Godverdomme wat een dingquote:Op zondag 22 mei 2011 12:53 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Edit: Ah, toch 1 met akra eronder
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef RingBewoner het volgende:
Gister ook nog met mijn auto bezig geweest. Toen ik aankwam bij de wasstraat had ik eigenlijk al geen zin meer, dus maar half voorwerk gedaan. Zaten er nog veel te vliegen op, na het poetsen van de motorkap en de beide voordeuren en het dak was ik er klaar mee. Ziet er niet uit nu.
De voorste helft ziet er redelijk uit als je dan kijkt naar de kofferbak of achter mijn voordeur dan is het echt een groot verschil.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo?
Helft glimt en de andere helft niet?
Had dat dan ook gewoon even gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De voorste helft ziet er redelijk uit als je dan kijkt naar de kofferbak of achter mijn voordeur dan is het echt een groot verschil.
APC gebruik ik ook in huis, werkt perfect.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:34 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk gebruik ik voor de kwetsbare spullen (tv scherm, audio enzo) alleen maar EuroW double density doekenAPC voor het fornuis, metal polish voor de wc rol houder. En ik denk dat ik nog wel even door kan gaan
Ach, ik heb op m'n werk chemical resistant sprayers, dus mochten ze niet goed zijn, vervang ik ze zo door andere.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:17 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
@Goddelijker; ik hoop wel dat het goeie sprayers zijn.
Hier in NL heb ik ze 6 flessen met prof. sprayer gekocht (zelfde als die Chemical Resistant Sprayers van CC) voor 3 euro per stuk..
@PeeJay1980; wat voor doeken zijn dat precies?
Je moet ook niet zoveel sprayen, een beetje zuinig zijn op je spullen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nog handiger
Die goedkopere sprayer heb ik eentje liggen (die op die PB flessen van 2,95 zit), maar daar krijg je pijn in je vingers van
APC van Meguairs zeker?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik ben zuinig.. Het is APC 1:7
Met APC je voordeur+ ruiten + kozijnen poetsen (van appartement ja) gaat best goed, en de zooi moest eraf.. 1:7 verdund, en je ziet nu echt serieus dat mijn deur+kozijn het schoonst is van allemaal
![]()
Daarnaast gaan fruitvliegjes ook dood door APC heb ik gemerkt
Had je beter op moeten letten in het topicquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:17 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
@PeeJay1980; wat voor doeken zijn dat precies?
Nee, die van PBquote:
1:7 I vrij zwaar voor die van PB's.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Nee, die van PB
Kheb alles van Megs wegegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |