quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Krijgen jullie ook een lente gevoel bij dit nummer? Ik wel
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ey die Boudewijn is toch gewoon Dragems ofnie??
Dank uquote:
Quequote:
dat kon ik toch niet ruiken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:33 schreef Rensjebree het volgende:
Maar Knetter! heb even geduld! ik heb een moederneukende lapo!
En binnen een bam minute heb jij een nieuwe! Jammer!
kon je wel! Beter ruiken! En beter kijken!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kon ik toch niet ruiken?
ik denk duurt lang. open er 1 miss dat je pc vastliep ofzo. zal de volgende keer langer wachten
wat ik vond het lang duren puntquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
kon je wel! Beter ruiken! En beter kijken!
Duurt lang is als je kut naar een euro uit 2001 ruikt!
Ik hou niet van smoesjes!
en dit dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Deze is beter als dat kuttenlikkende kinderliedje van net
Dat dacht ik zelf dus ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Deze is beter als dat kuttenlikkende kinderliedje van net
Zal t niet weer doenquote:
quote:
toedels en nee dat heb ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:40 schreef Rensjebree het volgende:
Sorry knetters maar er zit gvd geen 2 minuten tussen! Heb je nou net een een beetje fatsoen? om iemand even een normale TT te laten verzinnen?
DAG!
Of jij kapt met zeiken, topic is er nu al. Je kan het niet meer terug draaien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:40 schreef Rensjebree het volgende:
Sorry knetters maar er zit gvd geen 2 minuten tussen! Heb je nou net een een beetje fatsoen? om iemand even een normale TT te laten verzinnen?
DAG!
Oke! Dan wens ik je nog veel plezier!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toedels en nee dat heb ik niet
Jonge ik heb nog geen minute gehad om mijn tt te maken! STFUquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Of jij kapt met zeiken, topic is er nu al. Je kan het niet meer terug draaien.
Zielig gaan zeiken omdat je geen nieuwe topic kon openen.
oke is goed..quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Oke! Dan wens ik je nog veel plezier!
De groeten!
je hebt ook gewoon gelijk hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Jonge ik heb nog geen minute gehad om mijn tt te maken! STFU
enige wat ik lees is: huil huil huil, ik heb geen nieuwe topic kunnen openen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ongeduldig! Ik weet dat je snel piemel wil!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt ook gewoon gelijk hoor.
alleen normaal gaat het snachts sneller.. en ik ben ongeduldig
uhm volgens mij is het tijd voor jou om te gaan slapenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[..]
Ongeduldig! Ik weet dat je snel piemel wil!
Maar ja ik wil altijd snel kut!
Maar ik wil altijd kut voor een uur of meer!...
Dus moet je, je even in houden!
Vette pech! Nachtbagger in je kut!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zo dan , even wat nieuwe nummer uploaden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[..]
Ongeduldig! Ik weet dat je snel piemel wil!
Maar ja ik wil altijd snel kut!
Maar ik wil altijd kut voor een uur of meer!...
Dus moet je, je even in houden!
Vette pech! Nachtbagger in je kut!
Slayer: Payback , Warzone en Live Undeadquote:
Nicequote:Op donderdag 5 mei 2011 02:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Slayer: Payback , Warzone en Live Undead![]()
![]()
En Angerfist met Gas met die zooi![]()
quote:
ahw, is meneertje op zijn piemeltje getrapt? Jankerd dat je bent, gelijk gaan schelden als je je zin niet krijgt. Heel erg volwassen van jequote:Op donderdag 5 mei 2011 02:49 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Doei mannetje! Groeten aan je moeder!
Komt hopelijk wel want waren best wel veel nummersquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
, en gister samen met Stok nog een hele rits nummer geüpload. Maar die staan nog niet in de Draak
Ben benieuwd, zal de lijst in gaten houdenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
, en gister samen met Stok nog een hele rits nummer geüpload. Maar die staan nog niet in de Draak
Ja zeker, met die van nu er bij zijn het er 33quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt hopelijk wel want waren best wel veel nummers
Me 2quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal de lijst in gaten houden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had mezelf half 3 als max gezegd
ik faal
Jonge! als ik niet eens binnen 2 minuten een nieuw topic kan openen? JA! dan ga ik zeiken!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:52 schreef Viro het volgende:
[..]
ahw, is meneertje op zijn piemeltje getrapt? Jankerd dat je bent, gelijk gaan schelden als je je zin niet krijgt. Heel erg volwassen van je![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Jonge! als ik niet eens binnen 2 minuten een nieuw topic kan openen? JA! dan ga ik zeiken!
Omdat knetter met haar sopsop kut op de lapo zit te neuken!
Lekker volwassen? JA! Nee gewoon redelijk! Doe ff normaal!
Ik heb ook een hele meuk klaar staan om te uploaden. Eerst de tags in orde maken volgens draakjes eisen. Heb dr alleen geen zin in. Doe ik wel van de weekquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja zeker, met die van nu er bij zijn het er 33![]()
van mij.
[..]
Me 2
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
BAM! Clouseau door je speakers! worden jullie al zat van mijn zeikmuziek aanvraagjes? ja? ik niet
Zoals ik zei, heel volwassen van jequote:Op donderdag 5 mei 2011 02:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Jonge! als ik niet eens binnen 2 minuten een nieuw topic kan openen? JA! dan ga ik zeiken!
Omdat knetter met haar sopsop kut op de lapo zit te neuken!
Lekker volwassen? JA! Nee gewoon redelijk! Doe ff normaal!
Heb er 74 geüpload , waarvan er 29 in draakje staan. De rest moet nog gecheckt wordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele meuk klaar staan om te uploaden. Eerst de tags in orde maken volgens draakjes eisen. Heb dr alleen geen zin in. Doe ik wel van de week
Ik heb volgens mij al 27 a 30 nummers geüpload, staan er bijna allemaal in op 2 na.
redskillzquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Redskillz
Bericht:Helaas...
Als er een heleboel word geüpload dan duurt het wel ffquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb er 74 geüpload , waarvan er 29 in draakje staan. De rest moet nog gecheckt worden
Totaal zit ik ook al aan zoiets alleen sommigen zijn er weer uitegooid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja zeker, met die van nu er bij zijn het er 33![]()
van mij.
[..]
Me 2
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. En ik ben ook niet de enige die ze upload, dus dat uitzoeken zal wel wat tijd in beslag nemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Als er een heleboel word geüpload dan duurt het wel ff
Ik had serieus een nummer dat totaal 9:01 duurdequote:Op donderdag 5 mei 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Totaal zit ik ook al aan zoiets alleen sommigen zijn er weer uitegooid.
Estranged van GNR bijvoorbeeld, die duurt gewoon 9 minuten en dat mag kennelijk niet.
En Godsmack staat er al in gelukkig
Mogen ze niet langer dan 9:00 duren dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik had serieus een nummer dat totaal 9:01 duurde![]()
Ik ben leukquote:
Soms niet?quote:
niemand kan 24/7 leuk zijn. zelfs jij nietquote:
Ik heb het nummer ook niet geüpload.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mogen ze niet langer dan 9:00 duren dan?
Haha Estranged was idd 09:02.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer ook niet geüpload.
"Geen te lange nummers (gebruik bij voorkeur radio edits). Nummers langer dan 9 minuten worden niet geplaatst."
Toch wel jammer. Was wel een mooi nummerquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha Estranged was idd 09:02.
Snapte al niet waarom hij eerst wel in Draakje stond maar er toch was uitgehaald. Logisch duhhh
quote:
Fantaquote:
Sure, of de polonaise met de nachtcrewquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zag frans en jan staan.. ik dacht gho.. wie zou dat nou aanvragen.![]()
Wie wil er een dansje doen?
quote:
Dan is het een mononaisequote:Op donderdag 5 mei 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum doet de polonaise. het lijktpolonaise alleen doen
laat het hem lekker denkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
Rensjebreetje denkt dat ie Knetter straft met dit FOUT
totdat je goeie muziek hoort.. en je toch nog wakker blijft?quote:
kom maar in mijn armen gaan we samen janken terwijl we dit mooie nummer luisterenquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit liefdje.. word er verdrietig van
![]()
al is hij wel mooi
Of gewoon niet kan slapen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
totdat je goeie muziek hoort.. en je toch nog wakker blijft?
Ik neem liever een biertjequote:Op donderdag 5 mei 2011 03:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kom maar in mijn armen gaan we samen janken terwijl we dit mooie nummer luisteren
Ik neem liever een warm nat kutjequote:Op donderdag 5 mei 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik neem liever een biertjeGrolsch Kanon
is goed bier idd, heb jij nog staan ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had ik maar iets in huis...quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
faal, verkeerd omquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
It's a new day, it's a new dawn, and I'm feeling good
Heb ik ook nog staan, als ook nog een HJ Grand Prestigequote:Op donderdag 5 mei 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Shaggy had ik aan het begin van draakje al aangevraagdquote:
quote:
Die zijn fijn indeedquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Shaggy had ik aan het begin van draakje al aangevraagd
quote:
En ditquote:
Ik heb verder niks meer in huisquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:28 schreef _Fanta het volgende:
ik heb alleen nog maar pils in huis, zielig ofnie
Dat is wel faal ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb verder niks meer in huis. En dat als student zijnde
Zo heb ik een keer een nieuwjaarsnacht doorgebracht: Half slapend op het bed van mijn zus, nadat ik iets te driftig Kanonetjes had genuttigd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
halve liters kanon! ik kan veel drinke maar na paar halve liters kanon kunnen ze mij oprapen
Klopt ja na 3 dan wil ik slapen daarom drink ik er 2 max per avondquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
halve liters kanon! ik kan veel drinke maar na paar halve liters kanon kunnen ze mij oprapen
Zeker. Dat heb ik sowieso met zwaar bier. Hoewel ik van goedkoop zwaar bier vooral heel erg brak wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:31 schreef _Fanta het volgende:
njah da valt ook wel mee, maar kanon is wel goed bier, je word er goed teut van!
idd, die kanonnen hakken er inquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:30 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een nieuwjaarsnacht doorgebracht: Half slapend op het bed van mijn zus, nadat ik iets te driftig Kanonetjes had genuttigd.
Morgen sowieso weer de stad in om bier te drinkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel faal ja.
Nouja nog ff dan gaan de supermarkten weer open
Uhu, die komen op een gegeven moment met zn allen aanvallenquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
Ze weten die namen wel goed te bedenken. Met Gulpener Gladiator heb je ook letterlijk het gevoel alsof je op je kop bent geslagen met een zwaard of zoiets.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Uhu, die komen op een gegeven moment met zn allen aanvallen
had laatst 6 blikken bacaria 8.6 wegetikt. is lichter dan grolsch kanon, zit maar 7,9 % in, maar was aardig teut, maar dat hadde jullie denk ook wel gemerkt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja na 3 dan wil ik slapen daarom drink ik er 2 max per avond![]()
Die 8.7 Bavaria zijn ook wel te doen.
Teut fokken? Briljante bezigheid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had laatst 6 blikken bacaria 8.6 wegetikt. is lichter dan grolsch kanon, zit maar 7,9 % in, maar was aardig teut, maar dat hadde jullie denk ook wel gemerkt?
Ik denk dat het meer zou opvallen als jij broodnuchter in het topic verscheenquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had laatst 6 blikken bacaria 8.6 wegetikt. is lichter dan grolsch kanon, zit maar 7,9 % in, maar was aardig teut, maar dat hadde jullie denk ook wel gemerkt?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer zou opvallen als jij broodnuchter in het topic verscheen
vanavond was ik nuchter in het topic, maar ik typ dan nooit zoveelquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer zou opvallen als jij broodnuchter in het topic verscheen
Grolsch kanon is 11,9 % dacht ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Slaap ze kerelquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:35 schreef Viro het volgende:
Na volgende verzoek van mij ga ik mijn bedje opzoeken
Alvast welterusten allen
jup, zwaar bier idd. ik drink het ook wel us ook, maar na 6 pack ben ik echt dronkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Grolsch kanon is 11,9 % dacht ik
Trusten kerelquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:35 schreef Viro het volgende:
Na volgende verzoek van mij ga ik mijn bedje opzoeken
Alvast welterusten allen
slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga dromenland ook opzoeken.
is al weer veelste laat gewordenmorgen om tien uur slaperig in de trein zitten
![]()
Maak er een mooie dag van vandaag
en slaap lekker wanneer jullie gaan slapen
Zo'n sixpack krijgt mij ook wel gevloerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jup, zwaar bier idd. ik drink het ook wel us ook, maar na 6 pack ben ik echt dronken
Slaap ze, en jij ook veel plezier morgenquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga dromenland ook opzoeken.
is al weer veelste laat gewordenmorgen om tien uur slaperig in de trein zitten
![]()
Maak er een mooie dag van vandaag
en slaap lekker wanneer jullie gaan slapen
quote:
quote:
Ik had het eigenlijk meer tegen de mensen die gingen slapenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Ik had het eigenlijk meer tegen de mensen die gingen slapen![]()
Nog 1 leveltje Titan Quest, bedankt voor de verslaving Fanta
Wel nep dat in Helios de health-potions 1/3 kost die het elders kostquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:42 schreef _Fanta het volgende:
ah oke stok, had ik het verkeerd begrepen, maar idd wel toffe game!
Ja , ik duik dr zo denk ik ook maar in.quote:
maar daar kan je ook van de medium potions kopen toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel nep dat in Helios de health-potions 1/3 kost die het elders kost.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar daar kan je ook van de medium potions kopen toch?
jah doodgaan is kut idd, ik heb altijd lading hp potions bij, en ram gewoon op R als mn healthbar bijna leeg isquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]maar meestal refill je die health toch als hij nog halfvol is
Als je doodgaat verlies je weer XP en moet je vaak weer een stuk lopen
trusten kerelquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat slapen
Spreek jullie weer.
Slaap lekker kerelquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat slapen
Spreek jullie weer.
quote:
Dank u. Jullie ook voor straksquote:
Ja herkenbaar. Het is wel een groot spel voor je het uitgespeeld hebt zegquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah doodgaan is kut idd, ik heb altijd lading hp potions bij, en ram gewoon op R als mn healthbar bijna leeg is
jup en dan zijn er nog 3 moeilijkheidsgraden, volgens mij moet je die alle 3 doorlopen om lvl 75 te halen, althans das volgens mij het max lvlquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Het is wel een groot spel voor je het uitgespeeld hebt zeg
Als jij level 15 bent kunnen we ook wel ff online gaan als je wilt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:59 schreef _Fanta het volgende:
maargoed wij zijn echte diehards, we gaan door tot we ons doel bereikt hebben!en dan lekker online !
had ook al gekeken hoe dat werkte, maar ik kon geen server hosten. ik zag wel op steam wat servers staan die ik kon joinen. maar hoe ik eigen server moet hosten ben ik nog niet achter, kan jij dat niet ff uitzoeken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij level 15 bent kunnen we ook wel ff online gaan als je wilt.
Weekend speel ik toch nauwelijks
Is cool man ik ga wel ff vogelen hoe of watquote:Op donderdag 5 mei 2011 04:06 schreef _Fanta het volgende:
maar als jij dat multiplayer gebeuren uitzoekt dan zal ik zorgen dat ik binnenkort een lvl15 char heb
Ja door Valve dacht ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 04:04 schreef _Fanta het volgende:
of worden die servers gewoon gehost door valve? dat je gewoon zelf geen server kan opzetten? kweet nie.
vast wel toch? maar lijkt me toch leuker om met zn 2en beetje op pad te gaan. bdoel is toch altijd leuker met mensen die je beetje kent dan met wildvreemde niewaar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is cool man ik ga wel ff vogelen hoe of wat
Misschien zijn er wel geen mensen meer online omdat het al een wat ouder spel betreft
Is cool man ben nu ook aan spelen dus sry als ik traag reageerquote:Op donderdag 5 mei 2011 04:18 schreef _Fanta het volgende:
gaan we fixen, ik fix lvl 15 char, geef me 2 dagen. en dan gaan we online ok?
Als het net als Diablo 2 is kan het nog leuk gaan wordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 04:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vast wel toch? maar lijkt me toch leuker om met zn 2en beetje op pad te gaan. bdoel is toch altijd leuker met mensen die je beetje kent dan met wildvreemde niewaar?
quote:Tonto el que no entienda, cuenta una leyenda
Que una hembra gitana conjuró a la Luna hasta el amanecer
Llorando pedía, al llegar el día, desposar un calé.
"Tendrás a tu hombre, piel morena"
Desde el cielo, habló la Luna llena.
"Pero a cambio, quiero el hijo primero, que le engendres a él.
Que quién su hijo inmola para no estar sola, poco le iba a querer".
Luna, quieres ser madre y no encuentras querer que te haga mujer.
Dime, Luna de plata ¿ Qué pretendes hacer con un niño de piel ?
Ah ah, ah ah, hijo de la Luna.
De padre canela, nació un niño, blanco como el lomo de un armiño
Con los ojos grises en vez de aceituna, niño albino de Luna.
"Maldita su estampa, este hijo es de un payo y yo no me lo cayo"
Gitano, al creerse deshonrado, se fue a su mujer, cuchillo en mano.
"¿ De quién es el hijo ? Me has engañado fijo" y de muerte la hirió.
Luego, se hizo al monte con el niño en brazos y allí le abandonó.
Y en las noches que haya Luna llena
Será porque el niño esté de buenas
Y si el niño llora, menguará la Luna para hacerle una cuna.
Y si el niño llora, menguará la Luna para hacerle una cuna.
Dwaas is degene die niet verstaat,
Vertelt een legende.
Dat een zigeunervrouw de maan aanbad,
Tot het ochtendgloren.
Huilend smeekte ze tot de dag
Dat ze een zigeuner
Zou trouwen.
Je zal een man trouwen met donkere huid,
Sprak de volle maan vanuit de hemel.
Maar in ruil daarvoor wil ik de
Eerstgeboren zoon die je schenkt.
Wie zijn zoon weggeeft om
Niet alleen te zijn,
Zal er maar weinig van houden.
Maan, je wilt moeder zijn
Maar je zal de liefde niet vinden
Die je tot vrouw maakt.
Vertel me, maan van zilver,
Wat stel je voor te doen
Met een kind van vlees en bloed?
Zoon van de Maan.
Een zoon werd geboren van de kaneelkleurige vader,
Blank als de rug van een hermelijn.
Met grijze ogen inplaats van olijfkleurige.
Bastaard, kind van de maan,
Verdoemd is je uiterlijk.
Dit kind is geen zigeuner,
En ik kan het niet voor me houden.
Die je tot vrouw maakt.
Wat stel je voor te doen
Zoon van de Maan.
De zigeunerman geloofde dat hij werd onteerd,
Hij ging met een mes in zijn hand naar zijn vrouw.
Van wie is dit kind?
Je bent ontrouw geweest,
En vermoordde haar.
Daarop ging hij naar de bergen
Met het kind in zijn armen
En liet het daar achter.
Die je tot vrouw maakt.
Wat stel je voor te doen
Zoon van de Maan.
En bij nachten van volle maan,
Is het kind stil en zoetjes.
En als het kind huilt,
Dan neemt de maan af
Om er een wiegje voor te maken.
En als het kind huilt,
Dan neemt de maan af
Om er een wiegje voor te maken.
mischien een slecht bedquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word er een beetje gek van dat mijn lichaam elke keer na 5, hooguit 6 uur besluit dat ik genoeg heb geslapen
quote:De volgende drie verzoekjes zijn: Rick Astley, Right Said Fred, Sabaton
Ben je gek, ik ga m'n bed eens opzoekenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:04 schreef 129383 het volgende:
[..]
goeie morgen!
help je draakje bezig te houden
Goeden shit door je speakersquote:
Ik heb liever geen Rick Rollquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb liever geen hele albums er in, doe gewoon 5-6 goede nummers.
Ik heb dagelijks een stuk of 20 rickrollsquote:
Ik zit halfslapend naar mn laptop te kijkenquote:
Ga lekker slapenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit halfslapend naar mn laptop te kijken
Waar ben je naar aan het kijken dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit halfslapend naar mn laptop te kijken
Ja kan niet slapen meerquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef banapples het volgende:
[..]
Ga lekker slapen5 a 6 uur is namelijk te kort
Ja gewoon, het schermquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ben je naar aan het kijken dan?
Ben ook nog niet echt wakker.
Slecht geslapen vanacht
Dus je zit gewoon als een zombie voor je uit te staren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kan niet slapen meer
[..]
Ja gewoon, het scherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef banapples het volgende:
Waar is iedereen?
HALOOOO --- O ---- O ---OIedereen is wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je zit gewoon als een zombie voor je uit te staren?
Waarom ga je ook zo laat naar bed dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Half 4 naar bed gaan is niet goed voor mij joh
Ik werd sowieso tot 2 uur wakker gehouden door een kakkerlakquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom ga je ook zo laat naar bed dan?
Moet je je huis ook schoon houdenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd sowieso tot 2 uur wakker gehouden door een kakkerlak![]()
![]()
Nah zat te skypen en opeens was het heul laat
Altijd weer zo onaardig hequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd sowieso tot 2 uur wakker gehouden door een kakkerlak![]()
![]()
Nah zat te skypen en opeens was het heul laat
Wat moet je tekenen? Ik help wel in paintquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
Straks nog even wat tekenen, maar ik vind de motivatie niet
Yeah... Guess notquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:16 schreef banapples het volgende:
[..]
Wat moet je tekenen? Ik help wel in paint
Gaafste paard OOIT !!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah... Guess not
Een paard, bijna klaar.
Ik vind Samzz dr paard mooierquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:22 schreef banapples het volgende:
[..]
Gaafste paard OOIT !!!
[ afbeelding ]
Je paard heeft geen ogenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:22 schreef banapples het volgende:
[..]
Gaafste paard OOIT !!!
[ afbeelding ]
Geniaal die manquote:
Ja, prachtigquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:22 schreef banapples het volgende:
[..]
Gaafste paard OOIT !!!
[ afbeelding ]
Prachtig hequote:
Het is typisch, Amerikanen/Engelsen kunnen geen Duits en Duitsers kunnen geen Engelsquote:
Motivatie gekregen? Want nu moet je dit paard dus zien te overtreffen!quote:
Meh, dat heeft alleen het oog dat een een maand geleden postte al gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef banapples het volgende:
[..]
Motivatie gekregen? Want nu moet je dit paard dus zien te overtreffen!
Ik denk dat dat al gelukt isquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef banapples het volgende:
[..]
Motivatie gekregen? Want nu moet je dit paard dus zien te overtreffen!
Die is wel heul mooi Samzjequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al gelukt is![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik wel kon tekenenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij tekent prachtig schatquote:
Mooie tekeningquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaa! zo 1 krijg je nooit meerquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Ah gelukkig. De 1700 net niet gemist
net een foto !quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja banapples we gaan op de duitse toer
Dit is niet fout, dit isquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Heerlijk altijd, die foute duitse muziek
zolang het maar geen rammstein is!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Heerlijk altijd, die foute duitse muziek
goh wat leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:41 schreef Karzai het volgende:
Bevrijdingsdag, vandaag mag je in je blote kont op straat lopen.
ohh shit....quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:42 schreef 129383 het volgende:
[..]
zolang het geen rammstein is!
want dan ga ik flippen
Ik vrees dat je een dag te laat bent, vriendquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:41 schreef Karzai het volgende:
Bevrijdingsdag, vandaag mag je in je blote kont op straat lopen.
Uhm nee hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een dag te laat bent, vriend
Ja die kan ik tenminste meezingenquote:
failquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een dag te laat bent, vriend
Ach, ik had me ook vergist in moederdag. Ik dacht dat het vorige zondag was. Stond ik daar met een bos bloemen op de stoep bij m'n moederquote:
HAHAHAHAquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, ik had me ook vergist in moederdag. Ik dacht dat het vorige zondag was. Stond ik daar met een bos bloemen op de stoep bij m'n moeder
Is ook niet het slimste om te doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef 129383 het volgende:
Ik ben nu een beetje pissed
eerst vastloper
hoofd tegen toetsenbord gemept
nu hoofdpijn
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En serieus, neuk eens op met die Duitse teringmuziek !
Het is godverdomme Bevrijdingsdag, en jullie gaan deze nazi-meuk draaien
Is geen nazimeuk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
eerst was het nationale prostitutsi dag ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, ik had me ook vergist in moederdag. Ik dacht dat het vorige zondag was. Stond ik daar met een bos bloemen op de stoep bij m'n moeder
Dat heb ik ook eens gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had dat niet eens door. Wel ironisch inderdaad. Duitse muziek draaien op bevrijdingsdagquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kusje op je rote lippenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
toeval bestaat nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had dat niet eens door. Wel ironisch inderdaad. Duitse muziek draaien op bevrijdingsdag
Ik weet het, ik ben 25% Duitsquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kusje op je rote lippen![]()
Het inmiddels allemaal weer goed tussen ons en de Duitsers
Dat is juist mooiquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had dat niet eens door. Wel ironisch inderdaad. Duitse muziek draaien op bevrijdingsdag
welke nul heeft rammstein gevraagdquote:De volgende drie verzoekjes zijn: Die Klostertaler, Arrested Development,
Rammstein
Nou, er zijn wel vaker van dit soort duitse uurtjes. Ik had er niet eens bijgedachtquote:
Wie vindt dat nog meerquote:Op veertien plaatsen in Nederland hebben Bevrijdingsfestivals plaats.
Gelukkig is t uur bijna voorbij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel vaker van dit soort duitse uurtjes. Ik had er niet eens bijgedacht
na dit lied ram ik em op mute!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff ik word echt chagrijnig gewoon van deze muziek
Serieus, dit is toch niet leuk ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |