SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Ja godver. Volgende keer nog creatiever zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef maen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar zelfs dat was al genoeg om m in mn hoofd te krijgen
Je zit erop te wachten he? Maar komt goedquote:
Sorryquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja godver. Volgende keer nog creatiever zijn...
[..]
Je zit erop te wachten he? Maar komt goed...
Ook dat komt goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef maen het volgende:
[..]
Sorry
Ja, intussen ben ik zo nieuwsgierig geworden...
Tiehd zat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat komt goed!
En je plant maar vast een keer tijd vrij
*Zucht..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef maen het volgende:
[..]
Joa, de eerste pagina moet vol want die heeft altijd moeite met laden
Moet lukken, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:16 schreef maen het volgende:
[..]
Als het maar voor september is, anders wordt het wel heel lastig
Geen probleem! Hoeveel posts per pagina heb je ingesteld?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef maen het volgende:
[..]
Das altijd goedquote:
Zet gewoon ff bij "Posts per pagina" (zie instellingen) het aantal posts op 301, ben je van die vervelende vaginapagina's af..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef maen het volgende:
[..]
En dan komt er zo'n blauw of rood stuk schorem dat na het slotje doorpost en heb je alsnog een volgende paginaquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Zet gewoon ff bij "Posts per pagina" (zie instellingen) het aantal posts op 301, ben je van die vervelende vaginapagina's af..
Oh ja, maar wat die zeggen lees ik toch nooit..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan komt er zo'n blauw of rood stuk schorem dat na het slotje doorpost en heb je alsnog een volgende pagina.
Dan kan ik hier dus wel stoppen met posten, zekerquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh ja, maar wat die zeggen lees ik toch nooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |