Dummies' niet winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |