Hebben ze je eerst die hele schutting laten zetten en toen pas klagen :S . Dat is wel zuur!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef hak1981 het volgende:
De palen staan diep in de grond en daar omheen heb ik beton gegoten. Ik krijg ze niet meer zo makkelijk uit de grond. Zou het een oplossing zijn door aan te geven dat ik de schutting helemaal betaal?
Niets is erger als een sluimerende burenkibbel om een lullige schutting , kan me voorstellen dat je dan even wil nadenken of hardop denken (in dit geval tikken ) .quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef -AnneX- het volgende:
waarom een topic er over openen terwijl je ook ff met je buren een bakkie leut kunt doen en samen een oplossing zoekt? aangezien de palen van hout zijn zou je er een kleurtje over kunnen gooien?
dan is het simpel , neem de palen gewoon lekker voor eigen rekening en niet meer over nadenken . zij blij , jij blij . Het is een uitgave die je eens in de zoveel jaar doet met dit keer wat leergeld erbij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef hak1981 het volgende:
Ik wil zeker geen ruzie met me buren. We wonen hier net en naar alle tevredenheid!
Ik vind het jammer dat de buren nu zo reageren. Als het aan hun ligt komen er palen in die dezelfde kleur hebben, maar die na een paar jaar wegrotten.
Zou nog een stap verder gaan. Geen idee of je schermen hebt tussen de palen. Maar dan kan je ook...........quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef densmee het volgende:
Schroef een losse plank op de paal en laat latten zagen die de zijkanten van de paal afdekken en klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |