Ik heb nog nooit voor ADO gejuicht, maar dit seizoen wel 3x voor Feyenoordquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Dan nog! Ik ga toch ook niet juichen voor Ado of Feyenoord!
Je snapt zijn punt hopelijk wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit voor ADO gejuicht, maar dit seizoen wel 3x voor Feyenoord
Haha, jammer dat twente 2 keer onterecht wonquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit voor ADO gejuicht, maar dit seizoen wel 3x voor Feyenoord
Hoe oud was hij ook alweer? 16/17?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hilariteit alom
[..]
Jullie zijn ongeveer even oud, dus niet zo bijdehand doen jonge jongen!
Ja, maar ik gaf er meteen een andere draai aan. Ben ook teveel afgeleid met die Alizee-plaatjes hier.quote:
Het laatste.quote:
Dat is een mooie badplaats trouwens. Serieus, vroeger was dat heel sjiek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Moet Ajax nog een keer naar oekraine/odessa om te voetballen? Je schijnt daar heel goedkoop een chille pippas te kunnen kopen. Goed voor mn streetcred weettog!
Zeg laat mij het een leuk meisje vinden ja, dat jullie een andere smaak hebben zeik ik toch ook niet over.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/FC_Dnipro_Dnipropetrovskquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Moet Ajax nog een keer naar oekraine/odessa om te voetballen? Je schijnt daar heel goedkoop een chille pippas te kunnen kopen. Goed voor mn streetcred weettog!
Watquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:30 schreef msnk het volgende:
Respect voor die mannen die FC Kabul vs Racing Jalalabad of zo vullen, dat zijn pas echte die-hards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |