abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96377488
Kijkbuiskinderen, ik zit met een dilemma.

Een oud collega van mij is vroeger altijd verliefd op me geweest. Dat was niet wederzijds. Voor mij was het gewoon een fijne collega. Ik bracht haar altijd na het werk even thuis (werkten tot 's avonds laat, donker etc.). Ik vond dat niet meer dan normaal. Het was altijd gezellig, maar verder had ik geen gevoelens voor haar.

Nu ben ik inmiddels al een tijdje single en zij woont samen en heeft een zoontje van drie jaar.

Ik had haar jaren niet gesproken, tot ze me benaderde via Facebook. Na wat heen-en-weer gemaild te hebben over hoe het met ons ging, kwamen verhalen over haar relatieproblemen. Ze wilde graag een keer met me afspreken om daarover te praten. Omdat ze dat met niemand kon. Nu ja, goed, wij afgesproken dus.

Dat gesprek was goed. Ik vond het fijn voor haar dat ze het verhaal aan mij kwijt kon. Na die tijd zoekt ze meer en meer contact. En zegt dat ze samen met me verder zou willen en niets liever zou willen dan met mij naar bed etc.

Ik heb haar gezegd dat ik er niet zo tegenaan kijk en niet toe ben aan een relatie. En seks zit er zeker niet in. Ik wil niet dat ze spijt krijgt van dingen en wil daar zeker niet aan bijdragen. Bovendien zou het zonder gevoel voor mij zijn, dus is het een no-go.

Hoe ga ik haar vertellen dat ze zich niet op mij moet richten? Ik vind haar aardig, maar niet meer dan dat.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:59:04 #2
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_96377552
TS is homo?
Humans dont deserve to live...
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:59:47 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96377577
Ik snap het probleem. Maar wat is nou het dilemma?
The love you take is equal to the love you make.
pi_96377583
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef L3IPO het volgende:
TS is homo?
Zoiets! Als je goed leest, snap je waarom ik niet met haar naar bed ga.
pi_96377588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef JoeSpeedboot het volgende:

...dat ik er niet zo tegenaan kijk en niet toe ben aan een relatie. En seks zit er zeker niet in. Ik wil niet dat ze spijt krijgt van dingen en wil daar zeker niet aan bijdragen. Bovendien zou het zonder gevoel voor mij zijn, dus is het een no-go.

Zo.
pi_96377591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap het probleem. Maar wat is nou het dilemma?
Zie laatste zin!
pi_96377605
quote:
Hoe ga ik haar vertellen dat ze zich niet op mij moet richten? Ik vind haar aardig, maar niet meer dan dat.
Precies zeggen zoals je het hier zegt. Gewoon duidelijk zijn. En aangeven dat het wellicht beter is om het contact niet langer voort te zetten.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef L3IPO het volgende:
TS is homo?
Nee, TS heeft een hogere intelligentie dan het gemiddelde hier op FOK...
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:01:07 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96377610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Zie laatste zin!
Maar da's geen dilemma. De keuze is voor jou toch duidelijk?
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:01:31 #9
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_96377619
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Zoiets! Als je goed leest, snap je waarom ik niet met haar naar bed ga.
Ze is lelijk? :P
pi_96377625
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar da's geen dilemma. De keuze is voor jou toch duidelijk?
Daar heb je gelijk in. Ik wil het alleen op een zo min mogelijk kwetsende manier vertellen. Als die er is.
pi_96377633
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ze is lelijk? :P
Goed lezen puber.
pi_96377639
Ze denkt waarschijnlijk dat je hard to get speelt (serieus ;) en zal daarom juist nog meer haar best te doen om je te "veroveren". Daar kicken vrouwen op.
<>
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:02:40 #13
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_96377652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Goed lezen puber.
Omdat ze een relatie + zoontje heeft? :@
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:03:47 #14
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96377675
quote:

[..]

Daar heb je gelijk in. Ik wil het alleen op een zo min mogelijk kwetsende manier vertellen. Als die er is.
En om deze reden zit je nu in deze situatie.
Gewoon eerlijk zijn en zelf geen andere signalen geven.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_96377679
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Omdat ze een relatie + zoontje heeft? :@
Ook, maar vooral om dit:

"Ik wil niet dat ze spijt krijgt van dingen en wil daar zeker niet aan bijdragen."
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:03:59 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96377680
quote:

[..]

Je hebt het juiste gevoel niet voor haar en dat gaat ook niet komen. Jammer, maar helaas.

Beste is om duidelijk te zijn. Aan pijn doen kun je niet ontkomen. Maar haar onterecht hoop laten houden, is veel en veel erger.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:04:26 #17
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_96377689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:03 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Ook, maar vooral om dit:

"Ik wil niet dat ze spijt krijgt van dingen en wil daar zeker niet aan bijdragen."
Ik neem aan dat ze volwassen is? :)
pi_96377706
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hebt het juiste gevoel niet voor haar en dat gaat ook niet komen. Jammer, maar helaas.

Beste is om duidelijk te zijn. Aan pijn doen kun je niet ontkomen. Maar haar onterecht hoop laten houden, is veel en veel erger.
Hmm ja. Dat is het ook wel. Het is alleen nooit zo geweest dat ik aandacht heb gegeven om wat voor elkaar te krijgen. Meer om wat steun te bieden, zodat ze er met iemand over kon praten.
pi_96377723
quote:
Ze wilde graag een keer met me afspreken om daarover te praten. Omdat ze dat met niemand kon. Nu ja, goed, wij afgesproken dus.
Ja daar ga je dus al de fout in.

Met vrouwen die NIET je vriendin zijn moet je nooit maar dan ook nooit over relatieproblemen praten.

Gewoon niet doen. NOOIT!

Daar zijn gewoon regels voor man; waarom weet je dat niet? :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:06:09 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96377730
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Hmm ja. Dat is het ook wel. Het is alleen nooit zo geweest dat ik aandacht heb gegeven om wat voor elkaar te krijgen. Meer om wat steun te bieden, zodat ze er met iemand over kon praten.
Dat snap ik. Maar zij is nu heel duidelijk naar jou geweest (ze wil met je verder) dus nu is het jouw beurt om heel duidelijk te zijn.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:06:49 #21
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_96377752
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja daar ga je dus al de fout in.

Met vrouwen die NIET je vriendin zijn moet je nooit maar dan ook nooit over relatieproblemen praten.

Gewoon niet doen. NOOIT!

Daar zijn gewoon regels voor man; waarom weet je dat niet? :'(
Even het overbodige er voor je uitgehaald :7
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:07:57 #22
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96377784
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Heel nobel maar dan dit.

quote:
Dat gesprek was goed. Ik vond het fijn voor haar dat ze het verhaal aan mij kwijt kon. Na die tijd zoekt ze meer en meer contact. En zegt dat ze samen met me verder zou willen en niets liever zou willen dan met mij naar bed etc
Dan zijn jouw signalen naar haar toe ook anders geweest. Iemand legt dat namelijk niet zomaar even op tafel.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_96377792
:')
vosss is de naam,
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:09:30 #24
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96377835
In dit geval, direct en duidelijk zijn. Als het van jouw kant er niet in zit, zit het er niet in.

Ik moet wel bekennen dat als ze echt graag het bed in wil duiken en ze er het uiterlijk en alles voor heeft ik daar best gehoor aan zou willen geven het in tenslotte haar eigen keus en alhoewel het netjes is van jouw kant om het af te wijzen kan niemand het jou kwalijk nemen als je er ja tegen zegt :)
Domo Arigato!
pi_96377837
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef Staal het volgende:

[..]

Heel nobel maar dan dit.

[..]

Dan zijn jouw signalen naar haar toe ook anders geweest. Iemand legt dat namelijk niet zomaar even op tafel.
Ik heb haar geeneens aangeraakt, los van de gebruikelijke drie zoenen. Ze zegt: "Ik zou niets willen dan met jou vrijen, want je bent zo'n steun voor me"
pi_96377869
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Black_Ninja het volgende:
In dit geval, direct en duidelijk zijn. Als het van jouw kant er niet in zit, zit het er niet in.

Ik moet wel bekennen dat als ze echt graag het bed in wil duiken en ze er het uiterlijk en alles voor heeft ik daar best gehoor aan zou willen geven het in tenslotte haar eigen keus en alhoewel het netjes is van jouw kant om het af te wijzen kan niemand het jou kwalijk nemen als je er ja tegen zegt :)
Het is echt een mooie meid, maar niet mijn type. Seks is not the only thing in life.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:11:24 #27
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96377886
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]
"want je bent zo'n steun voor me"
daar gaat ze de fout in natuurlijk...
Domo Arigato!
pi_96377904
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Nee, TS heeft een hogere intelligentie dan het gemiddelde hier op FOK...
Nee, toch homo, kijk maar, teveel vrouwelijke hormonen
quote:
Bovendien zou het zonder gevoel voor mij zijn, dus is het een no-go.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:12:31 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96377906
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Black_Ninja het volgende:

Nou, niemand. TS zou het zichzelf dus al kwalijk nemen, dat lijkt me al voldoende reden om nee te zeggen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:12:40 #30
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96377913
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Het is echt een mooie meid, maar niet mijn type. Seks is not the only thing in life.
Absoluut met je eens, ik heb hier ook nog een topic over het feit dat seks niet alles is en vriendschap ook veel waard is. Alleen heb ik in het verleden ook wel eens dingen gedaan met meiden die in een relatie zaten maar bij mij is sowieso de regel dat ik hun niet versier maar komen ze naar mij heb ik er geen problemen mee.
Domo Arigato!
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:13:43 #31
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96377950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, niemand. TS zou het zichzelf dus al kwalijk nemen, dat lijkt me al voldoende reden om nee te zeggen.
Ik kan het zeer goed begrijpen als hij nee zegt :) Ik zei het alleen om aan te geven dat de fout niet bij hem ligt, ook al zou er wat gebeuren.
Domo Arigato!
pi_96377953
Ik snap het echt niet waarom je met haar daarover gepraat hebt kerel.

Een dergelijke situatie loopt altijd uit in het volgende:

• Je beland in de friendzone waar je nooit meer uit komt
• Je praat met haar en vervolgens wil ze haar relatie op het spel zetten om met jou verder te gaan.

Dat schiet allebei niet op. In geval 2 (wat nu dus aan de hand is) geef je uiteindelijk maar toe en duwt haar een keer vol (je bent immers een kerel) en vervolgens moet je haar teleurstellen dat je geen relatie wil, maar heeft ze thuis wel al opgebiecht etc met alle gevolgen van dien.

En dat zijn nou precies de redenen dat je NOOIT met een vrouw over dergelijke bullshit moet praten. Dat doet ze maar lekker met een vriendin ofzo :{w
vosss is de naam,
pi_96377981
Ik snap dat veel mensen denken dat je gestoord bent, als je een meisje niet neukt als ze daarom vraagt. Ik schaam me er niet voor dat ik me daar niet goed bij voel in haar geval. Je weet namelijk dat ze er óf spijt van krijgt óf meer van gaat verwachten.

So, cut the crap wat dat betreft jongens.
pi_96378025
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Ik snap dat veel mensen denken dat je gestoord bent, als je een meisje niet neukt als ze daarom vraagt. Ik schaam me er niet voor dat ik me daar niet goed bij voel in haar geval. Je weet namelijk dat ze er óf spijt van krijgt óf meer van gaat verwachten.

So, cut the crap wat dat betreft jongens.
Ik heb het daar niet over. Ik heb het erover dat je een domme zak geweest bent door in plaats van tegen haar te zeggen: "hallo, ik ben geen sociaal-werker, praat daar lekker met een vriendin over ja!!!" dat je met haar daarover gepraat hebt en dan is er nu al hommeles en er is nog niet eens geneukt.

Daarom doe je dat dus gewoon niet. NOOIT.

Ik dacht dat alle mannen dat toch wel wisten zegmaar :)
vosss is de naam,
pi_96378064
quote:

Een oud collega van mij is vroeger altijd verliefd op me geweest.

Ik had haar jaren niet gesproken, tot ze me benaderde via Facebook. Na wat heen-en-weer gemaild te hebben over hoe het met ons ging, kwamen verhalen over haar relatieproblemen. Ze wilde graag een keer met me afspreken om daarover te praten. Omdat ze dat met niemand kon.
Beetje risky om haar rots in de branding te willen zijn terwijl ze én verliefd op je was, en haar relatie dus niet lekker loopt.

Apart dat jij na al die jaren plots de enige bent bij wie ze haar verhaal kwijt kan/wil, of misschien is dit voor haar meer iets met groener gras aan de overkant enzo.. Als ze zo lang zo verliefd op je is geweest + haar relatie gaat niet zoals het hoort, lijkt het meer alsof ze nu haar kans schoon ziet om het gewoon nog een keer bij jou te proberen.

Afkappen dus.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:22:07 #36
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96378190
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb het daar niet over. Ik heb het erover dat je een domme zak geweest bent door in plaats van tegen haar te zeggen: "hallo, ik ben geen sociaal-werker, praat daar lekker met een vriendin over ja!!!" dat je met haar daarover gepraat hebt en dan is er nu al hommeles en er is nog niet eens geneukt.

Daarom doe je dat dus gewoon niet. NOOIT.

Ik dacht dat alle mannen dat toch wel wisten zegmaar :)
Wat is er mis mee om iemand die in de knoop zit te helpen? :? Ook al is het een vrouw? Moet je als man maar overal je piemel insteken alleen omdat het kan? :? Ik heb meerdere vriendinnen die gewoon vriendinnen zijn, geen sex gewoon vrienden. En 1tje praat ook veel met mij over haar ex en over haar laatste 2 slechte dates. Ik vind haar zelfs leuk maar we hebben besloten vrienden te blijven en dan vind ik het prima.

Ook mannen kunnen vriendelijk zijn, als ze het maar proberen :)
Domo Arigato!
pi_96378281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:22 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om iemand die in de knoop zit te helpen? :? Ook al is het een vrouw? Moet je als man maar overal je piemel insteken alleen omdat het kan? :? Ik heb meerdere vriendinnen die gewoon vriendinnen zijn, geen sex gewoon vrienden. En 1tje praat ook veel met mij over haar ex en over haar laatste 2 slechte dates. Ik vind haar zelfs leuk maar we hebben besloten vrienden te blijven en dan vind ik het prima.

Agree totally. Ik heb ook vriendinnen bij wie dit verschijnsel niet is opgetreden en welke ook wel eens relatie problemen hebben.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:26:18 #38
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96378315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Agree totally. Ik heb ook vriendinnen bij wie dit verschijnsel niet is opgetreden en welke ook wel eens relatie problemen hebben.
It never hurts to help :) En als ik moet kiezen tussen avonden alleen zitten omdat je 1x sex hebt gehad of gezellig met een vriendin regelmatig iets leuks gaan doen kies ik wel voor het laatste :)

Sidenote: misschien ook makkelijk om te zeggen als je niks te kort komt verder ;)
Domo Arigato!
pi_96378346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:22 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Daar wringt de schoen bij de vriendin van TS een beetje.
pi_96378387
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:26 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]
Sidenote: misschien ook makkelijk om te zeggen als je niks te kort komt verder ;)
True. Een seksloos leven is het probleem niet inderdaad.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:31:08 #41
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96378493
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Daar wringt de schoen bij de vriendin van TS een beetje.
Nee is nee lijkt mij. En als zij daar niet mee om kan gaan is dat haar fout en is er sowieso geen andere oplossing.
Domo Arigato!
pi_96378637
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Nee is nee lijkt mij. En als zij daar niet mee om kan gaan is dat haar fout en is er sowieso geen andere oplossing.
Ben ik met je eens, maar volgens mij is TS nog niet op het punt dat hij het officieel heeft afgekapt

quote:
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:42:01 #43
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96378831
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:36 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar volgens mij is TS nog niet op het punt dat hij het officieel heeft afgekapt

[..]

True en dat was mijn eerste reactie hier, gewoon recht voor zijn raap zeggen dat zijn intenties anders zijn dan die van haar. Dan kan ze kiezen, of een goed maatje waar ze haar ei kwijt kan of helemaal niks. En ze heeft zelf al gezegd dat ze het wil omdat ze eindelijk iemand heeft om mee te praten, dan moet ze zelf ook wel snappen dat ze een verkeerde redenatie gebruikt.
Domo Arigato!
pi_96378877
Ok. Ik denk wel dat de reacties helder zijn. Er mee stoppen. Wat ik eigenlijk ook al weet. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik dat netjes ga zeggen. Kwetsen zal het toch.

In ieder geval ga ik haar straks een mail sturen waarin ik ga zeggen dat het beter is alle contact te verbreken. Ik denk dat het voor haar makkelijker maakt. Dus van Facebook af etc. 'Vrienden blijven' is te lastig in deze situatie.

Het is denk ik ook het beste wat ik kan doen als vriend naar haar. Omdat ik het haar niet moeilijker wil maken dan het nu al is voor haar.
pi_96378994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Ok. Ik denk wel dat de reacties helder zijn. Er mee stoppen. Wat ik eigenlijk ook al weet. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik dat netjes ga zeggen. Kwetsen zal het toch.

In ieder geval ga ik haar straks een mail sturen waarin ik ga zeggen dat het beter is alle contact te verbreken. Ik denk dat het voor haar makkelijker maakt. Dus van Facebook af etc. 'Vrienden blijven' is te lastig in deze situatie.

Het is denk ik ook het beste wat ik kan doen als vriend naar haar. Omdat ik het haar niet moeilijker wil maken dan het nu al is voor haar.
Is inderdaad het beste. Geef gewoon duidelijk aan wat je ook in de OP hebt gezet, en laat geen ruimte voor weerwoord of weerleggingen van haar kant.
pi_96379003
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze volwassen is? :)
Nee, ze heeft een kind van 3, dus ik gok dat ze 11 is....
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:48:40 #47
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96379061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef JoeSpeedboot het volgende:

Of geef haar de keus om de vriendschap op het niveau te laten wat het nu is en dat ze niet moet verwachten dat ze de binnenkant van je slaapkamer gaat zien.
Domo Arigato!
pi_96379259
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Of geef haar de keus om de vriendschap op het niveau te laten wat het nu is en dat ze niet moet verwachten dat ze de binnenkant van je slaapkamer gaat zien.
Lijkt me niet handig. Dat is een vrijbrief voor een herhaling van zetten.
pi_96379280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze lijkt me nogal fanatiek.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:57:00 #50
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96379339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Kan inderdaad, ik snap je redenering om het af te kappen maar tegelijk zie ik ook kans voor de andere optie en dan leg je de verantwoordelijkheid bij haar. Ik zou haar een kans hebben gegeven maar nogmaals jouw redenatie om het volledig af te kappen snap ik ook.
Domo Arigato!
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:08:53 #51
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_96379763
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:18 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Beetje risky om haar rots in de branding te willen zijn terwijl ze én verliefd op je was, en haar relatie dus niet lekker loopt.

Apart dat jij na al die jaren plots de enige bent bij wie ze haar verhaal kwijt kan/wil, of misschien is dit voor haar meer iets met groener gras aan de overkant enzo.. Als ze zo lang zo verliefd op je is geweest + haar relatie gaat niet zoals het hoort, lijkt het meer alsof ze nu haar kans schoon ziet om het gewoon nog een keer bij jou te proberen.

Afkappen dus.
Precies. Hoe nobel je intenties, gezien het verleden hadden de alarmbellen af moeten gaan toen ze je benaderde. Helaas gebeurde dat niet, inmiddels gelukkig wel (hence the topic at hand) en dus kun je de zaak alsnog rechtzetten.

Zij moet haar energie niet op jou maar op haar partner (en vader van haar kind?) richten.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_96380751
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Zij moet haar energie niet op jou maar op haar partner (en vader van haar kind?) richten.
Dat vind ik ook. Wat de uitkomst daarvan ook moge zijn. Ik wil daar geen rol in hebben. En ja, het is de vader van het kind.
pi_96522660
Nou, de kogel is door de kerk. Het is finito, afgelopen.

Ik hoop dat ze me later een soort van dankbaar is. Tnx voor jullie adviezen en opmerkingen.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:46:32 #54
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96523510
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Het is finito, afgelopen.

Ik hoop dat ze me later een soort van dankbaar is. Tnx voor jullie adviezen en opmerkingen.
Jij hebt het afgekapt of in overleg met haar?
Domo Arigato!
pi_96530069
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Jij hebt het afgekapt of in overleg met haar?
Het eerste. Op een normale manier natuurlijk. Ze begrijpt het nu wel. Opgelucht :)
  zondag 8 mei 2011 @ 23:51:01 #56
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96530928
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Het eerste. Op een normale manier natuurlijk. Ze begrijpt het nu wel. Opgelucht :)
Ok, grote stap. Wel begrijpelijk. Gelukkig ving ze het goed op inderdaad :)
Domo Arigato!
pi_96532674
Waarom spreek je da ook met dr af, je weet dat je dan die aandacht weer krijgt.
Misschien vind je die aandacht toch ook wel fijn.
Als je iemand niet moet dan moet je ook niet gaan afspreken. Zeker als die persoon gevoelens voor je heeft of heeft gehad.
pi_96532801
quote:

Een oud collega van mij is vroeger altijd verliefd op me geweest. Dat was niet wederzijds. Voor mij was het gewoon een fijne collega. Ik bracht haar altijd na het werk even thuis (werkten tot 's avonds laat, donker etc.). Ik vond dat niet meer dan normaal. Het was altijd gezellig, maar verder had ik geen gevoelens voor haar.

Nu ben ik inmiddels al een tijdje single en zij woont samen en heeft een zoontje van drie jaar.

Ik had haar jaren niet gesproken, tot ze me benaderde via Facebook. Na wat heen-en-weer gemaild te hebben over hoe het met ons ging, kwamen verhalen over haar relatieproblemen. Ze wilde graag een keer met me afspreken om daarover te praten. Omdat ze dat met niemand kon. Nu ja, goed, wij afgesproken dus.

Dat gesprek was goed. Ik vond het fijn voor haar dat ze het verhaal aan mij kwijt kon. Na die tijd zoekt ze meer en meer contact. En zegt dat ze samen met me verder zou willen en niets liever zou willen dan met mij naar bed etc.

Ik heb haar gezegd dat ik er niet zo tegenaan kijk en niet toe ben aan een relatie. En seks zit er zeker niet in. Ik wil niet dat ze spijt krijgt van dingen en wil daar zeker niet aan bijdragen. Bovendien zou het zonder gevoel voor mij zijn, dus is het een no-go.

boodschap toch al overgekomen,
  maandag 9 mei 2011 @ 08:59:50 #59
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96535661
Laat een vrouw maar even reageren:

Lieve schat.. wij vrouwen (als we ons een beetje down en depri voelen) zoeken een held op het witte paard, onze redder, de oerman die ons redt en meeneemt naar zijn grot.

Zo te lezen ben jij in haar ogen haar redder.
Ze had al een crush op je, en door de aandacht die je haar biedt en het luisterend oor (wat ze waarschijnlijk nu niet heeft in haar relatie) wordt je alleen maar beter en belangrijker voor haar.

Waarschijnlijk vergelijkt ze jou met haar huidige partner... en dikke kans dat jij er 4 x beter uit komt.

Mijn advies: kap het gelijk af. Vrouwen houden van een jacht, hoe meer en vaker jij zegt dat je geen interesse hebt, hoe meer zij zich op je zal richten om zo haar relatie problemen te vergeten.

Hopelijk heb je er iets aan
  maandag 9 mei 2011 @ 09:45:56 #60
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96536527
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:59 schreef PB-tje het volgende:
Laat een vrouw maar even reageren:

Lieve schat.. wij vrouwen (als we ons een beetje down en depri voelen) zoeken een held op het witte paard, onze redder, de oerman die ons redt en meeneemt naar zijn grot.

Zo te lezen ben jij in haar ogen haar redder.
Ze had al een crush op je, en door de aandacht die je haar biedt en het luisterend oor (wat ze waarschijnlijk nu niet heeft in haar relatie) wordt je alleen maar beter en belangrijker voor haar.

Waarschijnlijk vergelijkt ze jou met haar huidige partner... en dikke kans dat jij er 4 x beter uit komt.

Mijn advies: kap het gelijk af. Vrouwen houden van een jacht, hoe meer en vaker jij zegt dat je geen interesse hebt, hoe meer zij zich op je zal richten om zo haar relatie problemen te vergeten.

Hopelijk heb je er iets aan
Hij heeft het al afgekapt :) Dus that's all in the past :)
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:46:48 #61
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96536550
@Ninja... ik ben een vrouw... wilde nog even mijn punt maken :P
pi_96536564
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:45 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Hij heeft het al afgekapt :) Dus that's all in the past :)
Inderdaad. Zoveel mensen lezen blijkbaar alleen de topic start, zonder de rest van het verhaal te lezen.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:49:24 #63
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96536609
Nogmaals ik ben een vrouw... lezen is niet mijn beste kwaliteit :P
  maandag 9 mei 2011 @ 09:49:27 #64
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96536610
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:46 schreef PB-tje het volgende:
@Ninja... ik ben een vrouw... wilde nog even mijn punt maken :P
Oww ben je een vrouw! Had ik nog niet door :P Gelukkig dat je dan wel goed bent in DT :P alhoewel die laatste paar cm's hè ;)
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:49:56 #65
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96536627
Hahahaha geef maar toe.... je droomt van die laatste cm's :P
  maandag 9 mei 2011 @ 09:50:07 #66
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96536632
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:47 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Inderdaad. Zoveel mensen lezen blijkbaar alleen de topic start, zonder de rest van het verhaal te lezen.
Ah dat gebeurd hier zo vaak... op zich ook wel begrijpelijk bij lange topics, maar lees dan wel iedergeval de laatste paar reacties...
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:50:43 #67
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96536642
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:49 schreef PB-tje het volgende:
Hahahaha geef maar toe.... je droomt van die laatste cm's :P
Ik heb ze al gevoeld en ik geef toe het voelt heerlijk, dromen, misschien maar alleen nog de komende 6 dagen... ;)
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:51:06 #68
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96536654
Sorry Joe, we nemen je topic over :P
  maandag 9 mei 2011 @ 09:53:21 #69
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96536703
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef PB-tje het volgende:
Sorry Joe, we nemen je topic over :P
Hij was toch klaar? :P Maar ach, zo hebben we tenminste 2 topics waar we elkaar kunnen pesten. Ik wilde het nog netjes via DM's doen maar als je daar niet op reageert :P
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:54:36 #70
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96536733
Aaaaahw op je pik getrapt? :P
pi_96536755
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Ik heb haar geeneens aangeraakt, los van de gebruikelijke drie zoenen. Ze zegt: "Ik zou niets willen dan met jou vrijen, want je bent zo'n steun voor me"
dat zijn doorgaans de types waar je om te beginnen weg bij moet blijven. die weten genegenheid en relatieliefde niet te onderscheiden en voor je er erg in hebt zit je vast.

ik denk dat je je toch wat harder op moet stellen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_96536763
Geen ruzie maken hoor jongens! :P Dit verhaal heeft al genoeg ellende veroorzaakt. Kunnen jullie misschien vrede sluiten?
pi_96536775
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:55 schreef simmu het volgende:

[..]

dat zijn doorgaans de types waar je om te beginnen weg bij moet blijven. die weten genegenheid en relatieliefde niet te onderscheiden en voor je er erg in hebt zit je vast.

ik denk dat je je toch wat harder op moet stellen.
Ik zou je aanraden de rest van het topic te lezen :')
pi_96536789
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:47 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

well duh. dit is fok :P

ik ben trouwens ook een vrouw. zelfs de vrouwen zeggen: "run joespeedboot, run!"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 9 mei 2011 @ 09:58:12 #75
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96536815
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:55 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Geen ruzie maken hoor jongens! :P Dit verhaal heeft al genoeg ellende veroorzaakt. Kunnen jullie misschien vrede sluiten?
Nee! mannenhater :P
pi_96536998
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:58 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Nee! mannenhater :P
:') Ik trek me terug uit dit topic. :P
  maandag 9 mei 2011 @ 10:08:53 #77
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96537080
hahahaha :P ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 10:18:55 #78
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96537335
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:55 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Nee kan niet, ik wil wel een knuffel geven maar ben bang voor een knietje :@
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:22:31 #79
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96537428
Be affraid!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:30:31 #80
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96537632
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef PB-tje het volgende:
Be affraid!
Ach als je er daarna een kusje op (of omheen) geeft is het wel weer goed :P
Domo Arigato!
pi_96537669
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:30 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ach als je er daarna een kusje op (of omheen) geeft is het wel weer goed :P
Baas! Dit was echt mijn laatste reactie hier :P
  maandag 9 mei 2011 @ 10:33:20 #82
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96537706
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:32 schreef JoeSpeedboot het volgende:

[..]

Baas! Dit was echt mijn laatste reactie hier :P
Nee je blijft hier en zit dit uit met ons! :P
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:48:13 #83
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96538157
Joe doe niet zo saai
  maandag 9 mei 2011 @ 10:51:05 #84
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96538224
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:48 schreef PB-tje het volgende:
Joe doe niet zo saai
Ja joe! kom op! :P
Domo Arigato!
pi_96538279
Ok Ok!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:54:13 #86
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96538296
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:53 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Ok Ok!
That's the spirit! *O*

Maar waar hadden we het over?
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:54:48 #87
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96538313
Joe, wil je ook mijn held zijn?
pi_96538343
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef PB-tje het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef PB-tje het volgende:
Tuurlijk, why not.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:56:28 #89
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96538367
Nou overdrijven is ook een kunst ik vroeg het maar 1 keer :P
  maandag 9 mei 2011 @ 10:59:32 #90
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96538466
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef PB-tje het volgende:
Nou overdrijven is ook een kunst ik vroeg het maar 1 keer :P
Hé hij doet tenminste zijn best :P
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:00:21 #91
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96538489
Moet ook... knielen en werken gvd!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:01:52 #92
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96538535
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef PB-tje het volgende:
Moet ook... knielen en werken gvd!
Jij ging toch op je knieën? En vandaag is mijn vrije dag dus werken doe ik ook even niet ;)
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:03:38 #93
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96538573
Nee eerst moet hij me ff warm draaien :P
  maandag 9 mei 2011 @ 11:05:24 #94
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96538614
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:03 schreef PB-tje het volgende:
Nee eerst moet hij me ff warm draaien :P
Dan weet ik toch betere manieren dan draaien :P
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:18:44 #95
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96539008
vertel
  maandag 9 mei 2011 @ 11:20:24 #96
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96539060
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:18 schreef PB-tje het volgende:
vertel
Ik weet niet of dat wel mag volgens de policy van FOK! :@
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:23:54 #97
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96539171
Joe is wel stil geworden he :(
  maandag 9 mei 2011 @ 11:25:42 #98
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96539229
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:23 schreef PB-tje het volgende:
Hij moest toch werken van je? Werken en FOK! gaan niet altijd zo goed samen :P
Domo Arigato!
pi_96539235
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:23 schreef PB-tje het volgende:
Ja, ik word er stil van :P
  maandag 9 mei 2011 @ 11:30:32 #100
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96539396
Kom op Joe, wel iets beter je best doen
  maandag 9 mei 2011 @ 11:32:42 #101
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96539466
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:30 schreef PB-tje het volgende:
Kom op Joe, wel iets beter je best doen
Told you, er zijn betere methodes om jou warm te krijgen, draaien was geen goede insteek...
Domo Arigato!
pi_96539506
Ik denk dat PB het type is dat de luxe behandeling wil hebben. Die ga ik hier natuurlijk niet uit de doeken doen.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:34:36 #103
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96539517
ik wil die niet... ik verdien die! :P
pi_96539584
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef PB-tje het volgende:
Jaja, hoe heb jij die verdient dan?
  maandag 9 mei 2011 @ 11:37:17 #105
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96539595
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef PB-tje het volgende:
En toch waardeert ze het grovere werk denk ik nog het meest heb ik zo het gevoel... :P
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 14:39:36 #106
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96546746
Dat weet ik wel zeker :P
  maandag 9 mei 2011 @ 14:55:57 #107
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96547345
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:39 schreef PB-tje het volgende:
Dat weet ik wel zeker :P
Héél soms kan ik mensen nog wel een beetje inschatten :P en wat vind Joe er van?
Domo Arigato!
  maandag 9 mei 2011 @ 14:58:26 #108
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96547453
Joe wordt mijn slaaf :P
  maandag 9 mei 2011 @ 15:09:58 #109
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96547983
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:58 schreef PB-tje het volgende:
Hehehe, zit je nu niet in het verkeerde topic? En daarnaast dacht ik dat jij naar de sub kant neigde :P
Domo Arigato!
pi_96549324
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:58 schreef PB-tje het volgende:
WTF
  maandag 9 mei 2011 @ 15:43:18 #111
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96549460
Stil jij! :P
  maandag 9 mei 2011 @ 15:46:17 #112