Ehr nee? Ik vroeg naar die agent, de mevrouw aan de balie belde maar hij had geen tijd, ik mocht de telefoon bij de balie-mevrouw achterlaten. Hoor ik een bewijs te krijgen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb je wel een bewijs van afgifte o.i.d. meegekregen?
Nouja, je hebt nu geen enkel bewijs dat je 'm hebt teruggegeven. Zal wel loslopen, maar stel dat die telefoon kwijtraakt op het bureau, dan sta jij in de stukken vermeld als degene die de telefoon heeft meegenomen na die worsteling en dat hij nooit is teruggegeven. Moet je een nieuwe telefoon betalen, dat zou wel een ultieme backfire zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:35 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ehr nee? Ik vroeg naar die agent, de mevrouw aan de balie belde maar hij had geen tijd, ik mocht de telefoon bij de balie-mevrouw achterlaten. Hoor ik een bewijs te krijgen dan?
Zal wel loslopen hoop ik :pquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nouja, je hebt nu geen enkel bewijs dat je 'm hebt teruggegeven. Zal wel loslopen, maar stel dat die telefoon kwijtraakt op het bureau, dan sta jij in de stukken vermeld als degene die de telefoon heeft meegenomen na die worsteling en dat hij nooit is teruggegeven. Moet je een nieuwe telefoon betalen, dat zou wel een ultieme backfire zijn
Misschien kun je dat bewijs dan alsnog vragen, bij diezelfde mevrouw. Just to be sure.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:40 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zal wel loslopen hoop ik :p
Heb wel de naam van die balie mevrouw en er was een telefoongesprek met die agent over dat ik er was om de telefoon in te leveren.
ik had gewoon afgesproken met de agenten dat het een 1 op 1 ruil op het politiebureau zou zijn:quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef Liquidist het volgende:
Telefoon had je niet moeten inleveren, kudo's dat je doet wat de politie vraagt hoor, maar ik had hem op zijn minst kapot gemaakt. Oeps, vochtschade, of het schermpje kapot. Ai... gevallen. kan gebeuren toch. Nu heeft hij dadelijk zijn telefoon terug en jij kunt naar je geld fluiten
Tjah zo worden die lui rijk, veel mensen zullen niet voor 50 euro zoveel moeite doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:40 schreef LintuxCx het volgende:
Hulde voor TS en alle updates. Er zijn hier teveel topics die opeens stilvallen als het echt interessant wordt. Succes!
(En idd, wat een moeite voor vijftig euro, ws hadden zijn vorige "slachtoffers" minder geduld...)
Ik heb het al eerder gepost, het is dat die gozer relatief dichtbij woonde. Als hij ergens in Groningen of zuid Limbabwe had gewoond, had ik in het ergste geval een zooi pizza's op zijn adres besteld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:40 schreef LintuxCx het volgende:
Hulde voor TS en alle updates. Er zijn hier teveel topics die opeens stilvallen als het echt interessant wordt. Succes!
(En idd, wat een moeite voor vijftig euro, ws hadden zijn vorige "slachtoffers" minder geduld...)
Principesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gepost, het is dat die gozer relatief dichtbij woonde. Als hij ergens in Groningen of zuid Limbabwe had gewoond, had ik in het ergste geval een zooi pizza's op zijn adres besteld.Het begon gewoon klein, alleen dit is geëscaleerd en nu ga ik door tot het bittere einde. Het gaat me (naast die 50 euro) om het principe, plus dat ik gewoon de mogelijkheid had om hem te pakken.
Ik heb gezocht op z'n rekeningnummer en kwam allemaal rare dingen tegen, maar opereert onder verschillende namen dus moeite doen heeft geen zin. Als z'n adres echt was dan had ik het wel geweten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |