quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom?! Wat ben jij voor sadist dat je mij kou wil laten lijden?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het hier morgen 20 graden.
Verdorie... min 1 klopt wél. C4, jouw schuld!
Kom, we hebben de zomer al gehad. Op naar de volgende winter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ja jij, sadist.
Kou is niet erg, maar we hebben afgelopen winter al genoeg kou gehad en het is al mei.
De zomer begint in juni.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Kom, we hebben de zomer al gehad. Op naar de volgende winter.
Zeg dat maar tegen de mensen die claimen dat de aarde aan het opwarmen is.quote:
ik ken jouw standpunt op dat gebied niet. Mischien wel dus.quote:
Zo'n aluhoedje is wel ideaal voor zaterdag, dan verbrand ik mijn hoofd niet.quote:
quote:
Onzin. Ik heb het niet gauw koud maar als ik het wel koud krijg en ik ben niet de enige in huis die dat vind, dan gaat 'ie mooi een paar uurtjes aan hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n aluhoedje is wel ideaal voor zaterdag, dan verbrand ik mijn hoofd niet.
[..]
![]()
Ik weiger na april nog de verwarming aan te zetten.
Wat een kou kleum ben je zeg!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer zelf de verwarming 6 maanden van het jaar te gebruiken, half oktober tot april.
Heb nog wel mijn 'winterbed': winterdekbed, sprei en fleecedeken.
Ik heb al mijn vet erafgerend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een kou kleum ben je zeg!
Ik heb sinds 2009 mijn verwarming niet meer aangehad en slaap nog steeds onder mijn zomerdekbed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al mijn vet erafgerend.
Geen wonder dat je het koud hebt. Vrouwen hebben wat vet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Sowieso verbaas ik me nogal eens aan een gebrek aan efficiency op veel gebieden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is het wel een feit dat de gemiddeldes steeds iets meer stijgen, maar of dat nou door menselijk toedoen komt weet ik niet. Misschien zijn het gewoon natuurlijke golfbewegingen.
Neemt niet weg dat we best met minder CO2 toe kunnen.
Mooi.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:04 schreef wyccie het volgende:
Heb een setje ansichtkaarten van Alphonse Mucha gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Tenzij je Obama heetquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
World Peace valt daar zeker niet onder.
Dat hielp niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:33 schreef Bart het volgende:
Voor één graadje doen wij gewoon een trui aan, in plaats van de verwarming.
Wat heb jij voor truienquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon had net mn telefoon te pakken en gebeld en gesproken met 112.Oeps.... Ze zullen daar wel denken
![]()
Kielhalen dat kind.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon had net mn telefoon te pakken en gebeld en gesproken met 112.Oeps.... Ze zullen daar wel denken
![]()
Ik zie het al helemaal voor me: "Weten jullie waar de lollies liggen?"quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Was gewoon een sweatvest en ik had al een shirt aan met lange mouwen...
Lennon was gewoon aan het brabbelen op zijn manier, kwamen nog niet echte woorden uit.
Startmotoren zijn te reviseren, maar het verschilt volgens mij per geval. Die van mij wilde helemaal niet meer draaien, die konden ze voor 80 euro fixen, maar of dat bij jou ook kan weet ik niet...quote:Hmm waarschijnlijk is onze startmotor aan het kapot gaan. Als we de auto starten, horen we een schurend geluid... moet dan de hele startmotor vervangen worden of kan dat nog gerepareerd worden?
Heeft Lennon er niet met zn tengels aan gezeten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm waarschijnlijk is onze startmotor aan het kapot gaan. Als we de auto starten, horen we een schurend geluid
haha dat zouwel leuk zijn ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:55 schreef Bart het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: "Weten jullie waar de lollies liggen?"
Startmotoren zijn te reviseren, maar het verschilt volgens mij per geval. Die van mij wilde helemaal niet meer draaien, die konden ze voor 80 euro fixen, maar of dat bij jou ook kan weet ik niet...
Dat zou wel erg knap zijn van hemquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeft Lennon er niet met zn tengels aan gezeten?
Arme laptopquote:
In de oven er mee!quote:
Ja en nee. Het komt op het moment gewoon HEEL slecht uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Arme laptopWas je toch al toe aan een nieuwe?
Vast niet....quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de oven er mee!
Of werkt dat geen tweede keer?
WTF. Je hebt die laptop niet op marktplaats gezet nadat ie werkend uit de oven kwam?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de oven er mee!
Of werkt dat geen tweede keer?
Nee, dan moet 'ie er ook zo goed als nieuw uitzien...quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
WTF. Je hebt die laptop niet op marktplaats gezet nadat ie werkend uit de oven kwam?
'zo goed als nieuw' enzo...
Een beetje. En dit is juist iets dat je moet voorbereiden om een goede indruk achter te latenquote:
Weet ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Ets Het is even wat gedoe, maar het kan geen kwaad om zoiets achter de hand te hebben. Sta je in elk geval niet met je mond vol tanden wanneer je dat doet. Wanneer je alles los laat, wat zou dan je droombaan zijn? En hoeveel daarvan kan je over een jaar of vijf bereiken? Dan ben je al een eind
Ik ben niet zo van het buiten zitten/bruin worden enzo. Deed ik vroeger een stuk minder dan nu. En daarom vinden m'n vader en zus het blijkbaar fantastisch om daar commentaar op te leveren, waar ik slecht tegen kan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is er mis met buiten zitten? ik zit al de egels middag buiten.
Ben er ook erg blij meequote:Klinkt leuk die kleren![]()
quote:Jij moest die coca cola code hebben toch? dan PM ik je die zo.
Da's nooit leuk lijkt me. Sterktequote:Ik ben ook een beetje knorrig, gedoe met m'n ex...
Dat wéét ik wel maar het is gewoon niet tofquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm quoten op iPad gaat niet zo geweldig, dus maar zo de reactie.
AH ze zijn gewoon een beetje aan het plagen.![]()
Jaquote:Altijd tof als iets wat je leuk vindt korting heeft.![]()
Dat is vaak het beste inderdaadquote:Ach het gedoe loopt al sinds 11 april, maar er wordt mij nu iets verweten wat niet waar is. Ik probeer er niet boos om te worden.
Ja en nu helemaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
Nem, wat balen van je laptop zeg. Dat soort dingen komt altijd ongelegen.
Ja, stom gedoe. En meestal kan ik er best goed tegen, interesseert het me geen zak, maar vandaag niet. En dan heb ik de neiging om iets giftigs te zeggen maar ik hou me in omdat ik weet dat het toch verkeerd valt. Bah.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is ook kut, soms gaan mensen te ver door en is het niet leuk meer. M'n broertje is daar ook goed in.
that's the spiritquote:[b]Op donderdag 5 mei 2011 16:03 schreef Etcetera het volgende:[/b
Ja, stom gedoe. En meestal kan ik er best goed tegen, interesseert het me geen zak, maar vandaag niet. En dan heb ik de neiging om iets giftigs te zeggen maar ik hou me in omdat ik weet dat het toch verkeerd valt. Bah.
Nou ja, zon schijnt, leuke kleren gekocht, morgen zie ikweer
Idem.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef Soempie het volgende:
En je shirt.Vroeger wel die boekjes gelezen.
Ja hequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef Soempie het volgende:
Leuk Etcie! Ziet er goed uit.
En je shirt.Vroeger wel die boekjes gelezen.
Vooral vanwege de foto zekerquote:
Dat ook natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja heAls ik nog een keer in een winkel een 'Little Miss Trouble' zie dan koop ik er 2 of 3 denk ik
Zijn wel te bestellen via internet maar da's me toch net iets te gek
[..]
Vooral vanwege de foto zeker![]()
Hier in Breda worden ze gewoon verkocht?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja heAls ik nog een keer in een winkel een 'Little Miss Trouble' zie dan koop ik er 2 of 3 denk ik
Zijn wel te bestellen via internet maar da's me toch net iets te gek
Oh da's zondequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Soempie het volgende:
Ik ben m'n eigen baby-album aan het maken. M'n originele is wegHeb nog her en der foto's weten op te scharrelen bij familie en nu ben ik ze allemaal aan het inplakken.
Picsquote:En ik ben naar de kapper geweest. Eindelijk zit m'n haar weer tof.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier in Breda worden ze gewoon verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |