Ik doe hem lekker nog een keer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:07 schreef Lutte het volgende:
En van Maarten 't Hart een favoriet boek? Je klinkt erg positief over hem dus dan moet ik er maar eens (opnieuw) iets van lezen.
(Dat bedoelde ik stiekem net maar ik verwees onduidelijk, sorry.)
Verder bedenk ik me nu pas hoe weinig Nederlandse boeken voor volwassenen ik heb gelezen, is nog even niet echt iets voor mij. Doe mij maar C-boeken en (vertaalde) detectives.
Maar voor school moet het, en sommige 'moet je gewoon gelezen hebben' (De tweeling, Komt een vrouw bij de dokter, De gelukkige klas) en die heb ik onder andere wel gelezen.
Voor school hebben we ook nog De helaasheid der Dingen gelezen en gekeken, hilarisch boek, de Tour de France maar dan met drank bijvoorbeeld, zo leuk. En Perenbomen bloeien wit van Gerbrand Bakker oid.. Ook mooi.
Minder geslaagd was 'Een schitterend gebrek', daar heb ik meer van overgeslagen dan daadwerkelijk gelezen. Drama.
Okay, ik zet hem erbij!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Lutte van de gelezen "t Hart boeken vond ik De Nakomer (had ik niet genoemd in mijn overzicht) eigenlijk het leukst. De Vlieger was ook erg prima. De rest ook hoor, maar deze twee boeide mij het meest.
Nee, en dat had je toch ook moeten zien nadat je hem nu nog een keer ging quotenquote:
Je mag gewoon binnen wandelen heurquote:
Visje jij gooide het topic weldegelijk op slot. Lutte ging door het slotje heen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, en dat had je toch ook moeten zien nadat je hem nu nog een keer ging quoten
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, en dat had je toch ook moeten zien nadat je hem nu nog een keer ging quoten
Maar thanks, ik zat toch mobiel, dan zou ik de reeks weer hebben gebroken enzulks.quote:Let op, dit topic wordt over -1 posts automatisch gesloten.
Niet? Balen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat ik nauwelijks tot geen boeken lees
Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat ik lapo had en iemand door het slot ging, weer iets geleerd om op te lettenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Maar thanks, ik zat toch mobiel, dan zou ik de reeks weer hebben gebroken enzulks.![]()
Haha, en ik iets beter opletten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat ik lapo had en iemand door het slot ging, weer iets geleerd om op te letten
Het boek is echt heel mooi, film heb ik niet gezien, wil ik wel een keer gaan zien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Oh trouwens over de Tweeling gesproken die jij net noemt LUtte.
Ik heb daar laatst de film van gekocht, misschien morgen kijken, gaat toch over de tweede wereldoorlog. Boek niet gelezen overigens.
Ja dank je. Ik heb ze nu aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Bos ik zag je sandalen nog, ik vind ze leuk
Hehe, lekker zomers tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |