Dat worden geweldige streams, zo zonder Mo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:35 schreef cindy11 het volgende:
Mo is er weer klaar mee...wil naar huis!
Dus kom op,laten we het meisje een handje helpen!
Ontken ik ook niet. Zoals ik net al zei, Mo's verhaal verbaast me niet. Wat me wel verbaast, is dat ze geen hulp zoekt. Want als ze zo rond blijft lopen, beschadigt ze niet alleen anderen, maar ook zichzelf nog meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat denk je wat het betekend als vanaf je vroege jeugd af zowel je basale zelfvertrouwen als het vertrouwen van anderen ontbreekt? Dat kan heftig zijn.
Subtiele humorquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:38 schreef cindy11 het volgende:
Karim zit met een biertje op Mo haar bed...die heeft nog een kleine hoop geloof ik![]()
Mo zweert maar weer eens op haar moeder
Ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:40 schreef Day het volgende:
Mo blijft gillen over het krijgen van geld en het verdelen met Karim, maar eigenlijk wil ik nu naar jo en flip luisteren.
Het enige wat Jo wilt horen is dat hy dolgraag met haar verder wil na het huis, maar dit wil philip niet dus de miscommunicatie blijft maar komen omdat ze met een hele grote boog praten over wat ze willen zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:42 schreef Day het volgende:
Jo geeft aan dat ze het gedrag van flip niet nog een week gaat trekken.
Flip: wat wil je dat ik doe?
De rest versta ik niet, Mo is aan het woord.
Hij gaat er ook steeds makkelijker bijquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:43 schreef Day het volgende:
Karim is overigens ook teveel gezopen en gilt met Mo mee. Het gaat over het ontmoeten van Dries Roelvink.
Flip wil dat wel, maar wil dat niet in het huis zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:43 schreef liqrich het volgende:
[..]
Het enige wat Jo wilt horen is dat hy dolgraag met haar verder wil na het huis, maar dit wil philip niet dus de miscommunicatie blijft maar komen omdat ze met een hele grote boog praten over wat ze willen zeggen
En nu ligt hij er dus echt naast.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:43 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Hij gaat er ook steeds makkelijker bijliggen
Ja misschien wel , maar Jo vraagt het niet direct dus een duidelijk antwoord krijgt ze nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Flip wil dat wel, maar wil dat niet in het huis zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |