"FREE MY BOOBIES" ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef linpunt het volgende:
[..]
moet ik dus een nieuwe ondertitel verzinnen.. mhmmm..
Doe maar "FUCK GARY_MOTHERFUCKING_OAK!"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef linpunt het volgende:
[..]
moet ik dus een nieuwe ondertitel verzinnen.. mhmmm..
Je bericht is vrijwel overbodig met je username, ondertitel en signaturequote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:09 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Pijpen is de beste uitvinding ever, Hoe kan je dat nou niet lekker vinden ??
Och, ben jij er ook weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:09 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:09 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:10 schreef JohnDDD het volgende:
![]()
Vrouwen die niet pijpen
![]()
Ik was eens met een vrouw die me aan het aftrekken was, maar ik kwam maar niet. Kreeg ik als reactie: ik ben ook niet zo goed in aftrekken, ik ben veel beter met mijn mond.
O ja, ze wilde me trouwens niet pijpen want dat deed ze alleen bij haar man![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Snever het volgende:
Vrouwen die niet pijpen
Maar wel die frikandel in de bek nemen bij de snackbar he!
jij vreet toch ook frikandellen, ga jezelf maar pijpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Snever het volgende:
Vrouwen die niet pijpen
Maar wel die frikandel in de bek nemen bij de snackbar he!
Had je trouwens pokemon hentai geplaatst?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Doe maar "FUCK GARY_MOTHERFUCKING_OAK!"Mensen die mij na-apen.
Ja, en vandaar mijn afwezigheid de afgelopen twee dagen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:08 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Had je trouwens pokemon hentai geplaatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:13 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, en vandaar mijn afwezigheid de afgelopen twee dagen.
Het was dit plaatje:Ik keek inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
Je bedoelt die nieuwe, Gary_Motherfucking_Oak?quote:
Ik vond zijn poststijl al een beetje afwijkendquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je bedoelt die nieuwe, Gary_Motherfucking_Oak?Nee, dat ben ik niet, wel toevallig dat hij zich had aangemeld tijdens mijn ban, maakt mij alleen maar verdachter.
Heb je een onderkin of wa?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:35 schreef Phantomesse het volgende:
Hmmm, ik heb een beetje een trekkerig gevoel onder mijn kin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |