Leg es uit dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:23 schreef goofy_goober het volgende:
Is helemaal niet moeilijk. Met Social Networking is het alleen maar makkelijker geworden. Kennelijk ben je gewoon te schijterig om er op eentje af te stappen.
Positieve uitstraling en een gezonde dosis humor is ook belangrijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef Kabolter het volgende:
Bij mij gaat het de laatste paar jaren alleen maar makkelijker. En ik heb daarvoor nooit mijn internetverbinding gebruikt.
Misschien komt dat juist door het benaderen. Bij mij hebben ze denk ik nooit het idee: "Wat moet die gast van mij?". Zoals ze dat naar mijn idee wel bij andere mannen hebben. Of ze hebben te duidelijk het idee wat je van ze wilt.
Daarom raad ik ook alle mannen aan om openingszinnen te gebruiken. En goed om zich heen te kijken met wie ze allemaal wel geen contact gaan leggen. Vooral alleen maar focussen op de vrouwen.
Paar maand geleden in de trein. Ik zat toevallig tegenover haar en ze was in gesprek met een vriendin die naast haar zat. Ze praatte over onderwerp wat niet totaal onbekend was voor mij en ik schatte haar wel redelijk spontaan in, dus ik heb me dan ook zonder problemen bij het gesprek gemengd. Alleen verreweg de meesten zitten daar naar ervaring niet op te wachten; een onbekende die tegen je aanlult. Daarna stapte ze uit en was het overigens "doei" "doei" en heb ik haar nooit weer gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef goofy_goober het volgende:
Wanneer is de laatste keer geweest dat je op een voor jou leuke meid bent afgestapt en er een praatje mee hebt aangeknoopt (je moeder/zus uitgezonderd)? En dan bedoel ik niet via Facebook, Hyves, Twitter o.i.d.
En niet focussen op het per se contact moeten maken. Die vrouwen hebben 9 van de 10 keer wel door dat je ze al een paar minuten zit aan te staren voordat je eindelijk op ze af stapt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Positieve uitstraling en een gezonde dosis humor is ook belangrijk.
Dus niet zoals TS gaan zitten sikkeneuren dat vrouwen maar moeilijk bereikbaar zijn, want nee, dan bereik je ook niets.
In de trein is het zaak om juist wat later in te stappen en dan heel casually plaats te nemen naast één van de mooiste vrouwen die ook nog eens niet weggedoken zit in haar mobiele telefoon, MP3-spelert etc. Tijdens het oogcontact bij het plaatsnemen naast haar vriendelijk gedag zeggen (en eventueel bedanken voor het verwijderen van haar tas dan wel het vrijmaken van de plaats naast haar) en een praatje aanknopen. Zo meeste kans op succes `in het openbaar´.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:33 schreef Kabolter het volgende:
Wanhopig staren ze alles aan wat maar tieten heeft en beginnen ze bij de knapste en gaan zo langzaam naar beneden, naar de minder knappe exemplaren. Dit zal buiten de uitgaansgelegenheden wel precies hetzelfde gaan.
Je maakt het meest succes als je altijd tijdens de spits op het zelfde tijdstip het OV neemt. Op een gegeven moment kom je steeds de zelfde mensen tegen en dan wordt het ook wat makkelijker om een praatje te maken. Als je af en toe met de trein gaat is de kans veel kleiner dat je die persoon weer tegenkomt. Maarja, je hebt wel even een praatje kunnen maken. Zelf vind ik het ook niet erg als vreemden tegen mij gaan praten. Zeker niet als het een interessant gesprek wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef Aheyo het volgende:
[..]
Paar maand geleden in de trein. Ik zat toevallig tegenover haar en ze was in gesprek met een vriendin die naast haar zat. Ze praatte over onderwerp wat niet totaal onbekend was voor mij en ik schatte haar wel redelijk spontaan in, dus ik heb me dan ook zonder problemen bij het gesprek gemengd. Alleen verreweg de meesten zitten daar naar ervaring niet op te wachten; een onbekende die tegen je aanlult. Daarna stapte ze uit en was het overigens "doei" "doei" en heb ik haar nooit weer gezien.
Hoezo moet dat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef captainkid het volgende:
Wat mij meer irriteert is dat je blijkbaar niet gewoon een meisje die je leuk vind, en een paar keer gesproken hebt, zo maar mee uit kan vragen.
Dan moet je eerst een paar week sms'en, msn'en, Hyven of weet ik veel wat. En daar doe ik niet aan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |