Daar raak ik al aan gewend, maar had ik wel goed gegokt was het goed gestolen geweestquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Omdat je te laat was en er alsnog naast zat.
Daar blijkt dan weer uit dat ik niet voorspelbaar word, omdat ik die fout nooit maak.quote:
Auw.quote:
Heb ik het nu fout?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar blijkt dan weer uit dat ik niet voorspelbaar word, omdat ik die fout nooit maak.
ps. Pijnlijk FF...
Klopt.quote:
Ik welquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:45 schreef Dopekoe het volgende:
Wist niet eens dat the birdcage een remake was
Ik ook niet, dus orgineel wordtdt gokken. Italie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:45 schreef Dopekoe het volgende:
Wist niet eens dat the birdcage een remake was
GA JE MOND SPOELEN!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef Robby87 het volgende:
Ah, jij kwam uit R'dam, niet FF? Dan mag het.
Wel eentje met een eigen woordkeuze dan hoorquote:
Prima, mooie stad. Zolang je je maar niet bezig houdt met spelling.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
GA JE MOND SPOELEN!!![]()
![]()
![]()
Geboren en getogen Amsterdammert
Amsterdamse bluf héquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Prima, mooie stad. Zolang je je maar niet bezig houdt met spelling.
Genau, die heette La Cage Aux Folles. Er kwamen blijkbaar nog twee delen van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik welVan een Franse film.
Alleen de naam hé...
Ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:50 schreef Robby87 het volgende:
Ik moest denken aan een flauwe remake van Forrest Gump, mbt het lunchpakketje en het bankje.
Meestal voor het geven van een goed antwoordquote:
Doff zocht enkel de naam van de remake en de herkomst van het origineel. Dus verdient je het punt.quote:
Knap gezien!quote:
Up & Touch of evil zijn goed. De laatste is wat lastiger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:16 schreef Doff het volgende:
Don't Forget Mine
Broken Chains
Up
Touch of Evil
Little Boy Queen King wasssssss bitte?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:15 schreef ShaoliN het volgende:
Weer wat briljante Duitse titels. Wat is het orgineel:
Vergiss mein nicht - Memento ?
Gesprengte Ketten
Oben - Open Water ?
Im Zeichen des Bösen
Bube Dame König grAs - All Stars ?