These are the 9 musicians (to be confirmed):
Guitars: Arjen Lucassen (Ayreon, Star One, Vengeance)
Drums: Ed Warby (Ayreon, Star One, Gorefest)
Bas: Peter Vink (Ayreon, Finch, Q65)
Keyboards: Joost van den Broek (Sun Caged)
Vocals: Russell Allen (Ayreon, Star One, Symphony X)
Vocals: Damian Wilson (Ayreon, Star One, Threshold)
Vocals: Robert Soeterboek (Ayreon, Star One, Wicked Sensation)
Vocals: Floor Jansen (Ayreon, Star One, After Forever)
Backing Vocals: not confirmed yet
And these are the dates:
28 September: Zoetermeer - Boerderij (Holland)
29 September: Tilburg - 013 (Holland)
30 September: Hamburg - Markthalle (Germany)
01 October: Bochum - Zeche (Germany)
02 October: Aschaffenburg - Colos Saal (Germany)
03 October: Paris - Ellysee (France)
04 October: Antwerpen - Hof ter Loo (Belgium)
05 October: Rijssen - Lucky & Co. (Holland)
I'm really looking forward to finally seeing you all on this tour!
There will be more detailed info later. Right now I'm going to rehearse like crazy! ;O)
Arjen.
Of course we will keep you updated on any news around Star One's upcoming tour. So make sure to bookmark this site and visit us!
Tickets will be available from June 22nd at the large post offices in Holland and through www.ticketservice.nl. You might want to check out the venue sites about this as well!
Op woensdag 19 juni 2002 15:52 schreef Seborik het volgende:
Kaartjes vorige week al gereserveerd.Echt gaaf dat ze gaan touren.
Maar je hebt gelijk, echt super dat ze gaan touren. Wil er ook zoveel mogelijk zien, omdat ik bang bent dat dit éénmalig is.
Hopelijk bevalt het hem, en gaat jij het vaker doen. En nog wel met m'n favo Ayreon/star one zangers
Welke Ayreon songs willen jullie nu horen?
quote:Begreep dat hij tijdens die tour wel ruzie heeft gehad met Eric Noorlander. Ze schijnen het niet uit te kunnen praten, en daarom is de toetsenist van Sun Caged van de partij
Op donderdag 20 juni 2002 12:27 schreef Kipman het volgende:
Hij heb met Lana Lane getoured door Japan. Als 'm dat beviel, dan zou ie ook met Star One touren. En het beviel 'm dus
quote:Hou het maar op een top 10 (in willekeurige volgorde)
Welke Ayreon songs willen jullie nu horen?
1.And The Druids Turned To Stone
1.Into The Black Hole
1.Cosmic Fusion
1.The Awareness
1.Set Your Controls
1.My House On Mars
1.Ayreon's Fate
1.Cold Metal
1.Sandrider
1.Spaced Out (Alternative Version)
Maar het maakt me niet veel uit wat hij gaat spelen. Ik heb hem bij "Vrienden van Amstel" aan het werk gezien, en vind het al super tof dat ik hem nu 2 maal live zal zien !!
quote:Zoveel mogelijk van Star One, vooral Set Your Controls, Intergalactic Space Crusaders en Songs of The Ocean.
Op donderdag 20 juni 2002 12:27 schreef Kipman het volgende:
Hij heb met Lana Lane getoured door Japan. Als 'm dat beviel, dan zou ie ook met Star One touren. En het beviel 'm dusWelke Ayreon songs willen jullie nu horen?
quote:Da's heel mooi, maar ik vroeg om Ayreon songs.
Op donderdag 20 juni 2002 17:16 schreef Seborik het volgende:[..]
Zoveel mogelijk van Star One, vooral Set Your Controls, Intergalactic Space Crusaders en Songs of The Ocean.
quote:*gaat naar Rijsen en Tilbug*
Op zondag 23 juni 2002 15:29 schreef qntal het volgende:
* qntal gaat ook naar De Boerderij
quote:- Isis and Osiris
Op zondag 23 juni 2002 15:37 schreef Kipman het volgende:[..]
Da's heel mooi, maar ik vroeg om Ayreon songs.
Arjen gaat gaat van elke ayreon cd minstens een nummer spelen en er worden meer dan de helft van de Star One cd gespeeld. Vetjes
[edit]
verschillende optredens zijn al bijna uitverkocht, dus haast je voor een kaartje
[Dit bericht is gewijzigd door PM op 18-07-2002 09:30]
En ik ga er zeer zeker heen (013), en hoop dat ze Cosmic Fusion spelen!
quote:Oh die kan wel zeker spelen... www.suncaged.com , denk dat je het wel goed vindt als je dream theater freak bent
Op donderdag 18 juli 2002 10:15 schreef M4SS4CR3 het volgende:
Jammer dat Gary Wehrkamp niet mee gaat, ik hoop maar dat die toetsenist van Sun Caged ook een beetje kan spelen
[edit]
iedereen hier die trouwens nog twijfeld of ze wel of niet moeten gaan, GAAN. wordt supervette avond.
quote:Wordt zeker te gek. Leuk is ook dat meteen na die tour het ProgPower festival in Baarlo is. Hier speelt Joost van den Broek met Sun Caged, en Floor Janssen met After F(lo)orever. Vers uit de Star One-tourbus met hun eigen band het podium op
Op donderdag 18 juli 2002 19:17 schreef PM het volgende:
Joost (toetsenist van sun caged) kan zeker vet spelen. Arjen A. Lucassen was erg enthousiast over zijn kunnen. Het feit dat hij het spelen van "zijn" muziek toe vertrouwd aan hem moet al genoeg zeggen eigenlijk he?[edit]
iedereen hier die trouwens nog twijfeld of ze wel of niet moeten gaan, GAAN. wordt supervette avond.
quote:kom op. laat haar wat muziek horen en ze is meteen verkocht. Tenminste mij kostte het nog geen 1 nummer om mijn vriendin over te halen.
Op donderdag 20 juni 2002 09:19 schreef cowgod het volgende:
En vanavond m'n moppie proberen over te halen dat we ook naar Zoetermeer gaanMaar je hebt gelijk, echt super dat ze gaan touren. Wil er ook zoveel mogelijk zien, omdat ik bang bent dat dit éénmalig is.
Wij gaan dus naar 013 op 29 september
--eenmalig.. jammer maar waar. daarom MOEST ik ook en kaartje hebben
quote:woei. ik kan ook niet wachten. ik heb al kaartjes voor 013 (eerst dag vd voorverkoop
Op vrijdag 27 september 2002 00:57 schreef fsleeking het volgende:
net de soundcheck meegemaakt, klinkt erg ok, veel plezier allemaal a.s. zaterdag!
ARJEN!!!! LISTEN TO THE WAVES!!! en ja we gaan slijmen hiervoor!
quote:Dat merkte ik
Op zondag 23 juni 2002 15:11 schreef MuadDib het volgende:
* MuadDib gaat naar "De Boerderij".
Met dank aan Atrimar voor de kaartjes .
De Boerderij ziet er van buiten vrij groot uit, maar de eigenlijke concertzaal is piepklein. En gezien de drukte mogen ze wat mij betreft het aantal bezoekers bij dergelijke concerten met ruim 100 terugschroeven, want dan heb je misschien nog de kans dat je je kan bewegen. Het woord van de avond is dan ook: 'packed'. In de hele zaal stond je als sardientjes op elkaar gepakt. (En zeker dan mis je die mooie aflopende vloer van het Noorderligt c.q. 013)
Ik ken(de) eigenlijk nauwelijks iets van Ayreon, en dus bij deze mijn onbevooroordeelde visie. Het geluid was goed, maar liet af en toe wat te wensen over, zeker de lage bassen wilden nogal eens voor resonanties zorgen. De vertoonde filmpjes deden mij denken aan zeer low-budget B-kwaliteit SF films denken. Wat mij betreft hadden ze die weg mogen laten, of er stukken meer aandacht aan moeten besteden.
De muziek was verder goed. Niet helemaal mijn smaak, en zeker de diverse solo's lieten het geheel nogal langdradig overkomen. Mijn chaufeuse dacht er ook zo over, en we zijn dan ook na het eigenlijke concert vertrokken, en de toegiften gelaten voor wat ze waren. Bij veel nummers deed de intro mij al heel snel denken aan bands als Savatage en Pink Floyd.
Maar, ondanks deze punten, ik vond het zeker geen slecht concert. Vooral de zangers waren (na een ietwat 'shakey' begin) zeer goed van stem.
Maar jongens... Die jaren-70-glamrock-look is toch echt wel passé hoor......
Rest nog: De foto's. Ik heb er lustig op los staan knippen met de hap-snap digicam, en deze exemplaren (of uitsnedes) waren nog enigszins om aan te zien:
quote:tot morgen dan
Op zondag 29 september 2002 02:41 schreef BDisOKE het volgende:
Ziet er tof uit!
(weet iemand of je morgen in 013 fotos mag maken?)
* BDisOKE gaat namelijk....
heheh dan ga ik ghehehe YEEEEEEEEEAAAAAAHHHHHH daarna ook naar de afterparty...... nog meer mensen die naar rijssen gaan?
quote:Ze gaan toch van alle albums wat spelen, maar het meeste van Space Metel?
Op zondag 29 september 2002 11:13 schreef Seborik het volgende:
Speelden ze gisteren heel Star One en wat speelden ze nog van de Ayreon albums?
dat dacht ik iig.
The concert started at 8:30PM sharp and was finished at 10:45PM
ow, en er zijn 2 Star One shirts, en wat Ayreon shirts enzo te krijgen blijkbaar.
quote:Okee dan. Als ze dan nu om 20:00 sharp beginnen
Op zondag 29 september 2002 14:29 schreef Tokus het volgende:
nou, dit lees ik op het Ayreon forum:The concert started at 8:30PM sharp and was finished at 10:45PM
ow, en er zijn 2 Star One shirts, en wat Ayreon shirts enzo te krijgen blijkbaar.
quote:Ik kreeg eerder Hans Klok associaties, compleet met wapperende haren!
Op zaterdag 28 september 2002 23:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het was in ieder geval een prima concert. Goed gespeeld en de vocale prestaties van Russel Allen en (vooral) Damian Wilson waren groots. Een geslaagde avond.
quote:En kun je een paar Ayreon nummers opnoemen die ze speelden?
Op zondag 29 september 2002 18:11 schreef MuadDib het volgende:[..]
Ik kreeg eerder Hans Klok associaties, compleet met wapperende haren!
Het was in ieder geval een prima concert. Goed gespeeld en de vocale prestaties van Russel Allen en (vooral) Damian Wilson waren groots. Een geslaagde avond.
quote:Wil je je niet laten verrassen?
Op zondag 29 september 2002 18:23 schreef Kipman het volgende:[..]
En kun je een paar Ayreon nummers opnoemen die ze speelden?
quote:Nou, ik ben wel benieuwd naar een paar nummers
Op zondag 29 september 2002 19:33 schreef MuadDib het volgende:[..]
Wil je je niet laten verrassen?
quote:Eentje dan: Amazing Flight
Op zondag 29 september 2002 19:37 schreef Kipman het volgende:[..]
Nou, ik ben wel benieuwd naar een paar nummers
quote:En ook Into The Black Hole???
Op zondag 29 september 2002 19:41 schreef MuadDib het volgende:[..]
Eentje dan: Amazing Flight
quote:
Op zondag 29 september 2002 19:44 schreef Kipman het volgende:[..]
En ook Into The Black Hole???
quote:Met special guest Bruce Dickinson?
Op zondag 29 september 2002 19:55 schreef MuadDib het volgende:[..]
tering, het was gewoon super.
heb heel de tijd vooraan het podium gestaan, als het goed is heb ik zo'n 300 fotos ofzo. Ok daar zullen nog wel een zooi slechte tussen zitten maar dan nog hou ik nog wel 10 fotos over die gelukt zijn
Gek genoeg kreeg het rustigste nummer wel het hardste applaus, <i>Valley Of The Queens</i>. Maar ja dat is dan ook een prachtig nummer.
van links naar rechts:
Edward Reekers (super gaaf dat hij ook nog een paar nummers meezong)
Damian Wilson
Irene Jansen
Ed Warby
Russell Allen
Floor Jansen
Arjen Lucassen
het videoscherm
Links Floor, rechts haar zusje Irene.
ik kwam achteraf nog Damian tegen in de hal... "mag ik je aanraken "
me vriendin wilde niet voorin staan :/ dus ik stond vooraan op het balkon. kon alles perfect zien behalve het videoscherm waar de beamer voor hing
Helemaal vooraan blijft leuker hoor
Wat mij opviel (buiten het visuele, wat perfekt in orde was was het te gekke geluid, de lol die de heren (en dames) onderling hadden en de geweldige koorzang van de zusjes...sommige nummers echt kippevel!
Op het eind werd het toch nog party, en Damian Wilson is echt een podium-persoonlijkheid, met al zijn fratsen en het beklimmen van de licht-rig....
Te gekke show, wat zullen die Amerikanen jaloers zijn!
quote:Ik wil eigenlijk nog wel een keer....
Op zaterdag 28 september 2002 23:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De vertoonde filmpjes deden mij denken aan zeer low-budget B-kwaliteit SF films denken. Wat mij betreft hadden ze die weg mogen laten, of er stukken meer aandacht aan moeten besteden.Het thema van de cd is: Space Metal, m.a.w., Science Fiction dus. Ik meende tussen de filmpjes, die meer diende als 'overgangen' tussen de nummers dan als flitsende video-clips, ook een stukje 'Star Trekking across the universe, die klei-animatie te zien, errug leuk.
De muziek was verder goed. Niet helemaal mijn smaak, en zeker de diverse solo's lieten het geheel nogal langdradig overkomen. Mijn chaufeuse dacht er ook zo over, en we zijn dan ook na het eigenlijke concert vertrokken, en de toegiften gelaten voor wat ze waren.
Jammer, je hebt een geweldige versie van Star Child gemist, met Russel Allen in een hoofdrol, en Damian Wilson die in de Light-rig klom!
Bij veel nummers deed de intro mij al heel snel denken aan bands als Savatage en Pink Floyd.
Ongetwijfeld grote voorbeelden voor Arjen.
Maar, ondanks deze punten, ik vond het zeker geen slecht concert. Vooral de zangers waren (na een ietwat 'shakey' begin) zeer goed van stem.
Het moesten Space-people (ofzo) voorstellen...weetjewel?
Rest nog: De foto's. Ik heb er lustig op los staan knippen met de hap-snap digicam, en deze exemplaren (of uitsnedes) waren nog enigszins om aan te zien:Cool pics!
quote:zaterdag moet je dan maar naar Rijssen.
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:31 schreef JooB het volgende:[..]
Ik wil eigenlijk nog wel een keer....
quote:Mag ik weten welke site? Want het was echt ongelooflijk gaaf.... en ik wil ook foto's hebben, want ik dacht dat je geen camera mee mocht nemen....
Op donderdag 3 oktober 2002 01:21 schreef Tokus het volgende:
hier nog een paar pics dan, uit Tilburg.
Meer komen morgen (stuk of 50) bij m'n verslag op een andere site...
En by the way, aan de foto's te zien, moet je zo'n beetje pal naast mij gestaan hebben.
quote:de site in m'n signature, www.metalfan.nl
Op donderdag 3 oktober 2002 12:07 schreef JoZwF1 het volgende:[..]
Mag ik weten welke site? Want het was echt ongelooflijk gaaf.... en ik wil ook foto's hebben, want ik dacht dat je geen camera mee mocht nemen....
En by the way, aan de foto's te zien, moet je zo'n beetje pal naast mij gestaan hebben.
en nee ik stond niet naast je, ik stond voor je. voor het hek dus
Als je daar iemand zag lopen met een camera met achterop z'n shirt "fuck their bullshit" in het groot... dat was ik.
quote:Uit een ander topic.
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:25 schreef Seborik het volgende:
Wat een ongelooflijk, onvergetelijk, geweldig concert!!! Ze speelden 2,5 uur lang met het grootste plezier van de wereld, de zangers renden de zaal in en zaten op de schouders van mensen! De muziek was geweldig, de sfeer was geweldig en alles was cool! Damian Wilson maakte de weg voor ons vrij en praten en signeren enzo!![]()
![]()
Het was echt zo gaaf.
De tracklist was geweldig, bijna al m'n favoriete nummers werden gespeeld...
Lift Off
Set Your Controls
High Moon
The Eye of Ra
Intergalactic Space Crusaders
Starchild
Songs of The Ocean
Dawn of A Million Souls
Into The Black Hole
Actual Fantasy
Eyes of Time
The Two Gates
Amazing Flight
En nog een paar, maar daar moet ik de naam van opzoeken.
quote:Ik sluit me vooledig bij Seb aan, wat een avond, wat een muziek, gigantisch!!!
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Uit een ander topic.
Lift Off
Set Your Controls
High Moon
The Eye of Ra
Starchild
Songs of The Ocean
Dawn of A Million Souls
Into The Black Hole
Actual Fantasy
Eyes of Time
The Two Gates
Amazing FlightEn nog een paar, maar daar moet ik de naam van opzoeken.
Echt, mensen die niet gegaan zijn mogen spijt hebben, veel spijt!
quote:Was vandaag in Rijssen. Leuke hal, goeie sfeer.
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:23 schreef Tokus het volgende:
morgen laatste kans in Rijssen, maar ik denk dat dat al uitverkocht is
quote:jaja, technisch gezien had ik moeten zetten "vandaag in Rijssen". En daar ga ik straks dus ook naar toe.
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:58 schreef Klingon het volgende:[..]
Was vandaag in Rijssen. Leuke hal, goeie sfeer.
quote:Heel veel plezier, ik ben giga jaloers, had ik geweten dat dit zo'n perfect concert was, had ik ZEKER 2x gegaan.
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:02 schreef Tokus het volgende:[..]
jaja, technisch gezien had ik moeten zetten "vandaag in Rijssen". En daar ga ik straks dus ook naar toe.
Ik heb zo genoten, trouwens die toetsenist is steengoed, Floor zong beter dan toen voor Nightwish, en had ik ooit al gezegd dat Sir Russell God is?
Ow, en we hebben natuurlijk weer handtekeningen
Ik heb er maar 1 woord voor: GEWELDIG!
..prachtige muziek en mooie show en steengoede muziekanten.
Mijn oren piepen nog van het concert.
p.s. ik was diegene met "Legions" t-shirt van de band "Testament" aan.
ow seborik je krijgt de groeten van Damian.
quote:Dus het was weer oke? Gaaf!
Op zondag 6 oktober 2002 02:30 schreef Tokus het volgende:
ht was inderdaad ook weer geweldigow seborik je krijgt de groeten van Damian.
Geen Edward Reekers dit keer, maar ja je kan niet alles hebben.
DAMN, was een megagoed concert was dat in Rijssen zeg!!!!
De meet&greet was ook erg gezellig!
[Dit bericht is gewijzigd door JohnHannibalSmith op 06-10-2002 02:46]
quote:Heb je weer foto's? En heb je met God gesproken?
Op zondag 6 oktober 2002 02:41 schreef Tokus het volgende:
ja, dat was erg gezellig inderdaad.
en ja ik heb weer fotos. alleen wat minder deze keer, maar een stuk of 170.
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 02:49 schreef Tokus het volgende:
ik spreek zovaak met mezelf hoor.
en ja ik heb weer fotos. alleen wat minder deze keer, maar een stuk of 170.
moet eerst ff wachten op Kipman want hij zou een stukje schrijven.
en m'n Star One cd is nu ook lekker beklad.
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 06-10-2002 03:07]
quote:Mijne ook
Op zondag 6 oktober 2002 03:00 schreef Tokus het volgende:
zeker, het straalde er weer van af.en m'n Star One cd is nu ook lekker beklad.
quote:ook door 10 personen?
Op zondag 6 oktober 2002 03:09 schreef yvonne het volgende:[..]
Mijne ook
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 03:10 schreef Tokus het volgende:[..]
ook door 10 personen?
quote:Trusten
Op zondag 6 oktober 2002 03:11 schreef Tokus het volgende:
sorryen toen ging ik 's naar bed.
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 02:30 schreef Tokus het volgende:
ht was inderdaad ook weer geweldigow seborik je krijgt de groeten van Damian.
Gaaf al die handtekeningen!
Erg genoten.
quote:Ehm, wat dan?
Op zondag 6 oktober 2002 12:10 schreef DMM het volgende:
"t heeft wel wat voordeeltjes als je naar de laatste show in de tour gaat
quote:In Antwerpen speelden ze ook 2,5 uur.
Op zondag 6 oktober 2002 12:12 schreef DMM het volgende:
Nou dat er meer toegiften werden gegeven dan voorgaande concertenik denk dat ze in totaal toch wel ff 2,5 uur hebben gespeeld.
quote:Hebben ze ook 'Space Trucking' van Deep Purple gespeeld dan in Antwerpen ? en een melig afscheidliedje incl polonaise van de bandleden?
Op zondag 6 oktober 2002 12:13 schreef Seborik het volgende:[..]
In Antwerpen speelden ze ook 2,5 uur.
quote:Yep.
Op zondag 6 oktober 2002 12:14 schreef DMM het volgende:[..]
Hebben ze ook 'Space Trucking' van Deep Purple gespeeld dan in Antwerpen ? en een melig afscheidliedje incl polonaise van de bandleden?
Die polonaise weet ik alleen niet, want er werd behoorlijk gefeest nadat er iemand een huwelijksaanzoek had gedaan op het podium.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 06-10-2002 12:15]
quote:een minder dan in tilburg in ieder geval hoor...
Op zondag 6 oktober 2002 12:12 schreef DMM het volgende:
Nou dat er meer toegiften werden gegeven dan voorgaande concertenik denk dat ze in totaal toch wel ff 2,5 uur hebben gespeeld.
quote:Yep, was heel gaaf, ze mochten daarna bij de toegift op het podium blijven en meezingen enzo, Arjen speelde wat nootjes van "Daar komt de bruid" door Spacetrucker.
Op zondag 6 oktober 2002 12:17 schreef DMM het volgende:
Een huwelijksaanzoek ? Da's nog es orgineel
quote:Hij is inderdaad God, wat een coole gast was dat op het podium. En de rest was verder ook erg goed natuurlijk, lekker enthousiast allemaal.
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:08 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik heb zo genoten, trouwens die toetsenist is steengoed, Floor zong beter dan toen voor Nightwish, en had ik ooit al gezegd dat Sir Russell God is?
Ik kon helaas niet bij de meet&greet zijn. Maar goed, da's ook voor de echte fans. Ik sprak die Damian nog wel even bij de ingang.
quote:Dat zit er idd wel in.
Op zondag 6 oktober 2002 20:50 schreef Kipman het volgende:
Er werd in Rijssen opnames gemaakt van het concert. Het zou natuurlijk zeer cool zijn als er een live-cd wordt uitgebracht en eigenlijk verwacht ik dat ook wel.
quote:Ik denk dat het vooral aan het feit ligt of de opnames goed gelukt zijn. En hij wil er denk ik geen eikels op hebben die keihard Floortje of Aragon roepen
Op zondag 6 oktober 2002 21:10 schreef Tokus het volgende:
in Tilburg stonden ook wat cameras.
en Arjen zei het gister zelf nog bij de meet & greet, dat hij de mogelijkheden 's gaat bekijken.
live cd zou wel. gaaf zijn...zullen al die labels van Sym X en zo wel weer gaan zeiken...
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 15-10-2002 12:46]
quote:Nee, ze vond dat hij zo op Aragon lijkt (Russel Allen) en dat moest ik hem even toeroepen. En dat heb ik ook gedaan
Op zondag 6 oktober 2002 22:01 schreef Tokus het volgende:
vooral dat Aragorn hahahahah
Linda had jou dat toch wijsgemaakt, dat hij zo heet?
hehe het was geweldig!!!!!!!!!!!! de show en de muziek... ah everything i dreamed of and more....... hehe de afterparty in Rijssen ook *grijnst* alles was goed hehehe, en nu heb ik the blues omdat het afgelopen is hehe..
ik sta nog op de foto met Arjen Lucassen en Sir Russel Allen (ik blies hem een kus toe op het podium voor de gein en tot mijn grote verbazing deed hij het alsof hij hem ving en bleek hij het zich bij de afterparty ook nog te herinneren) Arjen vroeg of een vriend van me (nadat de foto was gemaakt) om nog een foto wilde maken want hij keek stom hehehe.. tof manhehe
en toen ik aan de bar stond kwam damian wilson eraan lopen ghehe en vertelde mij zomaar even dat hij dorst had.. hij stelde zichzelf doodleuk voor waarop ik alleen maar kon zeggen.. uh yeah well, i know hehe hij heeft het bier nog bekritiseerd en gevraagd of ik de show nog een beetje leuk vond (haha uhm DUH?!)
Vervolgens moest ik een foto maken van m'n zus met Russel Allen waardoor ik naar achteren moest lopen en per ongeluk bovenop de voet van Floor Jansen ging staan hih.. uh oeps?
heeeeeeeeeeeeeeeel apart vond ik het allemaal en zeeeeeeeeeer geslaagd....
quote:Volgens mij stond jij dan ergens vlak achter mij. Ik moest na twee nummers van een vrouw een treedje naar beneden omdat ik het zicht van een aantal dames belemmerde en die luchtkus ging over mij heen
Op maandag 7 oktober 2002 18:24 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
(ik blies hem een kus toe op het podium voor de gein en tot mijn grote verbazing deed hij het alsof hij hem ving en bleek hij het zich bij de afterparty ook nog te herinneren)
quote:was jij die gemeenert die steeds als hij met een of andere meid aan het praten was mijn zicht belemmerde?
Op maandag 7 oktober 2002 19:38 schreef Kipman het volgende:[..]
Volgens mij stond jij dan ergens vlak achter mij. Ik moest na twee nummers van een vrouw een treedje naar beneden omdat ik het zicht van een aantal dames belemmerde en die luchtkus ging over mij heen
quote:ik stond bij een trapje rechts... redelijk vooraan ja... maar hoezo was ik prominent aanwezig dan? ghehe (heb ik iets beschamends gedaan?
Op maandag 7 oktober 2002 20:57 schreef DMM het volgende:
Mrs.R.Mortis, je was inderdaad prominent aanwezig, want na je foto bij je profiel te hebben gezien kom je mij ook bekend voor iddje stond ergens in het midden/vooraan samen met 2 of 3 andere dames right ?
quote:*aan het downloaden gaat
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Uit een ander topic.
Lift Off
Set Your Controls
High Moon
The Eye of Ra
Starchild
Songs of The Ocean
Dawn of A Million Souls
Into The Black Hole
Actual Fantasy
Eyes of Time
The Two Gates
Amazing FlightEn nog een paar, maar daar moet ik de naam van opzoeken.
ik ben dus ook in a'pen gaan kijken, kende de band(s) helemaal niet maar vond het ook een heel goed concert, het had wat mij betreft ietsje korter gemogen wel (waar seborik dan weer niet akkoord mee gaat
)... kdenk dat ik maar eens wat meer over deze groep ga opzoeekn
quote:haha nee hoor, je viel me gewoon op. Ik stond op een positie waar ik de zaal goed kon overzien linkerkant vooraan, dicht bij de bar (natuurlijk
Op dinsdag 8 oktober 2002 12:28 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
[..]
ik stond bij een trapje rechts... redelijk vooraan ja... maar hoezo was ik prominent aanwezig dan? ghehe (heb ik iets beschamends gedaan?)
quote:ok, dan stond je naast mij dus...
Op dinsdag 8 oktober 2002 12:28 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
ik stond bij een trapje rechts... redelijk vooraan ja...
quote:Ja dus. Sorry, maar ja, ik kan er niks aan doen dat ik o lang ben. Maar goed, ik kon dus wel een tree naar beneden en het stond daar eigenlijk nog beter. Wel jammer dat die luchtkus niet voor mij was, wat ik dus eerst dacht
Op dinsdag 8 oktober 2002 12:27 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
was jij die gemeenert die steeds als hij met een of andere meid aan het praten was mijn zicht belemmerde?
quote:aan welke kant?
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:46 schreef Tokus het volgende:[..]
ok, dan stond je naast mij dus...
quote:het spijt me hehehe
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:23 schreef Kipman het volgende:[..]
Ja dus. Sorry, maar ja, ik kan er niks aan doen dat ik o lang ben. Maar goed, ik kon dus wel een tree naar beneden en het stond daar eigenlijk nog beter. Wel jammer dat die luchtkus niet voor mij was, wat ik dus eerst dacht
![]()
quote:je stond dan links van me, ik stond ook op dat trapgevalletje.
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:30 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
aan welke kant?
quote:Ze stond ergens achter je. Hoe zie er dan uit, Mrs Mortiss?
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:56 schreef Tokus het volgende:[..]
je stond dan links van me, ik stond ook op dat trapgevalletje.
quote:nee.
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:13 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
ben jij toevallig heel erg lang en zat mijn haar een paar keer vast aan jou?
naja, je stond dan een beetje schuin achter me, zoals kipman al zei.
quote:ben je ook niet bij de afterparty geweest dan?
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:27 schreef Kipman het volgende:
Was ik nog maar in de Lucky gebleven. Russel, Floor en Irene gingen nog de dansvloer op te housen!
quote:we hebben ff gewacht..... het werd al gauw minder druk.... beeeeetur
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:03 schreef Tokus het volgende:
yup. maar bij de afterparty zijn we weggegaan, het werd ineens zo super druk toen ze de deuren opengooiden. We hadden daar niet echt zin meer in.
quote:Dat melige afscheidsliedje was een nummer van Bumblefoot (Ron Thal). Joost (en ik ook) heeft vlak voor de Star One tour een week getourd met Bumblefoot en Joost heeft tijdens de Star One tour de hele band fan gemaakt van Bumblefoot. Vooral dit bewuste nummer vond met te gek en die werd dan ook maar ff voor de lol gespeeld in Rijssen
Op zondag 6 oktober 2002 12:14 schreef DMM het volgende:[..]
Hebben ze ook 'Space Trucking' van Deep Purple gespeeld dan in Antwerpen ? en een melig afscheidliedje incl polonaise van de bandleden?
--
Dennis Leeflang
Drummer Sun Caged
http://www.suncaged.com
http://www.dennisleeflang.com
quote:TOP!!!
Op woensdag 9 oktober 2002 11:25 schreef Redelijk het volgende:[..]
Dat melige afscheidsliedje was een nummer van Bumblefoot (Ron Thal). Joost (en ik ook) heeft vlak voor de Star One tour een week getourd met Bumblefoot en Joost heeft tijdens de Star One tour de hele band fan gemaakt van Bumblefoot. Vooral dit bewuste nummer vond met te gek en die werd dan ook maar ff voor de lol gespeeld in Rijssen
--
Dennis Leeflang
Drummer Sun Caged
Geef alsjeblieft aan Joost door dat ik diep, diep onder de indruk was van zijn talent!!!!!!
quote:Zucht, dat is heel, heel erg, je hebt een concert van grote klasse gemist!
Op woensdag 9 oktober 2002 15:12 schreef Isabeau het volgende:
hier had ik heen gekund met kaartjes en al, maar degene die me had uitgenodigd en de kaartjes snel had weggeven voelde zich niet zo lekker![]()
quote:hehehe lachen
Op woensdag 9 oktober 2002 11:25 schreef Redelijk het volgende:[..]
Dat melige afscheidsliedje was een nummer van Bumblefoot (Ron Thal). Joost (en ik ook) heeft vlak voor de Star One tour een week getourd met Bumblefoot en Joost heeft tijdens de Star One tour de hele band fan gemaakt van Bumblefoot. Vooral dit bewuste nummer vond met te gek en die werd dan ook maar ff voor de lol gespeeld in Rijssen
--
Dennis Leeflang
Drummer Sun Caged
quote:ook een bekende?
Op donderdag 10 oktober 2002 09:58 schreef DMM het volgende:[..]
hehehe lachen
Hoeveel muzikanten zitten hier eigenlijk vraag ik me dan af ?
(ben er zelf ook 1)
*gaat strax d'r foto's ophalen*
quote:haha, ik zou het niet weten
Op donderdag 10 oktober 2002 12:18 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
ook een bekende?
quote:uhm, het zijn er 30 ofzo... maar ik doe m'n best (het was ook uiteraard mijn bedoeling om ze hier neer te pleuren) maar kan ff duren gezien ik een digibeet ben
Op donderdag 10 oktober 2002 12:26 schreef DMM het volgende:[..]
haha, ik zou het niet weten
ennuh scan die foto's aub ff in als je kan en share ze hier
quote:Koel, we wachten in spanning af
Op donderdag 10 oktober 2002 12:30 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
uhm, het zijn er 30 ofzo... maar ik doe m'n best (het was ook uiteraard mijn bedoeling om ze hier neer te pleuren) maar kan ff duren gezien ik een digibeet ben
quote:Vertel nouhouuuuuuuuuuuuuuu
Op donderdag 10 oktober 2002 12:26 schreef DMM het volgende:[..]
haha, ik zou het niet weten
ennuh scan die foto's aub ff in als je kan en share ze hier
quote:Wat moet ik vertellen? Of ik bekend ben of niet?
Op donderdag 10 oktober 2002 12:32 schreef yvonne het volgende:[..]
Vertel nouhouuuuuuuuuuuuuuu
quote:hehehe okee
Op donderdag 10 oktober 2002 12:32 schreef DMM het volgende:[..]
Koel, we wachten in spanning af
quote:ff checke
Op donderdag 10 oktober 2002 12:35 schreef DMM het volgende:[..]
Wat moet ik vertellen? Of ik bekend ben of niet?
Check maar http://abscess.cjb.net en http://www.solarisis.nl en kijk maar of deze bands je bekend voorkomen
quote:Sta ik er ook op?
Op donderdag 10 oktober 2002 12:18 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
ook een bekende?
http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?op=showcontent&id=43
Tokus en ik maken een perfect pers-duo!
ik heb foto's gemaakt.. en ik ben ook op de foto geweest met arjen lucassen er is alleen een hele grote maar.. en voor die maar gaat er iemand dood...
de laatste foto's op wegwerpcameraatjes mislukken vaak (tenminste is bij mij al vaker gebeurd) nou vond een vriend van een vriend van een vriend van me (serieus, volg je het nog? ) het nodig om mijn camera af te pakken, en een foto van de grond te maken... toen had ik nog maar twee foto's... vervolgens heb ik de voorlaatste foto van sir russel allen m'n zus en ik laten maken, en daarna de laatste foto van arjen lucassen.. met als gevolg dat gelukkig de foto van russel allen er wel op staat
maar die van arjen lucassen niet!!!!!
jullie snappen natuurlijk wel dat ik die gozer die die foto van de grond heeft gemaakt eerst mentaal kapot gaat en daarna fysiek he? (want als ik hem eerst fysiek kapot maak loop ik het risico dattie dood gaat voordat ik hem mentaal kapot kan maken) hehehehhehehehehehe
zow.. wel lekker ff fantaseren om je frustratie kwijt te raken......
de rest van de foto's zijn btw wel okee iig een herinnering
quote:Ik vind dit een goed plan, want het is natuurlijk onvergeeflijk wat hij heeft gedaan!
Op donderdag 10 oktober 2002 21:20 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
* Mrs.R.Mortis is gefrustreerdik heb foto's gemaakt.. en ik ben ook op de foto geweest met arjen lucassen
er is alleen een hele grote maar.. en voor die maar gaat er iemand dood...
de laatste foto's op wegwerpcameraatjes mislukken vaak (tenminste is bij mij al vaker gebeurd) nou vond een vriend van een vriend van een vriend van me (serieus, volg je het nog?) het nodig om mijn camera af te pakken, en een foto van de grond te maken... toen had ik nog maar twee foto's... vervolgens heb ik de voorlaatste foto van sir russel allen m'n zus en ik laten maken, en daarna de laatste foto van arjen lucassen.. met als gevolg dat gelukkig de foto van russel allen er wel op staat
maar die van arjen lucassen niet!!!!!
jullie snappen natuurlijk wel dat ik die gozer die die foto van de grond heeft gemaakt eerst mentaal kapot gaat en daarna fysiek he? (want als ik hem eerst fysiek kapot maak loop ik het risico dattie dood gaat voordat ik hem mentaal kapot kan maken) hehehehhehehehehehe
zow.. wel lekker ff fantaseren om je frustratie kwijt te raken......
de rest van de foto's zijn btw wel okee
iig een herinnering
Lees mijn recentie!
die gast stond ook op die verhoging toch? die stond rechts van me dan.
quote:Maar mij weet je wel he?
Op donderdag 10 oktober 2002 21:54 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
hmm dan weet ik het ook niet meer
quote:Leuke recensie joh
Op donderdag 10 oktober 2002 20:58 schreef Kipman het volgende:
Ik heb een erg goede recentie geschreven over de show in Rijssen, dus leest allen!http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?op=showcontent&id=43
quote:Koel, ik weet niet hoe lang dit topic nog openblijft maar laat jut ff weten of je ze hebt ingescanned (als je dat nog gaat doen) ? Meteen een goede reminder om volgende keer zelf een camera mee te nemen
Op donderdag 10 oktober 2002 21:20 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:de rest van de foto's zijn btw wel okee
iig een herinnering
quote:Tot het topic vol is en dan kan er altijd nog een deel 2 geopend worden.
Op donderdag 10 oktober 2002 23:00 schreef DMM het volgende:[..]
Koel, ik weet niet hoe lang dit topic nog openblijft maar laat jut ff weten of je ze hebt ingescanned (als je dat nog gaat doen) ? Meteen een goede reminder om volgende keer zelf een camera mee te nemen
quote:ik ga ze nog scannen ja, en het was mijn eigen camera btw
Op donderdag 10 oktober 2002 23:00 schreef DMM het volgende:[..]
Koel, ik weet niet hoe lang dit topic nog openblijft maar laat jut ff weten of je ze hebt ingescanned (als je dat nog gaat doen) ? Meteen een goede reminder om volgende keer zelf een camera mee te nemen
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 23:01 schreef Seborik het volgende:[..]
Tot het topic vol is en dan kan er altijd nog een deel 2 geopend worden.
quote:Ik bedoelde meer dat ik zelf een camera had mee moeten nemen..
Op zondag 13 oktober 2002 01:03 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
ik ga ze nog scannen ja, en het was mijn eigen camera btw
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 10:33 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooooow ghehehe op die manier
.........maandagmorgen he?
quote:Ja, en het is van de show in Rijssen!!!
Op maandag 18 november 2002 00:52 schreef Seborik het volgende:
Op de Ayreon website staat dat er een live-dubbelcd komt met een dvd.
quote:Dat klopt ja, ik ben een goede vriend van Irene dus ik heb connecties. Er komt inderdaad een dubbel cd en DVD uit. Maar dit zal nog even duren.
quote:Hebbuh, alles
quote:Hey, kun je even posten welke Ayreon cd's je nu precies hebt?
Op donderdag 21 november 2002 13:07 schreef yvonne het volgende:[..]
Hebbuh, alles
quote:Dat castle ding, de 2 dreamdingussen, en star one.
Op donderdag 21 november 2002 13:08 schreef Seborik het volgende:[..]
Hey, kun je even posten welke Ayreon cd's je nu precies hebt?
quote:Ow, neem even contact met ons op?
Op donderdag 21 november 2002 12:40 schreef FreekBos het volgende:[..]
Dat klopt ja, ik ben een goede vriend van Irene dus ik heb connecties. Er komt inderdaad een dubbel cd en DVD uit. Maar dit zal nog even duren.
Wat misschien ook leuk is om te weten... Irene is hard bezig met een eigen band, en ze gaan ERG goed moet ik zeggen. Ze heeft demo's laten horen aan de hele star one band, en ze waren allemaal razend entosiast!!! met name Russell Allen was er helemaal kapot van.
De verwachting is dat ze de eerste optredens in de zomer komend jaar hebben.
seborik@fok.nl
yvonne@fok.nl
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 12:07 schreef yvonne het volgende:
Omhoog voor Irene, mocht ze meelezen
Buiten de foto's en de biografieen die op de site komen komen er ook demo samples op te staan. (alvast een audio voorproefje)
Ook kun je ringtones downloaden en een chatboxje met de bandleden wordt over gedacht.
quote:Je mag er wel een apart topic over openen alvast, dat is misschien leuker.
Op maandag 25 november 2002 11:36 schreef FreekBos het volgende:
Alvast wat info over de Karma site...Buiten de foto's en de biografieen die op de site komen komen er ook demo samples op te staan. (alvast een audio voorproefje)
Ook kun je ringtones downloaden en een chatboxje met de bandleden wordt over gedacht.
quote:Koel, dan staat ik er vast ook op
Op maandag 18 november 2002 18:19 schreef Kipman het volgende:
Ja, en het is van de show in Rijssen!!!
Erg benieuwd naar dat Karma-gebeuren * NijntjeRocks ziet ernaar uit, ze zong verdorie erg goed
quote:Ik kan bijna niet wachten
Op zondag 2 maart 2003 17:13 schreef Seborik het volgende:
Medio april komt de live-cd & dvd.
Ik ben benieuwd met wat hij nu op de proppen gaat komen en wanneer.
Zo zie je maar weer, je hebt helemaal niet veel nodig om een goeie show te filmen. De paar camera's die gebruikt zijn, zijn meer dan genoeg. Na een paar nummers heb je dat niet eens meer door. De muziek is echt geweldig, ik denk meteen weer terug aan die fantastische avond in 013... de sfeer... rillingen gaan af en toe nog steeds door mijn lichaam.... een must voor iedereen die naar een (of meerdere ) shows is geweest! En voor iedereen die er niet is geweest ook natuurlijk
Ook de bonustracks mogen er zijn, en natuurlijk het kijkje tijdens de repetities, erg leuk gedaan!
quote:Heb jij iets met Star One te maken ofzo?
Op dinsdag 29 april 2003 19:28 schreef PM het volgende:
gaaf dat jullie de dvd goed vinden. hoop dat de rest van de fans er ook zo over denkt.
Gesigneerde CD Gorefest --> Ed Warby
Gesigneerde CD Symphony X --> Russell Allen
Peter Vink was de gitaarleraar van m'n maat.....oe oe oe ben ik nu ook "lekker belangrijk" ???
quote:Nooit gehoord van mensen die gewoon blij zijn met iets wat niet iedereen heeft???
Op maandag 12 mei 2003 19:49 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Sjees wat zijn jullie wreed met je signeerde versie, lekker belangrijk... fok!kin' groupies... Ik vond het concert wel vet btw en de DVD is ook super (zelf zonder krabbels)Gesigneerde CD Gorefest --> Ed Warby
Gesigneerde CD Symphony X --> Russell Allen
Peter Vink was de gitaarleraar van m'n maat.....oe oe oe ben ik nu ook "lekker belangrijk" ???
quote:tis een stuk leuker als je erbij bent als ze 'm signeren
Op maandag 12 mei 2003 23:15 schreef Kopdans het volgende:[..]
Nooit gehoord van mensen die gewoon blij zijn met iets wat niet iedereen heeft???
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-08-2003 14:11]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |