quote:Problems affecting SSL this morning, which will affect users trying to log in. We're working on a fix now, we'll keep you posted.
Die bandnamen bij jou altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:28 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
De 'nieuwe' albums van Krypteria en Sirenia geprobeerd maar ze vielen beide tegen. Vooral die van Sirenia. Dat was gewoon saai. Krypteria is nog wel vooruit gegaan maar niet genoeg om te blijven boeien.
Zi:Kill en ROUAGE zijn zogenaamde 'old-school' visual kei bands waar je nog wat zogenaamde 'goth rock' in hoort. Stiekem best tof.
Afgelopen week nog twee albums van The Rolling Stones gekocht. Weliswaar voor 2 euro per stuk tweedehands maar toch.
Ik heb alleen nog Girugamesh en Dir en Greyquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:28 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
De 'nieuwe' albums van Krypteria en Sirenia geprobeerd maar ze vielen beide tegen. Vooral die van Sirenia. Dat was gewoon saai. Krypteria is nog wel vooruit gegaan maar niet genoeg om te blijven boeien.
Zi:Kill en ROUAGE zijn zogenaamde 'old-school' visual kei bands waar je nog wat zogenaamde 'goth rock' in hoort. Stiekem best tof.
Afgelopen week nog twee albums van The Rolling Stones gekocht. Weliswaar voor 2 euro per stuk tweedehands maar toch.
Vanuit die bands kan je het best richting bands als D'espairsRay en MUCC zoeken. Vooral die eerste met het album Coll:set ga je waarderen, denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:49 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Girugamesh en Dir en Grey
Ga die Visual Kei bandjes van jou is luisteren, ff kijken of het wat is.
Ok thanksquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vanuit die bands kan je het best richting bands als D'espairsRay en MUCC zoeken. Vooral die eerste met het album Coll:set ga je waarderen, denk ik.
Ja, ik snap ook niet waarom je jezelf rollende stenen zou noemen, inderdaad.quote:
En ik weet niet of je het al wist, maar voor als je nog een kaartje ergens vandaan kan gissen:quote:
Jammer dat het uitverkocht is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom je jezelf rollende stenen zou noemen, inderdaad.
[..]
En ik weet niet of je het al wist, maar voor als je nog een kaartje ergens vandaan kan gissen:
X Japan in Tivoli, Utrecht, 2 juli!
1 van de meest legendarische Japanse rock (en meer oude nummers: metal) bands komt voor het eerst naar Nederland. Ze zijn nu anders dan vroeger, maar de band blijft een fenomeen dat je gewoonweg niet mag missen als je van Japanse rock/metal houdt.
quote:
Gewoon even in de gaten blijven houden. Er zijn altijd mensen die alsnog niet kunnen gaan en hun kaartjes willen verkopen. Succes allebei.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:26 schreef Jabberwocky het volgende:
WTF X Japan tour, helemaal gemist. Helaas is de show hier ook al uitverkocht.
Nieuwe artiesten voor mij afgelopen week:quote:Top Artists for the week ending Sunday 1 May 2011
1 Dawn Golden and Rosy Cross 24
2 Forest Swords 23
3 Ducktails 20
4 Mark Aubert 16
5 Bias 14
6 Phantogram 11
7 Gang Gang Dance 6
8 Bosco Delrey 4
9 Teebs 3
9 Ridgewell 3
11 EPROM be PF 2
11 Rainbow Arabia 2
11 Young Montana? 2
14 oOoOO 1
Bijna alleen maar nieuwe dingen voor mij de afgelopen weekquote:Top Artists for the week ending Sunday 8 May 2011
1 Bluezr 60
2 Häzel 32
3 William S. Fischer 30
3 Lapalux 30
5 Clutchy Hopkins 24
6 Clutchy Hopkins Meets Lord Kenjamin 22
7 ju-ar 15
8 Jar Moff 4
9 D33J & Mark Aubert 2
10 Weed Diamond 1
10 Rangers 1
10 Speculator 1
10 Tonstartssbandht 1
10 Wild Safari 1
10 Byrds of Paradise 1
10 jen paul 1
10 Ursula Rucker 1
10 Pure Ecstasy 1
10 Julian Lynch, Jessica Calvanico and Gregory Campanile 1
10 Dem Hunger 1
10 Tan Dollar 1
10 Screen gems 1
10 matthewdavid 1
10 Big Troubles 1
10 More Bikini Babes 1
10 Forest Swords 1
Werkt af en toe inderdaad niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef Desunoto het volgende:
Ik wilde net even naar wat similar artists en commentaar op last.fm gaan kijken, maar de website is stuk?
Heb je het nieuwe album van ze geluisterd? Zo ja, hoe is die? Moet hem zelf nog luisteren namelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Solique het volgende:
Top Artists for the week ending Sunday 8 May 2011
2 Sadie 15
Grappige website maar last.fm is superieur.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn tip: http://www.songkick.com/ (als je af en toe naar artiesten toe gaat)
Heb ik eigenlijk nooit last van.. zouden ze abo houders voorhang gevenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef Desunoto het volgende:
Ik wilde net even naar wat similar artists en commentaar op last.fm gaan kijken, maar de website is stuk?
Hij gebruikt last.fm ook, ik vind meer events dan op last.fmquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe album van ze geluisterd? Zo ja, hoe is die? Moet hem zelf nog luisteren namelijk.
[..]
Grappige website maar last.fm is superieur.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:44 schreef Desunoto het volgende:
Maar het gaat me niet enkel om de events.
Werkt prima hier, oude submissions zijn ook opgestuurd netquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:57 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan die "UNKNOWN" bij website wel voor ze invullen als ze willen.
quote:
Was een oud album die ik op had staan, moet nieuwe ook nog luisteren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe album van ze geluisterd? Zo ja, hoe is die? Moet hem zelf nog luisteren namelijk.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef Solique het volgende:
[..]Ik luister nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Dat idee heb ik ook wel eens gehad, maar veel te veel werkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben bezig mijn hele collectie te spelen op albumnaam gesorteed (bedankt gehenna voor het idee) zodat je niet heel veel van 1 artiest krijgt. maar ik moet nu eerst alle meuk zonder album tags heenecht van die genapsterde dingen vaak, ook veel compleet verkeerd getagd, zelfs dingen met een verkeerde artiest enzo. maarja dan heb ik wel een keer alles geluisterd
(ik denk dat ik na een week bij het eerste echte album beland)
Gooi The XX maar gelijk weg. Saaie pretentieuze rommel, dat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn mapje 'Nog uit te zoeken'.
Wel alles getagged met picard.
Ja dat doe ik sowieso, voor ik het luister. Maar ik heb niet ál mijn muziek geluisterd nadat ik met Last.fm begon, dus er is nog een hoop te doen van de 27 jaar daarvoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:39 schreef Desunoto het volgende:
Alles wat je op de computer zet meteen controleren op juiste tags. Dan wordt het niet zo'n zooitje.
Ja, gisteren ook een tijdje last van, zondag ook al.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:53 schreef msnk het volgende:
Mijn scrobbles van vandaag zitten vast in cacheReconnet helpt niet. Meer mensen last van?
Zie de post boven jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef Jmsls het volgende:
last.fm doet vaag met spotifyerror 301 ofzo?
quote:Introducing Facebook Connect to Last.fm
Last.fm has always been about recommending you new music, but that’s pretty hard to do for anyone new to the service. We need to know what music you’re into before we can recommend more music to you – right?
We call this the “cold start problem”. Up until now we have asked you to tell us what artists you like in order to kickstart your profile, but from today new users can use Facebook Connect to populate your Last.fm profile with any artists you like on Facebook. Neat, huh?
It means we can start delivering you new music recommendations straight away, and give you a better experience of Last.fm from the moment you create your account.
You also have the option of using your Facebook profile pic, name, birthdate and other info to help complete your Last.fm profile. All of this information is editable, allowing you to select only the details you want to bring across to Last.fm, and you even have the option to trash all of it and start from scratch with just one click.
Actually, we’ve made a few changes to social features recently. We’ve renamed the Facebook ‘Like’ button to ‘Recommend’ (no change to functionality though) and also added the new Facebook ‘Send’ button. The Send button allows you to recommend an event, track or artist to specific friends or groups on Facebook as a message to their inbox rather than publishing to everyone via your feed, pretty useful for music you really don’t want your friends to miss out on but don’t want to spam everyone else with.
There’s more coming soon too, including the ‘Friend Finder’ – helping you find and add your friends from other platforms – which we’ll be launching in the next few weeks.
Please don’t forget to give us feedback about features like these on the forums.
Whehe, dat Album van Cities Aviv was vorige week toch nog gratisquote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Cities Aviv is toffe noise/gazehop, aanrader, album kost maar 1,40 euro. ~▲†▲~ is vrij toffe Russische witch. ᄼᄽᄾis toffe witchgaze. We Only Said is Fransösiche post-rock/indie/whateverenzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe, dat Album van Cities Aviv was vorige week toch nog gratis? Wel tof iig.
Tevens restecp voor artiesten met kekke tekens in hun naam in je lijst.Boven de betaalde link staat inderdaad een gratis link. Maar goed, die euro is het zéker waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Wat is witchgaze nu weer?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Cities Aviv is toffe noise/gazehop, aanrader, album kost maar 1,40 euro. ~▲†▲~ is vrij toffe Russische witch. ᄼᄽᄾis toffe witchgaze. We Only Said is Fransösiche post-rock/indie/whateverenzo.
Die onderste. Klepackiquote:Top Artists for the week ending Sunday 22 May 2011
1 Jamie Woon 14
2 Chase & Status 9
3 Aphex Twin 7
3 Crystal Castles 7
3 Lymbyc Systym 7
3 Gare du Nord 7
3 Frank Klepacki 7
Unique Artists: 202
Total Tracks: 407
Total Plays: 426
quote:Sorry folks, we're having intermittent service issues due to some hardware faults. We've got a team at the data centre fixing it now.
quote:Some of you might have a bit of trouble with tuning radio stations, but your scrobbles should be cached and will update later.
31:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is jullie gemiddelde # tracks per dag? Bij mij 16:
32665 plays since Nov 2005.
Al klopt het bijvoorbeeld niet bij mensen die hun plays importeren vanuit hun media software..quote:Stats:
Tracks per hour: 1.76
Tracks per day: 42.14
Tracks per week: 295.00
Tracks per month: 1306.41
Tracks per year: 15381.95
Hoe spreek je die bandnamen uit?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Respectievelijk [tilde driehoek obelisk driehoek tilde] of xwxwxwxwv, en Great Rite. Ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:46 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hoe spreek je die bandnamen uit?Wtf.
34 aldus last.fmquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef Bosbeetle het volgende:
65486 plays since 31 Jan 2006
Geen idee hoeveel dat per dag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |