Het topic is een beetje dood.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog steeds deze faalmuziek en faalTT ?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Baas. Nu krijg ik ook honger.
Alweer jeanny?
Zolang er geen normale muziek aangevraagd neemt draak gewoon een selectie van t soort muziek wat pas is gedraaid dacht ik. Door de afgelopen uren komt er dus met regelmaat Duitse muziek voorbij. Ik heb er stiekem net ook 1 aangevraagd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog steeds deze faalmuziek en faalTT ?
LOL koken duurt langer dan bakken hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gekookt ftw. Ik ben te lam om te gaan bakken
Maar kost minder moeite. Opzetten en dan gewoon 10 min. later terug komenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
LOL koken duurt langer dan bakken hoor.
Kan met bakken ook. Gewoon pan op t vuur ei ed er in. Vuur laag zetten en over 10 minuten terug komen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar kost minder moeite. Opzetten en dan gewoon 10 min. later terug komen
Ja maar dan heb je nog geen uitsmijterquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan met bakken ook. Gewoon pan op t vuur ei ed er in. Vuur laag zetten en over 10 minuten terug komen.
Tuurlijk wel. Ei ed er in zei ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog geen uitsmijter
Dat kan ook inderdaad. Met bakken ben ik altijd wel geneigd om er te blijven staan. Aangebrand eten is ook niet echt tofquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan met bakken ook. Gewoon pan op t vuur ei ed er in. Vuur laag zetten en over 10 minuten terug komen.
Daarom ook t vuur laag zetten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad. Met bakken ben ik altijd wel geneigd om er te blijven staan. Aangebrand eten is ook niet echt tof
quote:
Waarom ben jij aan 't aftellen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
19
[..]
![]()
![]()
Hier na mijn Duitse bijdrage van vandaag.
SwJ in mijn topic met de door mij gemaakte TT faal die mijn verzoekje waardeertquote:
Ik ben nu dan ook officieel je ONZ Radio Fan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
SwJ in mijn topic met de door mij gemaakte TT faal die mijn verzoekje waardeert![]()
Mijn dag kan niet meer stuk!
Newbiequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
18
[..]
Ik ben onderweg naar mn 25.000e post op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |