Zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef JoeSpeedboot het volgende:
...dat ik er niet zo tegenaan kijk en niet toe ben aan een relatie. En seks zit er zeker niet in. Ik wil niet dat ze spijt krijgt van dingen en wil daar zeker niet aan bijdragen. Bovendien zou het zonder gevoel voor mij zijn, dus is het een no-go.
Zie laatste zin!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap het probleem. Maar wat is nou het dilemma?
Precies zeggen zoals je het hier zegt. Gewoon duidelijk zijn. En aangeven dat het wellicht beter is om het contact niet langer voort te zetten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Hoe ga ik haar vertellen dat ze zich niet op mij moet richten? Ik vind haar aardig, maar niet meer dan dat.
Nee, TS heeft een hogere intelligentie dan het gemiddelde hier op FOK...quote:
Maar da's geen dilemma. De keuze is voor jou toch duidelijk?quote:
Ze is lelijk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Zoiets! Als je goed leest, snap je waarom ik niet met haar naar bed ga.
Daar heb je gelijk in. Ik wil het alleen op een zo min mogelijk kwetsende manier vertellen. Als die er is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar da's geen dilemma. De keuze is voor jou toch duidelijk?
En om deze reden zit je nu in deze situatie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik wil het alleen op een zo min mogelijk kwetsende manier vertellen. Als die er is.
Ook, maar vooral om dit:quote:
Je hebt het juiste gevoel niet voor haar en dat gaat ook niet komen. Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik wil het alleen op een zo min mogelijk kwetsende manier vertellen. Als die er is.
Ik neem aan dat ze volwassen is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:03 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Ook, maar vooral om dit:
"Ik wil niet dat ze spijt krijgt van dingen en wil daar zeker niet aan bijdragen."
Hmm ja. Dat is het ook wel. Het is alleen nooit zo geweest dat ik aandacht heb gegeven om wat voor elkaar te krijgen. Meer om wat steun te bieden, zodat ze er met iemand over kon praten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt het juiste gevoel niet voor haar en dat gaat ook niet komen. Jammer, maar helaas.
Beste is om duidelijk te zijn. Aan pijn doen kun je niet ontkomen. Maar haar onterecht hoop laten houden, is veel en veel erger.
Ja daar ga je dus al de fout in.quote:Ze wilde graag een keer met me afspreken om daarover te praten. Omdat ze dat met niemand kon. Nu ja, goed, wij afgesproken dus.
Dat snap ik. Maar zij is nu heel duidelijk naar jou geweest (ze wil met je verder) dus nu is het jouw beurt om heel duidelijk te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Hmm ja. Dat is het ook wel. Het is alleen nooit zo geweest dat ik aandacht heb gegeven om wat voor elkaar te krijgen. Meer om wat steun te bieden, zodat ze er met iemand over kon praten.
Even het overbodige er voor je uitgehaaldquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daar ga je dus al de fout in.
Met vrouwen die NIET je vriendin zijn moet je nooit maar dan ook nooit over relatieproblemen praten.
Gewoon niet doen. NOOIT!
Daar zijn gewoon regels voor man; waarom weet je dat niet?
Heel nobel maar dan dit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Hmm ja. Dat is het ook wel. Het is alleen nooit zo geweest dat ik aandacht heb gegeven om wat voor elkaar te krijgen. Meer om wat steun te bieden, zodat ze er met iemand over kon praten.
Dan zijn jouw signalen naar haar toe ook anders geweest. Iemand legt dat namelijk niet zomaar even op tafel.quote:Dat gesprek was goed. Ik vond het fijn voor haar dat ze het verhaal aan mij kwijt kon. Na die tijd zoekt ze meer en meer contact. En zegt dat ze samen met me verder zou willen en niets liever zou willen dan met mij naar bed etc
Ik heb haar geeneens aangeraakt, los van de gebruikelijke drie zoenen. Ze zegt: "Ik zou niets willen dan met jou vrijen, want je bent zo'n steun voor me"quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Heel nobel maar dan dit.
[..]
Dan zijn jouw signalen naar haar toe ook anders geweest. Iemand legt dat namelijk niet zomaar even op tafel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |