Zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef JoeSpeedboot het volgende:
...dat ik er niet zo tegenaan kijk en niet toe ben aan een relatie. En seks zit er zeker niet in. Ik wil niet dat ze spijt krijgt van dingen en wil daar zeker niet aan bijdragen. Bovendien zou het zonder gevoel voor mij zijn, dus is het een no-go.
Zie laatste zin!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap het probleem. Maar wat is nou het dilemma?
Precies zeggen zoals je het hier zegt. Gewoon duidelijk zijn. En aangeven dat het wellicht beter is om het contact niet langer voort te zetten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Hoe ga ik haar vertellen dat ze zich niet op mij moet richten? Ik vind haar aardig, maar niet meer dan dat.
Nee, TS heeft een hogere intelligentie dan het gemiddelde hier op FOK...quote:
Maar da's geen dilemma. De keuze is voor jou toch duidelijk?quote:
Ze is lelijk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Zoiets! Als je goed leest, snap je waarom ik niet met haar naar bed ga.
Daar heb je gelijk in. Ik wil het alleen op een zo min mogelijk kwetsende manier vertellen. Als die er is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar da's geen dilemma. De keuze is voor jou toch duidelijk?
En om deze reden zit je nu in deze situatie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik wil het alleen op een zo min mogelijk kwetsende manier vertellen. Als die er is.
Ook, maar vooral om dit:quote:
Je hebt het juiste gevoel niet voor haar en dat gaat ook niet komen. Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik wil het alleen op een zo min mogelijk kwetsende manier vertellen. Als die er is.
Ik neem aan dat ze volwassen is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:03 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Ook, maar vooral om dit:
"Ik wil niet dat ze spijt krijgt van dingen en wil daar zeker niet aan bijdragen."
Hmm ja. Dat is het ook wel. Het is alleen nooit zo geweest dat ik aandacht heb gegeven om wat voor elkaar te krijgen. Meer om wat steun te bieden, zodat ze er met iemand over kon praten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt het juiste gevoel niet voor haar en dat gaat ook niet komen. Jammer, maar helaas.
Beste is om duidelijk te zijn. Aan pijn doen kun je niet ontkomen. Maar haar onterecht hoop laten houden, is veel en veel erger.
Ja daar ga je dus al de fout in.quote:Ze wilde graag een keer met me afspreken om daarover te praten. Omdat ze dat met niemand kon. Nu ja, goed, wij afgesproken dus.
Dat snap ik. Maar zij is nu heel duidelijk naar jou geweest (ze wil met je verder) dus nu is het jouw beurt om heel duidelijk te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Hmm ja. Dat is het ook wel. Het is alleen nooit zo geweest dat ik aandacht heb gegeven om wat voor elkaar te krijgen. Meer om wat steun te bieden, zodat ze er met iemand over kon praten.
Even het overbodige er voor je uitgehaaldquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daar ga je dus al de fout in.
Met vrouwen die NIET je vriendin zijn moet je nooit maar dan ook nooit over relatieproblemen praten.
Gewoon niet doen. NOOIT!
Daar zijn gewoon regels voor man; waarom weet je dat niet?
Heel nobel maar dan dit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Hmm ja. Dat is het ook wel. Het is alleen nooit zo geweest dat ik aandacht heb gegeven om wat voor elkaar te krijgen. Meer om wat steun te bieden, zodat ze er met iemand over kon praten.
Dan zijn jouw signalen naar haar toe ook anders geweest. Iemand legt dat namelijk niet zomaar even op tafel.quote:Dat gesprek was goed. Ik vond het fijn voor haar dat ze het verhaal aan mij kwijt kon. Na die tijd zoekt ze meer en meer contact. En zegt dat ze samen met me verder zou willen en niets liever zou willen dan met mij naar bed etc
Ik heb haar geeneens aangeraakt, los van de gebruikelijke drie zoenen. Ze zegt: "Ik zou niets willen dan met jou vrijen, want je bent zo'n steun voor me"quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Heel nobel maar dan dit.
[..]
Dan zijn jouw signalen naar haar toe ook anders geweest. Iemand legt dat namelijk niet zomaar even op tafel.
Het is echt een mooie meid, maar niet mijn type. Seks is not the only thing in life.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Black_Ninja het volgende:
In dit geval, direct en duidelijk zijn. Als het van jouw kant er niet in zit, zit het er niet in.
Ik moet wel bekennen dat als ze echt graag het bed in wil duiken en ze er het uiterlijk en alles voor heeft ik daar best gehoor aan zou willen geven het in tenslotte haar eigen keus en alhoewel het netjes is van jouw kant om het af te wijzen kan niemand het jou kwalijk nemen als je er ja tegen zegt
daar gaat ze de fout in natuurlijk...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
"want je bent zo'n steun voor me"
Nee, toch homo, kijk maar, teveel vrouwelijke hormonenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee, TS heeft een hogere intelligentie dan het gemiddelde hier op FOK...
quote:Bovendien zou het zonder gevoel voor mij zijn, dus is het een no-go.
Nou, niemand. TS zou het zichzelf dus al kwalijk nemen, dat lijkt me al voldoende reden om nee te zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Black_Ninja het volgende:
In dit geval, direct en duidelijk zijn. Als het van jouw kant er niet in zit, zit het er niet in.
Ik moet wel bekennen dat als ze echt graag het bed in wil duiken en ze er het uiterlijk en alles voor heeft ik daar best gehoor aan zou willen geven het in tenslotte haar eigen keus en alhoewel het netjes is van jouw kant om het af te wijzen kan niemand het jou kwalijk nemen als je er ja tegen zegt
Absoluut met je eens, ik heb hier ook nog een topic over het feit dat seks niet alles is en vriendschap ook veel waard is. Alleen heb ik in het verleden ook wel eens dingen gedaan met meiden die in een relatie zaten maar bij mij is sowieso de regel dat ik hun niet versier maar komen ze naar mij heb ik er geen problemen mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Het is echt een mooie meid, maar niet mijn type. Seks is not the only thing in life.
Ik kan het zeer goed begrijpen als hij nee zegtquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, niemand. TS zou het zichzelf dus al kwalijk nemen, dat lijkt me al voldoende reden om nee te zeggen.
Ik heb het daar niet over. Ik heb het erover dat je een domme zak geweest bent door in plaats van tegen haar te zeggen: "hallo, ik ben geen sociaal-werker, praat daar lekker met een vriendin over ja!!!" dat je met haar daarover gepraat hebt en dan is er nu al hommeles en er is nog niet eens geneukt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Ik snap dat veel mensen denken dat je gestoord bent, als je een meisje niet neukt als ze daarom vraagt. Ik schaam me er niet voor dat ik me daar niet goed bij voel in haar geval. Je weet namelijk dat ze er óf spijt van krijgt óf meer van gaat verwachten.
So, cut the crap wat dat betreft jongens.
Beetje risky om haar rots in de branding te willen zijn terwijl ze én verliefd op je was, en haar relatie dus niet lekker loopt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Kijkbuiskinderen, ik zit met een dilemma.
Een oud collega van mij is vroeger altijd verliefd op me geweest.
Ik had haar jaren niet gesproken, tot ze me benaderde via Facebook. Na wat heen-en-weer gemaild te hebben over hoe het met ons ging, kwamen verhalen over haar relatieproblemen. Ze wilde graag een keer met me afspreken om daarover te praten. Omdat ze dat met niemand kon.
Wat is er mis mee om iemand die in de knoop zit te helpen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het daar niet over. Ik heb het erover dat je een domme zak geweest bent door in plaats van tegen haar te zeggen: "hallo, ik ben geen sociaal-werker, praat daar lekker met een vriendin over ja!!!" dat je met haar daarover gepraat hebt en dan is er nu al hommeles en er is nog niet eens geneukt.
Daarom doe je dat dus gewoon niet. NOOIT.
Ik dacht dat alle mannen dat toch wel wisten zegmaar
Agree totally. Ik heb ook vriendinnen bij wie dit verschijnsel niet is opgetreden en welke ook wel eens relatie problemen hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:22 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om iemand die in de knoop zit te helpen?Ook al is het een vrouw? Moet je als man maar overal je piemel insteken alleen omdat het kan?
Ik heb meerdere vriendinnen die gewoon vriendinnen zijn, geen sex gewoon vrienden. En 1tje praat ook veel met mij over haar ex en over haar laatste 2 slechte dates. Ik vind haar zelfs leuk maar we hebben besloten vrienden te blijven en dan vind ik het prima.
Ook mannen kunnen vriendelijk zijn, als ze het maar proberen
It never hurts to helpquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Agree totally. Ik heb ook vriendinnen bij wie dit verschijnsel niet is opgetreden en welke ook wel eens relatie problemen hebben.
Daar wringt de schoen bij de vriendin van TS een beetje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:22 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om iemand die in de knoop zit te helpen?Ook al is het een vrouw? Moet je als man maar overal je piemel insteken alleen omdat het kan?
Ik heb meerdere vriendinnen die gewoon vriendinnen zijn, geen sex gewoon vrienden. En 1tje praat ook veel met mij over haar ex en over haar laatste 2 slechte dates. Ik vind haar zelfs leuk maar we hebben besloten vrienden te blijven en dan vind ik het prima.
Ook mannen kunnen vriendelijk zijn, als ze het maar proberen
True. Een seksloos leven is het probleem niet inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:26 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Sidenote: misschien ook makkelijk om te zeggen als je niks te kort komt verder
Nee is nee lijkt mij. En als zij daar niet mee om kan gaan is dat haar fout en is er sowieso geen andere oplossing.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Daar wringt de schoen bij de vriendin van TS een beetje.
Ben ik met je eens, maar volgens mij is TS nog niet op het punt dat hij het officieel heeft afgekaptquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nee is nee lijkt mij. En als zij daar niet mee om kan gaan is dat haar fout en is er sowieso geen andere oplossing.
quote:Hoe ga ik haar vertellen dat ze zich niet op mij moet richten? Ik vind haar aardig, maar niet meer dan dat.
True en dat was mijn eerste reactie hier, gewoon recht voor zijn raap zeggen dat zijn intenties anders zijn dan die van haar. Dan kan ze kiezen, of een goed maatje waar ze haar ei kwijt kan of helemaal niks. En ze heeft zelf al gezegd dat ze het wil omdat ze eindelijk iemand heeft om mee te praten, dan moet ze zelf ook wel snappen dat ze een verkeerde redenatie gebruikt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:36 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar volgens mij is TS nog niet op het punt dat hij het officieel heeft afgekapt
[..]
Is inderdaad het beste. Geef gewoon duidelijk aan wat je ook in de OP hebt gezet, en laat geen ruimte voor weerwoord of weerleggingen van haar kant.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Ok. Ik denk wel dat de reacties helder zijn. Er mee stoppen. Wat ik eigenlijk ook al weet. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik dat netjes ga zeggen. Kwetsen zal het toch.
In ieder geval ga ik haar straks een mail sturen waarin ik ga zeggen dat het beter is alle contact te verbreken. Ik denk dat het voor haar makkelijker maakt. Dus van Facebook af etc. 'Vrienden blijven' is te lastig in deze situatie.
Het is denk ik ook het beste wat ik kan doen als vriend naar haar. Omdat ik het haar niet moeilijker wil maken dan het nu al is voor haar.
Nee, ze heeft een kind van 3, dus ik gok dat ze 11 is....quote:
Of geef haar de keus om de vriendschap op het niveau te laten wat het nu is en dat ze niet moet verwachten dat ze de binnenkant van je slaapkamer gaat zien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Ok. Ik denk wel dat de reacties helder zijn. Er mee stoppen. Wat ik eigenlijk ook al weet. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik dat netjes ga zeggen. Kwetsen zal het toch.
In ieder geval ga ik haar straks een mail sturen waarin ik ga zeggen dat het beter is alle contact te verbreken. Ik denk dat het voor haar makkelijker maakt. Dus van Facebook af etc. 'Vrienden blijven' is te lastig in deze situatie.
Het is denk ik ook het beste wat ik kan doen als vriend naar haar. Omdat ik het haar niet moeilijker wil maken dan het nu al is voor haar.
Lijkt me niet handig. Dat is een vrijbrief voor een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Of geef haar de keus om de vriendschap op het niveau te laten wat het nu is en dat ze niet moet verwachten dat ze de binnenkant van je slaapkamer gaat zien.
Inderdaad. Ze lijkt me nogal fanatiek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig. Dat is een vrijbrief voor een herhaling van zetten.
Kan inderdaad, ik snap je redenering om het af te kappen maar tegelijk zie ik ook kans voor de andere optie en dan leg je de verantwoordelijkheid bij haar. Ik zou haar een kans hebben gegeven maar nogmaals jouw redenatie om het volledig af te kappen snap ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig. Dat is een vrijbrief voor een herhaling van zetten.
Precies. Hoe nobel je intenties, gezien het verleden hadden de alarmbellen af moeten gaan toen ze je benaderde. Helaas gebeurde dat niet, inmiddels gelukkig wel (hence the topic at hand) en dus kun je de zaak alsnog rechtzetten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:18 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Beetje risky om haar rots in de branding te willen zijn terwijl ze én verliefd op je was, en haar relatie dus niet lekker loopt.
Apart dat jij na al die jaren plots de enige bent bij wie ze haar verhaal kwijt kan/wil, of misschien is dit voor haar meer iets met groener gras aan de overkant enzo.. Als ze zo lang zo verliefd op je is geweest + haar relatie gaat niet zoals het hoort, lijkt het meer alsof ze nu haar kans schoon ziet om het gewoon nog een keer bij jou te proberen.
Afkappen dus.
Dat vind ik ook. Wat de uitkomst daarvan ook moge zijn. Ik wil daar geen rol in hebben. En ja, het is de vader van het kind.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zij moet haar energie niet op jou maar op haar partner (en vader van haar kind?) richten.
Jij hebt het afgekapt of in overleg met haar?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Het is finito, afgelopen.
Ik hoop dat ze me later een soort van dankbaar is. Tnx voor jullie adviezen en opmerkingen.
Het eerste. Op een normale manier natuurlijk. Ze begrijpt het nu wel. Opgeluchtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Jij hebt het afgekapt of in overleg met haar?
Ok, grote stap. Wel begrijpelijk. Gelukkig ving ze het goed op inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Het eerste. Op een normale manier natuurlijk. Ze begrijpt het nu wel. Opgelucht
boodschap toch al overgekomen,quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Kijkbuiskinderen, ik zit met een dilemma.
Een oud collega van mij is vroeger altijd verliefd op me geweest. Dat was niet wederzijds. Voor mij was het gewoon een fijne collega. Ik bracht haar altijd na het werk even thuis (werkten tot 's avonds laat, donker etc.). Ik vond dat niet meer dan normaal. Het was altijd gezellig, maar verder had ik geen gevoelens voor haar.
Nu ben ik inmiddels al een tijdje single en zij woont samen en heeft een zoontje van drie jaar.
Ik had haar jaren niet gesproken, tot ze me benaderde via Facebook. Na wat heen-en-weer gemaild te hebben over hoe het met ons ging, kwamen verhalen over haar relatieproblemen. Ze wilde graag een keer met me afspreken om daarover te praten. Omdat ze dat met niemand kon. Nu ja, goed, wij afgesproken dus.
Dat gesprek was goed. Ik vond het fijn voor haar dat ze het verhaal aan mij kwijt kon. Na die tijd zoekt ze meer en meer contact. En zegt dat ze samen met me verder zou willen en niets liever zou willen dan met mij naar bed etc.
Ik heb haar gezegd dat ik er niet zo tegenaan kijk en niet toe ben aan een relatie. En seks zit er zeker niet in. Ik wil niet dat ze spijt krijgt van dingen en wil daar zeker niet aan bijdragen. Bovendien zou het zonder gevoel voor mij zijn, dus is het een no-go.
Hoe ga ik haar vertellen dat ze zich niet op mij moet richten? Ik vind haar aardig, maar niet meer dan dat.
Hij heeft het al afgekaptquote:Op maandag 9 mei 2011 08:59 schreef PB-tje het volgende:
Laat een vrouw maar even reageren:
Lieve schat.. wij vrouwen (als we ons een beetje down en depri voelen) zoeken een held op het witte paard, onze redder, de oerman die ons redt en meeneemt naar zijn grot.
Zo te lezen ben jij in haar ogen haar redder.
Ze had al een crush op je, en door de aandacht die je haar biedt en het luisterend oor (wat ze waarschijnlijk nu niet heeft in haar relatie) wordt je alleen maar beter en belangrijker voor haar.
Waarschijnlijk vergelijkt ze jou met haar huidige partner... en dikke kans dat jij er 4 x beter uit komt.
Mijn advies: kap het gelijk af. Vrouwen houden van een jacht, hoe meer en vaker jij zegt dat je geen interesse hebt, hoe meer zij zich op je zal richten om zo haar relatie problemen te vergeten.
Hopelijk heb je er iets aan
Inderdaad. Zoveel mensen lezen blijkbaar alleen de topic start, zonder de rest van het verhaal te lezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hij heeft het al afgekaptDus that's all in the past
Oww ben je een vrouw! Had ik nog niet doorquote:Op maandag 9 mei 2011 09:46 schreef PB-tje het volgende:
@Ninja... ik ben een vrouw... wilde nog even mijn punt maken
Ah dat gebeurd hier zo vaak... op zich ook wel begrijpelijk bij lange topics, maar lees dan wel iedergeval de laatste paar reacties...quote:Op maandag 9 mei 2011 09:47 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoveel mensen lezen blijkbaar alleen de topic start, zonder de rest van het verhaal te lezen.
Ik heb ze al gevoeld en ik geef toe het voelt heerlijk, dromen, misschien maar alleen nog de komende 6 dagen...quote:Op maandag 9 mei 2011 09:49 schreef PB-tje het volgende:
Hahahaha geef maar toe.... je droomt van die laatste cm's
Hij was toch klaar?quote:
dat zijn doorgaans de types waar je om te beginnen weg bij moet blijven. die weten genegenheid en relatieliefde niet te onderscheiden en voor je er erg in hebt zit je vast.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Ik heb haar geeneens aangeraakt, los van de gebruikelijke drie zoenen. Ze zegt: "Ik zou niets willen dan met jou vrijen, want je bent zo'n steun voor me"
Ik zou je aanraden de rest van het topic te lezenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:55 schreef simmu het volgende:
[..]
dat zijn doorgaans de types waar je om te beginnen weg bij moet blijven. die weten genegenheid en relatieliefde niet te onderscheiden en voor je er erg in hebt zit je vast.
ik denk dat je je toch wat harder op moet stellen.
well duh. dit is fokquote:Op maandag 9 mei 2011 09:47 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoveel mensen lezen blijkbaar alleen de topic start, zonder de rest van het verhaal te lezen.
Nee! mannenhaterquote:Op maandag 9 mei 2011 09:55 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Geen ruzie maken hoor jongens!Dit verhaal heeft al genoeg ellende veroorzaakt. Kunnen jullie misschien vrede sluiten?
Nee kan niet, ik wil wel een knuffel geven maar ben bang voor een knietjequote:Op maandag 9 mei 2011 09:55 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Geen ruzie maken hoor jongens!Dit verhaal heeft al genoeg ellende veroorzaakt. Kunnen jullie misschien vrede sluiten?
Baas! Dit was echt mijn laatste reactie hierquote:Op maandag 9 mei 2011 10:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ach als je er daarna een kusje op (of omheen) geeft is het wel weer goed
Nee je blijft hier en zit dit uit met ons!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:32 schreef JoeSpeedboot het volgende:
[..]
Baas! Dit was echt mijn laatste reactie hier
Hé hij doet tenminste zijn bestquote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef PB-tje het volgende:
Nou overdrijven is ook een kunst ik vroeg het maar 1 keer
Jij ging toch op je knieën? En vandaag is mijn vrije dag dus werken doe ik ook even nietquote:
Told you, er zijn betere methodes om jou warm te krijgen, draaien was geen goede insteek...quote:
En toch waardeert ze het grovere werk denk ik nog het meest heb ik zo het gevoel...quote:
Hehehe, zit je nu niet in het verkeerde topic? En daarnaast dacht ik dat jij naar de sub kant neigdequote:
Nee dat werkt in een forum-topic op internetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |