quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Krijgen jullie ook een lente gevoel bij dit nummer? Ik wel
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ey die Boudewijn is toch gewoon Dragems ofnie??
Dank uquote:
Quequote:
dat kon ik toch niet ruiken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:33 schreef Rensjebree het volgende:
Maar Knetter! heb even geduld! ik heb een moederneukende lapo!
En binnen een bam minute heb jij een nieuwe! Jammer!
kon je wel! Beter ruiken! En beter kijken!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kon ik toch niet ruiken?
ik denk duurt lang. open er 1 miss dat je pc vastliep ofzo. zal de volgende keer langer wachten
wat ik vond het lang duren puntquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
kon je wel! Beter ruiken! En beter kijken!
Duurt lang is als je kut naar een euro uit 2001 ruikt!
Ik hou niet van smoesjes!
en dit dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Deze is beter als dat kuttenlikkende kinderliedje van net
Dat dacht ik zelf dus ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Deze is beter als dat kuttenlikkende kinderliedje van net
Zal t niet weer doenquote:
quote:
toedels en nee dat heb ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:40 schreef Rensjebree het volgende:
Sorry knetters maar er zit gvd geen 2 minuten tussen! Heb je nou net een een beetje fatsoen? om iemand even een normale TT te laten verzinnen?
DAG!
Of jij kapt met zeiken, topic is er nu al. Je kan het niet meer terug draaien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:40 schreef Rensjebree het volgende:
Sorry knetters maar er zit gvd geen 2 minuten tussen! Heb je nou net een een beetje fatsoen? om iemand even een normale TT te laten verzinnen?
DAG!
Oke! Dan wens ik je nog veel plezier!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toedels en nee dat heb ik niet
Jonge ik heb nog geen minute gehad om mijn tt te maken! STFUquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Of jij kapt met zeiken, topic is er nu al. Je kan het niet meer terug draaien.
Zielig gaan zeiken omdat je geen nieuwe topic kon openen.
oke is goed..quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Oke! Dan wens ik je nog veel plezier!
De groeten!
je hebt ook gewoon gelijk hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Jonge ik heb nog geen minute gehad om mijn tt te maken! STFU
enige wat ik lees is: huil huil huil, ik heb geen nieuwe topic kunnen openen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ongeduldig! Ik weet dat je snel piemel wil!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt ook gewoon gelijk hoor.
alleen normaal gaat het snachts sneller.. en ik ben ongeduldig
uhm volgens mij is het tijd voor jou om te gaan slapenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[..]
Ongeduldig! Ik weet dat je snel piemel wil!
Maar ja ik wil altijd snel kut!
Maar ik wil altijd kut voor een uur of meer!...
Dus moet je, je even in houden!
Vette pech! Nachtbagger in je kut!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zo dan , even wat nieuwe nummer uploaden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[..]
Ongeduldig! Ik weet dat je snel piemel wil!
Maar ja ik wil altijd snel kut!
Maar ik wil altijd kut voor een uur of meer!...
Dus moet je, je even in houden!
Vette pech! Nachtbagger in je kut!
Slayer: Payback , Warzone en Live Undeadquote:
Nicequote:Op donderdag 5 mei 2011 02:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Slayer: Payback , Warzone en Live Undead![]()
![]()
En Angerfist met Gas met die zooi![]()
quote:
ahw, is meneertje op zijn piemeltje getrapt? Jankerd dat je bent, gelijk gaan schelden als je je zin niet krijgt. Heel erg volwassen van jequote:Op donderdag 5 mei 2011 02:49 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Doei mannetje! Groeten aan je moeder!
Komt hopelijk wel want waren best wel veel nummersquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
, en gister samen met Stok nog een hele rits nummer geüpload. Maar die staan nog niet in de Draak
Ben benieuwd, zal de lijst in gaten houdenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
, en gister samen met Stok nog een hele rits nummer geüpload. Maar die staan nog niet in de Draak
Ja zeker, met die van nu er bij zijn het er 33quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt hopelijk wel want waren best wel veel nummers
Me 2quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal de lijst in gaten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |