quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom?! Wat ben jij voor sadist dat je mij kou wil laten lijden?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het hier morgen 20 graden.
Verdorie... min 1 klopt wél. C4, jouw schuld!
Kom, we hebben de zomer al gehad. Op naar de volgende winter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ja jij, sadist.
Kou is niet erg, maar we hebben afgelopen winter al genoeg kou gehad en het is al mei.
De zomer begint in juni.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Kom, we hebben de zomer al gehad. Op naar de volgende winter.
Zeg dat maar tegen de mensen die claimen dat de aarde aan het opwarmen is.quote:
ik ken jouw standpunt op dat gebied niet. Mischien wel dus.quote:
Zo'n aluhoedje is wel ideaal voor zaterdag, dan verbrand ik mijn hoofd niet.quote:
quote:
Onzin. Ik heb het niet gauw koud maar als ik het wel koud krijg en ik ben niet de enige in huis die dat vind, dan gaat 'ie mooi een paar uurtjes aan hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n aluhoedje is wel ideaal voor zaterdag, dan verbrand ik mijn hoofd niet.
[..]
![]()
Ik weiger na april nog de verwarming aan te zetten.
Wat een kou kleum ben je zeg!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer zelf de verwarming 6 maanden van het jaar te gebruiken, half oktober tot april.
Heb nog wel mijn 'winterbed': winterdekbed, sprei en fleecedeken.
Ik heb al mijn vet erafgerend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een kou kleum ben je zeg!
Ik heb sinds 2009 mijn verwarming niet meer aangehad en slaap nog steeds onder mijn zomerdekbed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al mijn vet erafgerend.
Geen wonder dat je het koud hebt. Vrouwen hebben wat vet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Sowieso verbaas ik me nogal eens aan een gebrek aan efficiency op veel gebieden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is het wel een feit dat de gemiddeldes steeds iets meer stijgen, maar of dat nou door menselijk toedoen komt weet ik niet. Misschien zijn het gewoon natuurlijke golfbewegingen.
Neemt niet weg dat we best met minder CO2 toe kunnen.
Mooi.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:04 schreef wyccie het volgende:
Heb een setje ansichtkaarten van Alphonse Mucha gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Tenzij je Obama heetquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
World Peace valt daar zeker niet onder.
Dat hielp niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:33 schreef Bart het volgende:
Voor één graadje doen wij gewoon een trui aan, in plaats van de verwarming.
Wat heb jij voor truienquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon had net mn telefoon te pakken en gebeld en gesproken met 112.Oeps.... Ze zullen daar wel denken
![]()
Kielhalen dat kind.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon had net mn telefoon te pakken en gebeld en gesproken met 112.Oeps.... Ze zullen daar wel denken
![]()
Ik zie het al helemaal voor me: "Weten jullie waar de lollies liggen?"quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Was gewoon een sweatvest en ik had al een shirt aan met lange mouwen...
Lennon was gewoon aan het brabbelen op zijn manier, kwamen nog niet echte woorden uit.
Startmotoren zijn te reviseren, maar het verschilt volgens mij per geval. Die van mij wilde helemaal niet meer draaien, die konden ze voor 80 euro fixen, maar of dat bij jou ook kan weet ik niet...quote:Hmm waarschijnlijk is onze startmotor aan het kapot gaan. Als we de auto starten, horen we een schurend geluid... moet dan de hele startmotor vervangen worden of kan dat nog gerepareerd worden?
Heeft Lennon er niet met zn tengels aan gezeten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm waarschijnlijk is onze startmotor aan het kapot gaan. Als we de auto starten, horen we een schurend geluid
haha dat zouwel leuk zijn ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:55 schreef Bart het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: "Weten jullie waar de lollies liggen?"
Startmotoren zijn te reviseren, maar het verschilt volgens mij per geval. Die van mij wilde helemaal niet meer draaien, die konden ze voor 80 euro fixen, maar of dat bij jou ook kan weet ik niet...
Dat zou wel erg knap zijn van hemquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeft Lennon er niet met zn tengels aan gezeten?
Arme laptopquote:
In de oven er mee!quote:
Ja en nee. Het komt op het moment gewoon HEEL slecht uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Arme laptopWas je toch al toe aan een nieuwe?
Vast niet....quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de oven er mee!
Of werkt dat geen tweede keer?
WTF. Je hebt die laptop niet op marktplaats gezet nadat ie werkend uit de oven kwam?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de oven er mee!
Of werkt dat geen tweede keer?
Nee, dan moet 'ie er ook zo goed als nieuw uitzien...quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
WTF. Je hebt die laptop niet op marktplaats gezet nadat ie werkend uit de oven kwam?
'zo goed als nieuw' enzo...
Een beetje. En dit is juist iets dat je moet voorbereiden om een goede indruk achter te latenquote:
Weet ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Ets Het is even wat gedoe, maar het kan geen kwaad om zoiets achter de hand te hebben. Sta je in elk geval niet met je mond vol tanden wanneer je dat doet. Wanneer je alles los laat, wat zou dan je droombaan zijn? En hoeveel daarvan kan je over een jaar of vijf bereiken? Dan ben je al een eind
Ik ben niet zo van het buiten zitten/bruin worden enzo. Deed ik vroeger een stuk minder dan nu. En daarom vinden m'n vader en zus het blijkbaar fantastisch om daar commentaar op te leveren, waar ik slecht tegen kan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is er mis met buiten zitten? ik zit al de egels middag buiten.
Ben er ook erg blij meequote:Klinkt leuk die kleren![]()
quote:Jij moest die coca cola code hebben toch? dan PM ik je die zo.
Da's nooit leuk lijkt me. Sterktequote:Ik ben ook een beetje knorrig, gedoe met m'n ex...
Dat wéét ik wel maar het is gewoon niet tofquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm quoten op iPad gaat niet zo geweldig, dus maar zo de reactie.
AH ze zijn gewoon een beetje aan het plagen.![]()
Jaquote:Altijd tof als iets wat je leuk vindt korting heeft.![]()
Dat is vaak het beste inderdaadquote:Ach het gedoe loopt al sinds 11 april, maar er wordt mij nu iets verweten wat niet waar is. Ik probeer er niet boos om te worden.
Ja en nu helemaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
Nem, wat balen van je laptop zeg. Dat soort dingen komt altijd ongelegen.
Ja, stom gedoe. En meestal kan ik er best goed tegen, interesseert het me geen zak, maar vandaag niet. En dan heb ik de neiging om iets giftigs te zeggen maar ik hou me in omdat ik weet dat het toch verkeerd valt. Bah.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is ook kut, soms gaan mensen te ver door en is het niet leuk meer. M'n broertje is daar ook goed in.
that's the spiritquote:[b]Op donderdag 5 mei 2011 16:03 schreef Etcetera het volgende:[/b
Ja, stom gedoe. En meestal kan ik er best goed tegen, interesseert het me geen zak, maar vandaag niet. En dan heb ik de neiging om iets giftigs te zeggen maar ik hou me in omdat ik weet dat het toch verkeerd valt. Bah.
Nou ja, zon schijnt, leuke kleren gekocht, morgen zie ikweer
Idem.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef Soempie het volgende:
En je shirt.Vroeger wel die boekjes gelezen.
Ja hequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef Soempie het volgende:
Leuk Etcie! Ziet er goed uit.
En je shirt.Vroeger wel die boekjes gelezen.
Vooral vanwege de foto zekerquote:
Dat ook natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja heAls ik nog een keer in een winkel een 'Little Miss Trouble' zie dan koop ik er 2 of 3 denk ik
Zijn wel te bestellen via internet maar da's me toch net iets te gek
[..]
Vooral vanwege de foto zeker![]()
Hier in Breda worden ze gewoon verkocht?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja heAls ik nog een keer in een winkel een 'Little Miss Trouble' zie dan koop ik er 2 of 3 denk ik
Zijn wel te bestellen via internet maar da's me toch net iets te gek
Oh da's zondequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Soempie het volgende:
Ik ben m'n eigen baby-album aan het maken. M'n originele is wegHeb nog her en der foto's weten op te scharrelen bij familie en nu ben ik ze allemaal aan het inplakken.
Picsquote:En ik ben naar de kapper geweest. Eindelijk zit m'n haar weer tof.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier in Breda worden ze gewoon verkocht?
Volgens mij stond ik daar laatst mee in m'n handen..weet het bijna wel zeker aangezien ik aan jou moest denken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh da's zondeWat is er mee gebeurd? Of weet je dat niet?
[..]
Pics![]()
[..]Ook Little Miss Trouble? Ik zie ze eigenlijk nooit, misschien toch eens beter kijken
Geen idee waar zekerquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik daar laatst mee in m'n handen..weet het bijna wel zeker aangezien ik aan jou moest denken.Zal dan vast wel Little Miss Trouble zijn geweest.
Dat is wel mooi inderdaadquote:En m'n fotoalbum is zoekgeraakt toen m'n moeder opgenomen werd. Ben wel blij dat er nog wat babyfoto's zijn.
Problemen zijn er om op te lossen:quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook een beetje knorrig, gedoe met m'n ex...
Vervolgens in hetzelfde stuk:quote:The last known survivor of the 70 million combatants from World War I, a British sailor who witnessed the surrender of the German fleet in 1918, has died at the age of 110.
Is het nou de laatste of niet?quote:The death of Choules now means the only known remaining WWI veteran is 110-year-old Florence Green, who served with the British Royal Air Force in a non-combat role.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef wyccie het volgende:
Het verschil zit 'm in combat en non-combat.
Wat flauwquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef wyccie het volgende:
Het verschil zit 'm in combat en non-combat.
Sims is leuker.quote:
Heb je een van beiden ooit gespeeld danquote:
Ja, Sims.......... 1 keer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je een van beiden ooit gespeeld dan
quote:
Ik weet het. Eén keer teveel.quote:
Tuurlijk. Geen probleem met al die lieve mensen hier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hou je het hier allemaal netjes in gareel?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
was ik halverwege mijn verhaal, komt mijn supervisor me vertellen dat ik naar mijn afspraak moetmaak het zo af... thanks
Nou, zeg het eens ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hey hey SC
willen jullie even R&P voor me spelen?
Volgende week een klusdag inplannen?quote:
Ja heel graag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende week een klusdag inplannen?
Morgen al binnen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Soempie het volgende:
Oja! En Sven wil als de laptop morgen binnen is hem komen brengen. Schikt dat?
Dat overleg ik dan wel even met Sven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja heel graag.Alleen moet ik volgende week de hele week werken.. vrijdagavond en zaterdagavond hebben we verjaardagen en ik op zondag ook nog eens een verjaardag.
Ik denk dat je dan het best met Sven kunt overleggen.
Sven is nu wel met de vriend van z'n zusje in het huis bezig.
?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat overleg ik dan wel even met Sven.
Aan de andere kant heb ik ook de sleutel he
Dat was ik al vergeten.quote:
Komt je bekend voor, nietwaar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Over R&P gesproken. Mijn ex is nu naar een meid toe, die hem ontzettend leuk vind. Hij mag haar graag, als een vriendin. Ze heeft 'm al een keer gezoend, hij zweert dat er verder niks gebeurd is.
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het raar
Uiteindelijk krijg je 'm ook netjes terugquote:
Moet datquote:
quote:
Die jongen is gewoon in de rebound, die moet zijn eigenwaarde weer even opkrikkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Over R&P gesproken. Etc is nu naar een jongen toe, die haar ontzettend leuk vind. Zij mag hem graag, als een vriend.
quote:
Ohquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Die jongen is gewoon in de rebound, die moet zijn eigenwaarde weer even opkrikken
Ik heb nooit gereboundquote:
Oh dat wist ik niet...maar als ze "niets hebben" en hij krijgt 2 kansen na een dump, dan vind ik het niet zo gek. Ik snap dat het voor jou misschien wat vreemd isquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OhNou ja,dat lijkt me dan niet echt handig met een semi-vriendin ergens bij de evenaar. Aan de andere kant: ik geloof dat ze hebben afgesproken dat er nog niks is. Vrijheid blijheid blijkbaar.
Technisch gezien zit je nu in de reboundquote:Ik heb nooit gerebound
Hij (en zij ook) moet het zelf weten natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet...maar als ze "niets hebben" en hij krijgt 2 kansen na een dump, dan vind ik het niet zo gek. Ik snap dat het voor jou misschien wat vreemd is
Nah, als dat zo was dan was het allang weer uit lijkt mequote:Technisch gezien zit je nu in de rebound
Ik ben het helemaal met LB eens. Ik heb 'm al eerder een player genoemd en dat dat zeg ik nu nog een keer. Met een hele grote letter P.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
De strekking is wel helder hoor PS, deze jongen vindt je ongetwijfeld heel leuk (ik bedoel dus óók als 'friends') én aantrekkelijk, maar andere meisjes ook! En hij eet dus van meerdere walletjes, en als ik jou was zou ik me daar niet voor lenen
Dat is erg verleidelijk natuurlijk maar ook niet verstandig. Vooral omdat 'ie maar een paar maanden weg gaat en dus wel weer terugkomt. 1x Raden wie met hangende pootjes terugkomt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om nog even de vruchten van zijn aanwezigheid te plukken, en als hij naar Londen gaat cold turkey afkicken![]()
Maar in die tijd kan PS wel wat meer afstand hebben genomen van dr gevoelens. Of een betere jongen tegen zijn gekomenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is erg verleidelijk natuurlijk maar ook niet verstandig. Vooral omdat 'ie maar een paar maanden weg gaat en dus wel weer terugkomt. 1x Raden wie met hangende pootjes terugkomt?
Omdat hij weet dat ik er altijd voor hem ben. En dat hij mij kan 'hebben' wanneer hij wil. En dat is een zwakke positie... Het geeft hem machtquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef De_Hertog het volgende:
En wat bedoel je met 'waarin ik toch minderwaardig ben'?
Ja ik dacht dat T. dat was.... dat leek echt de anti C.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar in die tijd kan PS wel wat meer afstand hebben genomen van dr gevoelens. Of een betere jongen tegen zijn gekomen
Omdat zij degene is met wie hij telkens vreemdgaat. Geen volwaardige relatie, maar wel goed genoeg voor erbij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef De_Hertog het volgende:
En wat bedoel je met 'waarin ik toch minderwaardig ben'?
Dat is ook geen goed uitgangspunt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
Of een betere jongen tegen zijn gekomen
En dat 2de, dat hij je altijd kan hebben, is dus een dikke dikke Red Flag. Quit it. Don't be that person. Dat verdien je domweg niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat ik er altijd voor hem ben. En dat hij mij kan 'hebben' wanneer hij wil. En dat is een zwakke positie... Het geeft hem macht
jullie zijn liev
Ja, precies, en dat moet je toch absoluut nooit willen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat ik er altijd voor hem ben. En dat hij mij kan 'hebben' wanneer hij wil. En dat is een zwakke positie... Het geeft hem macht
Dat vind ik erg naief.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar in die tijd kan PS wel wat meer afstand hebben genomen van dr gevoelens. Of een betere jongen tegen zijn gekomen
Ik wilde het graag van haar zelf horen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat zij degene is met wie hij telkens vreemdgaat. Geen volwaardige relatie, maar wel goed genoeg voor erbij.
ik denk alleen dat het langer zal duren dan twee weken. Die twee weken in februari waren echt dramatisch voor beiden met voorlopig nog geen zicht op verbetering. Althans, dta dacht ik wel even, maar bleek achteraf van niet. Ook lastig is dat wel véél vrienden delen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat zij degene is met wie hij telkens vreemdgaat. Geen volwaardige relatie, maar wel goed genoeg voor erbij.
[..]
Dat is ook geen goed uitgangspunt.
PS, het is natuurlijk moeilijk om er rationeel naar te kijken. Maar kies voor zelfrespect en kap gewoon alle contact met hem af. Ja, dan voel je je 2 weken kut. Dat is nog altijd beter dan 2 jaar lang zijn sletje zijn toch? Met sletje bedoel ik dus dat wat jij zelf ook bedoelt, de minderwaardige in de 'relatie'.
Het lastige is, dat ik me afvraag of dat niet is wat ik verdienquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat 2de, dat hij je altijd kan hebben, is dus een dikke dikke Red Flag. Quit it. Don't be that person. Dat verdien je domweg niet.
nee maar het is al te laat. denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, precies, en dat moet je toch absoluut nooit willen?
Het is alleen te laat als jij wil dat het te laat is. En dat wil je niet, anders kom je hier niet om advies vragenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar het is al te laat. denk ik.
En dat komt allemaal voort uit het feit dat je vroeger geen succes had bij de jongens(heb je zelf verklaard) en nu dus blijkbaar wel. En foute aandacht is beter dan geen aandacht, denk je dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het lastige is, dat ik me afvraag of dat niet is wat ik verdienmisschien ben ik wel gewoon niet beter dan dat, zo heeft het zich to nu toe iig uitgewezen. Plus, het maakt me op een twisted manier toch ook blij
Oh nou, je was me voorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
een deel van mij denkt denk ik 'iets' is toch iets weet je wel. alles wat ik krijgen kan, dat is iets
Lieve PS, je hebt hopelijk wel door dat jij hem die macht gééft he? Hij bezit die niet he, jij bent nog altijd zelf de baas over wie jou kan 'hebben'!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jullie zijn liev
Niemand verdient dat lieve PS. Niemand. Maakt niet uit wat je hebt gedaan in andere relaties, je verdient iemand die volledig voor jou gaat en jou leuk vindt en niet jou wil hebben voor er even naast. En dat het je op een twisted manier blij maakt komt omdat je 'm leuk vindt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het lastige is, dat ik me afvraag of dat niet is wat ik verdienmisschien ben ik wel gewoon niet beter dan dat, zo heeft het zich to nu toe iig uitgewezen. Plus, het maakt me op een twisted manier toch ook blij
It's never too latequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar het is al te laat. denk ik.
ja. Stom he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat het je op een twisted manier blij maakt komt omdat je 'm leuk vindt.
Het vervelende van dat soort gedachtengangen is dat ze uitkomen als je er zelf naar leeft. Als je zelf al denkt dat je genoegen moet nemen met wat je kan krijgen heb je nooit de kans om opgemerkt te worden door die ene speciale jongen die je wel behandelt met het respect dat je verdient..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
een deel van mij denkt denk ik 'iets' is toch iets weet je wel. alles wat ik krijgen kan, dat is iets
Amenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niemand verdient dat lieve PS. Niemand. Maakt niet uit wat je hebt gedaan in andere relaties, je verdient iemand die volledig voor jou gaat en jou leuk vindt en niet jou wil hebben voor er even naast. En dat het je op een twisted manier blij maakt komt omdat je 'm leuk vindt.
[..]
Waarom niet beide?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. Stom he?
Dus dan toch proberen door te zetten met het afstand nemen? of het gewoon duidelijker maken dat we op deze manier niet verder kunnen?
Niemand "verdient" zoiets. En dat het zo heeft uitgewezen is omdat je dat zelf hebt toegestaan. Waarbij ik de kanttekening wil maken dat dat laatste niet raar is en geen verwijt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zover en zo lang mogelijk uit de buurt blijven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. Stom he?
Dus dan toch proberen door te zetten met het afstand nemen? of het gewoon duidelijker maken dat we op deze manier niet verder kunnen?
Zure appel....afleiding (op een positieve manier!)...vriendinnen etc.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik denk alleen dat het langer zal duren dan twee weken.
Dat is lastig....hmm... probeer een beetje te schiften.quote:Ook lastig is dat wel véél vrienden delen...
Verdorie, PS! Jij verdient het alleen als je dat zelf toelaat. Stop ermee, richt je energie op jezelf.quote:Het lastige is, dat ik me afvraag of dat niet is wat ik verdienmisschien ben ik wel gewoon niet beter dan dat, zo heeft het zich to nu toe iig uitgewezen. Plus, het maakt me op een twisted manier toch ook blij
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het vervelende van dat soort gedachtengangen is dat ze uitkomen als je er zelf naar leeft. Als je zelf al denkt dat je genoegen moet nemen met wat je kan krijgen heb je nooit de kans om opgemerkt te worden door die ene speciale jongen die je wel behandelt met het respect dat je verdient..
Anders lijkt het alsnog alsof je je opties open wilt houden, en met iemand die je zo behandelt moet je dat helemaal niet willen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. Stom he?
Wat zou een ticket naar daar met groepskorting kosten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef wyccie het volgende:
Argh, heb je daar geen goede vriendinnen die je gewoon contact met hem verbieden? Als dit in NL was zou de AKQ-knokploeg die eikel allang uitgeschakeld hebben.
Dat heeft een heel hoog gehalte van dit:quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef wyccie het volgende:
Als dit in NL was zou de AKQ-knokploeg die eikel allang uitgeschakeld hebben.
Als je het over een psyc hebt, dan is erheen gaan belangrijker dan vantevoren je verhaal vast te hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou jongens... ik zit nu in tranen op mijn werkWat een lieve en helpvolle reacties allemaal. En ja LB, ik moet misschien ook wel eens met iemand gaan praten. Ik zit, zoals jullie wel gemerkt hebben denk ik, al weken in een dal en heb jammer genoeg een geschiedenis met depressie. Ik vind het altijd alleen zo moeilijk om die stap te zetten... En ik zou niet weten wat te zeggen/waar te beginnen
misschien welquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je het over een psyc hebt, dan is erheen gaan belangrijker dan vantevoren je verhaal vast te hebben.
Dat ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je het over een psyc hebt, dan is erheen gaan belangrijker dan vantevoren je verhaal vast te hebben.
Tsja, dit is de normale manier om met mensen om te gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou jongens... ik zit nu in tranen op mijn werkWat een lieve en helpvolle reacties allemaal.
het probleem is dat de Knox psychologen geen plek meer hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat ja.
Alle beetjes helpen he, het geeft je in elk geval een uitlaatklep op een goeie plek, en ook misschien het houvast om door te zetten!
Meisje, als je het allemaal nog kunt relativeren, eventueel met wat hulp uit de AKQSC, dan komt het wel goed. Dan zit je daar niet omdat je gek bent, maar gewoon omdat je wat mentale steun nodig hebt. De gekken gaan naar een psychiater.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit, zoals jullie wel gemerkt hebben denk ik, al weken in een dal en heb jammer genoeg een geschiedenis met depressie. Ik vind het altijd alleen zo moeilijk om die stap te zetten...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het probleem is dat de Knox psychologen geen plek meer hebben
De spelletjes dus ook niet?quote:
Precies. PS, in tegenstelling tot wat je net zei is het dus nog niet te laat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meisje, als je het allemaal nog kunt relativeren, eventueel met wat hulp uit de AKQSC, dan komt het wel goed.
wordt niet vergoed neequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En erbuiten? Of wordt het dan niet vergoed?
ja dat is op zich mijn geluk, dat ik wel redelijk goed ben in zelfreflectie, en na jaren dit patroon herken. Het nadeel is dat ik weet wat er gaat komen. En grotendeels al bezig is...quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meisje, als je het allemaal nog kunt relativeren, eventueel met wat hulp uit de AKQSC, dan komt het wel goed. Dan zit je daar niet omdat je gek bent, maar gewoon omdat je wat mentale steun nodig hebt. De gekken gaan naar een psychiater.![]()
Zijn er geen psychologen buiten Knox?
ja, wel een hele stapel spellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De spelletjes dus ook niet?
Ik heb ondertussen 1 GB.
Wat vind je nou meer gedoe?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wordt niet vergoed neeMisschien wel via Nederland, maar da's zo'n gedoe
Zie boven.quote:ja dat is op zich mijn geluk, dat ik wel redelijk goed ben in zelfreflectie, en na jaren dit patroon herken. Het nadeel is dat ik weet wat er gaat komen. En grotendeels al bezig is...
Tetris?quote:
Ik zal het eens uitzoeken. Ik heb ook geen vervoer he, naar hulp. maar misschien kan ik wel een gaatje vinden hier in het systeem. ik heb alleen een pesthekel aan naar de psych gaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vind je nou meer gedoe?
[..]
Zie boven.
Ik hoop dat je over niet al te lange tijd je verhaal terugleest en er om kunt lachen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja dat is op zich mijn geluk, dat ik wel redelijk goed ben in zelfreflectie, en na jaren dit patroon herken. Het nadeel is dat ik weet wat er gaat komen. En grotendeels al bezig is...
ha ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je over niet al te lange tijd je verhaal terugleest en er om kunt lachen.
Neuh dat vinden weinig mensen leuk maarja....quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zal het eens uitzoeken. Ik heb ook geen vervoer he, naar hulp. maar misschien kan ik wel een gaatje vinden hier in het systeem. ik heb alleen een pesthekel aan naar de psych gaan
Super Mario Land (B)quote:
B?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Super Mario Land (B)
Double Dragon
Double Dragon 2 (B)
Crash Dummies (B)
Best of the Best Championship karate (B)
Blades of steel (B)
Bart Simpson "Escape from camp deadly" (B)
Bart Vs. the Juggernauts (B)
Protector 2 (B)
All Star Challenge (basketbal) (B)
Paperboy 2
Snoopy's Magic Show (B)
HAL Wrestling
Turtles "Fall of the Footclan" (B)
Batman "Return of the Joker"
Batman "The animated Series"
b= boekje (is ff een quote uit een hele oude makrtplaats advertentie)quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
B?
SML, Double Dragon en Paperboy zijn vet
Zou ik ze kunnen lenen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
b= boekje (is ff een quote uit een hele oude makrtplaats advertentie)
en Ja hoor, kwam jij nou uit Den Haag?
ROTTERDAM! Ben je doof ofzo?quote:
Opsturen is prima en naar 070 is ook wel een optie want ik woon aan de Randstadrailquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef CaLeX het volgende:
Dan wordt halen wat lastig. Tenzij je een ritje naar 070 wil doen.
kan wel opsturen?
Hmmm BBQ....*insert Homer*quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. we gaan maar weer es de echte wereld in. Zo langs de bbq waar hij ook is. Mezelf maar es testen dan.
Mwah, ik ga trouwen met m'n rebound.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OhNou ja,dat lijkt me dan niet echt handig met een semi-vriendin ergens bij de evenaar. Aan de andere kant: ik geloof dat ze hebben afgesproken dat er nog niks is. Vrijheid blijheid blijkbaar.
[..]
Ik heb nooit ge[quote]Op donderdag 5 mei 2011 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Nah, als dat zo was dan was het allang weer uit lijkt me
Mooi onderzoekje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ROTTERDAM! Ben je doof ofzo?
(nou ja, net erbuiten)
Inderdaad, en het wordt een mooi weekendquote:
Nicequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef iamredleader het volgende:
Tevenswant van financieel adviseur gehoord dat de offerte voor de hypotheek binnen is
dinsdagavond gaan we de stukken bespreken
het is barbecue!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, en het wordt een mooi weekend
- vanavond lekker bij m'n ouders eten
- morgen bij m'n ouders barbequeuen met de hele familie
- zondag heeft Tinuviel een babyshower georganiseerd voor een goede vriendin, en zijn Jair en ik lekker met z'n tweetjes op stap
- maandag ben ik vrij
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef TradeMarkie het volgende:
tenzij je heel lang moet wachten in een rij voor het vlees
Jij bent veult te vroeg opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef MaJo het volgende:
MeuningIk heb echt een paar toffe dagen achter de rug, Groningen
QOTSA was briljant, alleen jammer dat ik de eerste cd die ze integraal speelde nauwelijks kendeZe gaven echter 8 (!!!) toegiften waarvan ik de meeste wel kende
Daarna Groningen ingegaan met twee jongens die we daar ontmoet hadden en waarmee we nu matties voor life zijn
Naar een paar foute kroegen gegaan en rond 3 uur waren we in ons hostel.
Gisteren naar het stadspark geweest voor het bevrijdingsfestival. Supermooi weer en mooie muziekVooral Magic Numbers en Kate Nash waren tof. Na Kate Nash richting huis gegaan omdat we toch best brak waren en nog een flinke reis voor de boeg hadden. Daardoor helaas wel Blood Red Shoes en De Jeugd van Tegenwoordig gemist
Uiteindelijk hebben we er 4 uur over gedaan om thuis te komen waar ik om 11 uur meteen mijn bed ingerold ben. Ik ben alleen mega verbrand
Erg pijnlijk
Nog contact gehad met LB en ik heb haar nog gezocht maar helaas niet gevonden...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:41 schreef Etcetera het volgende:
En volgens mij heb ik door PS' haar problemen over iemand van vroeger gedroomd en moet zeggen dat ik liever overdroom
![]()
heb hem net gegoogled, hij is 'gastheer' bij een AH in de buurt. Geen idee wat ik ooit in 'm zag trouwens.
Voorheen stond er waarschijnlijk "kindermanager" maarja, dat is een beetje tricky in deze tijdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is toch wel een rare benaming voor kinderopvangleider in de buurtsuper
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is toch wel een rare benaming voor kinderopvangleider in de buurtsuper
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorheen stond er waarschijnlijk "kindermanager" maarja, dat is een beetje tricky in deze tijd
quote:
Neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je Harry Potter nooit gelezen? Of gezien? C4
Als dat die films met JPB zijn, dan alleen deel 1.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je Harry Potter nooit gelezen? Of gezien? C4
Handig, zo'n vader die druk zegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:30 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n vader wil even druk zetten op m'n verbouwing...
gister gips besteld, want dat kon dan wel op een werk van hem liggen en dan kon ik het daar ophalen.
Nu is dat gips vandaag geleverd en het moet volgende week opgehaald worden.
Primaik heb wat te doen de komende week
quote:
Met de ondertiteling / uitleg erbij vond ik hem ook wel grappigquote:
Ben je ziek aan het worden?quote:
Dat is minder, ik heb ook zoiets alleen dan door een val :squote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ga over een half uur naar rijles.Bij Cesartherapie bleek dat m'n linkerbeen iets langer is, waardoor m'n ruggengraat wat scheef staat en ik dus pijn krijg in m'n rug, heup en been. Nu moet ik podozolen.
Dat is een heel net bedrag toch?! Uh wacht... is dat 36 euro per vierkante meter of per maand?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:57 schreef iamredleader het volgende:
Tussenstand: EUR 36/m voor de hele klus (inclusief dubbele lasten, marge, verhuizen, meubels, de hele rataplan), en 860 man-uren werk. Vrouwen ook welkom
Ik heb hetzelfde, maar ik ben erachter gekomen door ongelijke slijtage aan broeken. Gelukkig heb ik er geen last van en doe ik alleen extra zooltjes in schoenen vanwege zweetpoten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:33 schreef Soempie het volgende:
Bij Cesartherapie bleek dat m'n linkerbeen iets langer is, waardoor m'n ruggengraat wat scheef staat en ik dus pijn krijg in m'n rug, heup en been.
Of per minuut? ik snap het niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is een heel net bedrag toch?! Uh wacht... is dat 36 euro per vierkante meter of per maand?!![]()
Ik vind klussen/verbouwen echt wel leuk om te doen, maar ja...
Dat lijkt er toch meer op dan die 100k van de aannemer via de makelaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:57 schreef iamredleader het volgende:
Ben zelf druk met de planning/begroting, heb een hoop (positief) commentaar en suggesties van vader+broer D. gehad, deze verwerkt in de planning, inmiddels een redelijk nauwkeurig beeld van de benodigde middelen en tijd, hopelijk kunnen we er morgenavond weer met z'n drietjes naar kijken
Tussenstand: EUR 36/m voor de hele klus (inclusief dubbele lasten, marge, verhuizen, meubels, de hele rataplan), en 860 man-uren werk. Vrouwen ook welkom
Waar ik 36k gebruik, gebruikt hij 36m voor millequote:
Ahquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar ik 36k gebruik, gebruikt hij 36m voor mille
Dat kan alsnogquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Was trouwens ook een gevalletje klootzak die wel wist dat hij mij altijd wel kon krijgen. Blij dat ik er vanaf ben. Jammer dat ik 'm nooit heb gezegd dat hij een klootzak is
Het duurde bij mij vorige keer ook even voordat het kwartje vielquote:
Verloofde!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het duurde bij mij vorige keer ook even voordat het kwartje viel
Ik heb vanavond een date met je man
dat kan evengoed, daar is gewoon een woord voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Soempie het volgende:
Want ik had ook een date met hem, maarre..dat gaat dan dus blijkbaar niet door
Nee, dat is helemaal niet handig, ik kom gewoon even naar Bredaquote:
Een man nog welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef wyccie het volgende:
Oeie oei oei..een maand voor het huwelijk scharrelt hij nog met een ander rond.... Soempie, rennen!
Oh jawel hoor...it takes 3 to tango!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Soempie het volgende:
Want ik had ook een date met hem, maarre..dat gaat dan dus blijkbaar niet door
Succes!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik ga er nu heen. Geniet lekker van het zonnetje.![]()
Dat is zo'n 36.000 Euro, en daarnaast het aantal uren wat "wij" erin moeten stekenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:39 schreef wyccie het volgende:
Dat is een heel net bedrag toch?! Uh wacht... is dat 36 euro per vierkante meter of per maand?!![]()
Ik vind klussen/verbouwen echt wel leuk om te doen, maar ja...
Jullie gaan voor een snel hoogtepuntje?quote:
d'r in en d'r uitquote:
3 minuten: PINGquote:
nee ik heb Arie & Silvester te vaak gezienquote:
1058 dan toch, we doen toch niet meer aan oneven nummers?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef iamredleader het volgende:
Klinkt als een mooie TT
[AKQ SC] #1057 onze date zal van korte duur zijn
O jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:39 schreef CaLeX het volgende:
1058 dan toch, we doen toch niet meer aan oneven nummers?
Hij steekt er inderdaad wel bovenuit. Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef Etcetera het volgende:
http://twitpic.com/4u3kyl Vriend van me staat op de voorpagina van DvhNDie in het groen. Hij zit op de schouders van een andere vriend
"oogst lijdt schade door vorst"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef Etcetera het volgende:
http://twitpic.com/4u3kyl Vriend van me staat op de voorpagina van DvhNDie in het groen. Hij zit op de schouders van een andere vriend
Da's echt wel een actie voor hem. Hij is ook bezig om bij 'Komen Eten' ofzo in de uitzending te komenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij steekt er inderdaad wel bovenuit. Letterlijk en figuurlijk
Oh wat een rukprogramma is datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's echt wel een actie voor hem. Hij is ook bezig om bij 'Komen Eten' ofzo in de uitzending te komenIk lach me slap als dat lukt
Wie? Mr Etcie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:19 schreef Etcetera het volgende:
Nee gelukkig niet
Want hij is best lief maar ook best irritant als hij dronken is
Mr. Etcie weet wanneer hij moet ophouden met drinkenquote:
Goede zaak.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mr. Etcie weet wanneer hij moet ophouden met drinken
What do you call the yellow squishy stuff between the elephants' toes?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Er stond net file voor de coentunnel omdat er een konijntje op de rijbaan zat en die kon natuurlijk geen kant meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief klein konijntje zit hier midden op de weg,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Er stond net file voor de coentunnel omdat er een konijntje op de rijbaan zat en die kon natuurlijk geen kant meer op
Dat is toch wanneer je je hoofd niet meer van de toilerbril af kan tillen:?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mr. Etcie weet wanneer hij moet ophouden met drinken
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lief klein konijntje zit hier midden op de weg,
-herhaal-
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef iamredleader het volgende:
En als afsluiter:
"knock knock"
"who's there?"
"you know"
"you know-who?"
"that's right - AVADA KEDAVRA"
*groene flits*
Nee dat is wanneer ik niet meer echt recht kan lopen en hij me nog kan ondersteunen. Berenburg is a bitchquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is toch wanneer je je hoofd niet meer van de toilerbril af kan tillen:?
Hoe zeker ben je dat jij hem niet ondersteunde?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef Etcetera het volgende:
Nee dat is wanneer ik niet meer echt recht kan lopen en hij me nog kan ondersteunen. Berenburg is a bitch
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je dat jij hem niet ondersteunde?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
What do you call the yellow squishy stuff between the elephants' toes?het heeft alle kleuren van de regenboog en als het op je hoofd valt heb je hoofdpijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het helaas te laat, want 'breakfast' krijg je niet meer
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog trek in
twee pannekoeken met ei, kaas en worst?ik moet er niet aan denken zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het helaas te laat, want 'breakfast' krijg je niet meer
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Omdat mensen hier verstandiger zijn en een Turkse pizza halen verderop?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:48 schreef TradeMarkie het volgende:
En waarom hebben ze in nederland bij de Mac geen dubbele cheeseburgers en quarterpounders...
Hier duurt het gewoon ruim anderhalf jaar om de afgefikte shoarmatent opnieuw te bouwen, dus neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat mensen hier verstandiger zijn en een Turkse pizza halen verderop?
Bij een quarterpounder moet ik altijd denken aan Pulp Fictionquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:48 schreef TradeMarkie het volgende:
En waarom hebben ze in nederland bij de Mac geen dubbele cheeseburgers en quarterpounders...
quote:Vincent: And you know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Jules: They don't call it a Quarter Pounder with cheese?
Vincent: No man, they got the metric system. They wouldn't know what the fuck a Quarter Pounder is.
Jules: Then what do they call it?
Vincent: They call it a Royale with cheese.
Jules: A Royale with cheese. What do they call a Big Mac?
Vincent: Well, a Big Mac's a Big Mac, but they call it le Big-Mac.
Jules: Le Big-Mac. Ha ha ha ha. What do they call a Whopper?
Vincent: I dunno, I didn't go into Burger King.
Geniale film, heb hem dit jaar nog niet gekeken, dus dat moet ik maar weer eens doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bij een quarterpounder moet ik altijd denken aan Pulp Fiction
[..]
Goed plan - helaas zijn bijna al m'n DVD's al ingepakt met het oog op de aanstaande verhuizingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Geniale film, heb hem dit jaar nog niet gekeken, dus dat moet ik maar weer eens doen
mijne nog nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed plan - helaas zijn bijna al m'n DVD's al ingepakt met het oog op de aanstaande verhuizing
Dan download je 'mquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed plan - helaas zijn bijna al m'n DVD's al ingepakt met het oog op de aanstaande verhuizing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |