SPOILER: Vorige delenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 08:17:45 ]
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:10 schreef LompeHork het volgende:
Dat is Heroes of Might and Magic 3! Episch!(iemand anders mag wel een pic voor mij posten, ik ben inspiratieloos)
Yepquote:
Boogerman.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:47 schreef Nollem het volgende:
De held die gewapend met snot, scheten en boeren door levels heen moest zien te komen.
Alien? Goedemorgen trouwensquote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
Van wie komt de uitspraak: "In space, nobody can hear you clean."?
SPOILER: LulzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef MisterChirrel het volgende:
Geen idee.Vet topic.SPOILER: LulzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Space Quest?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
Van wie komt de uitspraak: "In space, nobody can hear you clean."?
Dat is wel de game, maar van wie is de uitspraak?quote:
Assassins Creed?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:09 schreef Nollem het volgende:
Welke game is dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neen....quote:
Klopt overigensquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:05 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik kwam op velocity, maar na wat googlen kwam ik op Terminal velocity.
In de hoek? geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef MisterChirrel het volgende:
Op welke plek kon je met je ruimtescheepje in Astroids staan, zodat je nooit geraakt werd?
Inderdaad, de plaats waar de score zich bevindt.quote:
Brütal Legend? Heb die game maar een half uurtje gespeeld dus ik zou het niet wetenquote:
Nah, jij bent nieuw geloof ik, dan mag jij wel een vraagje stellen hoor, jongeman.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Brütal Legend? Heb die game maar een half uurtje gespeeld dus ik zou het niet weten
Mocht dit goed zijn, stel ik voor dat jij de volgende doet.
Nee sorry is niet goed... Overigens is Brutal Legend geen echte hack'n-slash... zit ook een strategie deel inquote:
Dat was de game waar ik naar zochtquote:
Niet volledig maar ik reken hem goed.quote:
quote:
Over de top was het zeker inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heerlijke game was dat
Lekker over de top
Hound of the baskervilles ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over de top was het zeker inderdaad.![]()
Naar welk mythologisch figuur zijn de zombiehonden uit Resident Evil vernoemd?
Laat maar, ik reken hem wel goed. Super Off Road of ook wel Ironmanquote:
Hudson Horstachio.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:38 schreef Lijnloos het volgende:
Hoe heet deze (redelijk boegbeeld van het spel) Pinata?
[ afbeelding ]
Dat zijn de Jinjo's.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:46 schreef Id_do_her het volgende:
Hoe heten deze figuren die je kunt redden in Banjo-Kazooie?
[ afbeelding ]
Super Mario Bros. de Piranha Plant (of in ieder geval een vijand die er op lijkt) is ook een vijand in Braid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:18 schreef w0nderboi het volgende:
Naar welk spel(reeks) maakt het spel Braid verwijzingen en noem een voorbeeld?
Is een goed antwoord.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Super Mario Bros. de Piranha Plant (of in ieder geval een vijand die er op lijkt) is ook een vijand in Braid.
Panasonicquote:Op maandag 16 mei 2011 09:23 schreef Id_do_her het volgende:
Welke drie bedrijven produceerden de 3DO console?
Ja, dat kan ik wel goedrekenen, Sanyo en Goldstar maakten ook 3DO consoles.quote:
Andri Sigporsson ?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:24 schreef Dopekoe het volgende:
Welke (voetbal)speler werd in Championship manager 2001/2002 over het algemeen als beste speler gezien ?
Dan was Ruud nog beterquote:
Er was ooit een cm versie waar Henry altijd me standaard aankoop wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:27 schreef Asap het volgende:
[..]
Dan was Ruud nog beter, maar ik neem aan dat je een nepper als Todorov, To, Prospar etc bedoeld?
Montella was toen mijn held, die scoord echt belachelijk veel
Ik speelde vaak met Arsenal, Henry was altijd geniaalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er was ooit een cm versie waar Henry altijd me standaard aankoop was
geen bekende spits, hij bestaat wel, maar is veruit bekend geworden door CM01/02quote:
Tsigalko... overrated..., er waren in die CM veel betere spelersquote:
Dat was idd goed geweestquote:
Noem 3 gebieden die voorkomen in de GTA gamesquote:
Mulholland Intersection, Rotterdam Hill en Hepburn Heigts.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Noem 3 gebieden die voorkomen in de GTA games
In principe correct, maar ik doelde meer op waar de games zich afspelenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mulholland Intersection, Rotterdam Hill en Hepburn Heigts.
Dat is te makkelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
In principe correct, maar ik doelde meer op waar de games zich afspelen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef MisterChirrel het volgende:
Noem 5 spelreeksen van Paradox Interactive
The 8th guest lijkt mij de volgende bezoeker.
11th hourquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:17 schreef Asap het volgende:
[..]
11th hour, toen gekocht... wat een waste of money!
Dat is Fester's quest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:31 schreef LompeHork het volgende:
Welke game is dit? (hilarische kutgame trouwens)
[ afbeelding ]
2 is goed, namelijk Luigi's mansion en Mario is missing.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |