Jeeej.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oh enne.. Oscar krijgt visite morgen, andere gaat niet door
Diaz piept ook snelquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip zal niet gelijk heel vriendelijk doen denk ik. Blazen en wegkruipen, meppen doet ie niet.
Hij heeft een veilig plekje waar hij naar toe kan als ie het niet prettig vindt.
Oscar piept trouwens wel vrij snel, maar hij is een beetje een acteur en een aansteller.
Oscar heeft een obsessie voor het voer van Jip.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Diaz piept ook snelEn als je ergens eten hebt staan, pas maar op..want hij zorgt er wel voor dat hij er bij kan komen
Ow ja, wil je dr op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
He oh-oh je zou toch nog een keer de link van dat naakthondenforum sturen
Ach ja.. kan altijd ff kijken..beetje foto's plaatsen van mijn behaarde naakthondquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, wil je dr op?
Ik weet niet of je het heel leuk zal vinden hoor, de meeste mensen hebben ook naakthonden
Zn leuke zwartje broertjes zoeken nog een baasjequote:
Ik mag niet van WJ.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zn leuke zwartje broertjes zoeken nog een baasje
Wacht maar eerst tot morgen af, misschien vind ze hem wel verschrikkelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zn leuke zwartje broertjes zoeken nog een baasje
Dat ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Twee pups tegelijk zou ik ook echt nooit doen
Does a bear shit in the woods?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef Dandilion het volgende:
Hier word wat afgekletst lol ben ik welkom :-P
Teckels he.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz was super makkelijk en James ook.. die werd pas later een eikel.
Alleen Jules was wat meer werk
Wacht. De teckel beet de moeder? De moeder beet het kind?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Teckels he.![]()
Ik zag op dat ruwhaar teckel forum ook wel eens een stukje van iemand (weet niet meer wie) dat haar teckel gewoon beet als iemand te dicht bij haar in de buurt kwam. Om een kind ging dat geloof ik zelfs.
Ik wil niet zo'n chagrijnige hapteckel.
Je w's zijn foetsie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:28 schreef Dandilion het volgende:
Als mijn tekkel jou tekkel tekkelt, tekkelt mijn tekkel jou tekkel terug!!!
De teckel beet een kind omdat die te dicht bij z'n baasje in de buurt kwam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wacht. De teckel beet de moeder? De moeder beet het kind?
De moeder is de teckel?
Holadijeeeeeeeequote:
Wie kwam te dicht bij het baasje? Het kind of de teckel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
De teckel beet een kind omdat die te dicht bij z'n baasje in de buurt kwam.
Dat kind.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wie kwam te dicht bij het baasje? Het kind of de teckel?
Oscar gromde een keer tegen mij toen hij op schoot lag en ik 'm wilde verleggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Sjon wilde mij 1 keer bijten, ik was m voor, dat was echt een eenmalige actie
Zit je nog steeds op dat andere forum? is dat niet dood? Ik heb een nieuw forum gemaakt, alle leden van het andere forum zijn al aangemeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Teckels he.![]()
Ik zag op dat ruwhaar teckel forum ook wel eens een stukje van iemand (weet niet meer wie) dat haar teckel gewoon beet als iemand te dicht bij haar in de buurt kwam. Om een kind ging dat geloof ik zelfs.
Ik wil niet zo'n chagrijnige hapteckel.
Welkomquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef Dandilion het volgende:
Hier word wat afgekletst lol ben ik welkom :-P
Nee, da's alweer een tijd geleden dat ik dat las.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zit je nog steeds op dat andere forum? is dat niet dood? Ik heb een nieuw forum gemaakt, alle leden van het andere forum zijn al aangemeld![]()
Ja echte teckels happen best vaak, iedereen is altijd heel verbaasd dat Jules zo lief is. Maar goed..dat is ook een nepteckel
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die zwarte lipliner nog enger vind dan het pistool
Welk pistool?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die zwarte lipliner nog enger vind dan het pistool
Mensen denken dat je zo'n beest niet hoeft op te voeden omdat ie zo lief en klein is. Ja, tot ie volwassen is. Dan zijn het van die kuthondjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind teckels echt zelden leuk![]()
Ow mèn, we kwamen gisteren met Belana een jack russel tegen.
Was weer een echte![]()
Zo mooi, wij stonden met zn allen met alle honden los op dat pad, en die man kwam aanlopen, met zn aangelijnde jr, die zich al happend een weg door onze meute baande![]()
En wij dr achter keihard kletsen "ooh wat een KUTHONDEN zijn het toch ook altijd he, ze bijten allemaal, blablabla "![]()
En die man aan het eind van het pad op ons wachten, wij weer al die honden los dr langs laten, HAP HAP HAP deed dat kreng weer
Dat is wat normaaale mensen zouden doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Naja twas ook echt een stomme baas.
Als mijn hond zo hapte liep ik wel ff een klein stukkie om ipv dwars door al die honden heen te stampen ermee.
Like baas like hondje![]()
Aso paupers beiden
Ja, klopt ook wel. Ik zie vaak zat ook lieve Jack Russels.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jack Russells is precies hetzelfde, die worden vaak gewoon verkeerd opgevoed.
Mijn ouders hebben al minstens 20 jaar Jack Russells. Altijd rustige, sociale hondjes..superlief.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, toen ik met Zwabber en het Steigermeisje ijs liep te eten langs de maas gisteren ( eigenlijk dus toen ik een plekje aan het zoeken was om dat wijdf onopvallend in de maas te kunnen tiefen)
Mwahhhhhhquote:kwamen we zo een pup tegen als jij wil, zo een borderterriermormeltje.
Schijtlijster was het![]()
Sjon hupste dr heen om te spelen.
Kroop helemaal weg.
Toen werd Sjon boos en wilde ie die stomme pup opeten
Mijn oom heeft een goed afgerichte JR.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken dr echt geen een leuke, jr that is![]()
Beertje was als pup leuk, die valt nu aaaaaaltijd mijn honden aan, en zijn baas laat m ook gewoon aaaaaaaltijd los lopen, zo typisch is dat![]()
Het stomme aan die jr's is dat ze heel vaak leuk kwispelend op andere honden aflopen, om zich vervolgens in hun keel vast te bijten.
Billy is zo een goeie sukkel, die trapt dr altijd in
Percy is net een schoothondjequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Terriërs vind ik echt vreselijk.
Echte terriërs van karakter dan he.
Veel van die zogenaamde terriërs daar is het pit wel uit inmiddels.
Border terriërs vind ik dan wel weer lelijk though, echt zo een straathonduiterlijk![]()
Maar mijnes zijn dol op Sofie, ze was loops toen ze dr de eerste keer zagen, ze hopen elke keer dat ze dat weer is
Ik ben juist weer heel erg gek op precies dat straathonden uiterlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Terriërs vind ik echt vreselijk.
Echte terriërs van karakter dan he.
Veel van die zogenaamde terriërs daar is het pit wel uit inmiddels.
Border terriërs vind ik dan wel weer lelijk though, echt zo een straathonduiterlijk![]()
Maar mijnes zijn dol op Sofie, ze was loops toen ze dr de eerste keer zagen, ze hopen elke keer dat ze dat weer is
Stond een heel artikel over in Onze Hond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou alleen voor de bedlington een uitzondering maken, maar dat zijn qua karakter net zulke heerlijke schapen als ze qua uiterlijk zijn
Haha I know, ik zou dan geen geld uitgeven aan een rashond en gewoon een drekbakje kopenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben juist weer heel erg gek op precies dat straathonden uiterlijk
Oh echt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Stond een heel artikel over in Onze Hond.
Hij ligt nog in de winkel, tis de nieuwste. Maar wil 'm ook best voor je inscannen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Heb je die of ligt die nu nog in de winkel?
Misschien wel idd hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha I know, ik zou dan geen geld uitgeven aan een rashond en gewoon een drekbakje kopen
Maar het karakter is oooooooook belangrijk Oppervlakkigequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien wel idd hoor
Maar de border heeft wel alles qua uiterlijk wat ik helemaal geweldig vind
Ik ga morgen es kijken, volgens mij verkopen ze die hier nergens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij ligt nog in de winkel, tis de nieuwste. Maar wil 'm ook best voor je inscannen.
Had 'm gekocht omdat er ook een artikel in stond over het behoud van de wetterhoun en wel/niet in kruisen van andere rassen.
Ja nee ho, we hadden het nu alleen even over het uiterlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar het karakter is oooooooook belangrijk Oppervlakkige
Ik ben alles behalve hip, trust mequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Zo grappig Greys, jij bent een hip dametje dat mormelige hondjes wil, ik ben een niet hippe niet dame die van die flashy glam bling dogs wil![]()
Boh, ik droom echt stiekem al van een poedelpup van Pipje, gelukkig weet k dat ik het echt echt niet ga doen.
Ik was Noche echt al zat met 6 weken.
Puppies zijn zo niet mijn ding
Ze hebben die bolle hierboven nog, da's een vrouwtjequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh die vind ik leuker dan een echte, haal die maar snel op Greys
BOEMquote:
Nee, Henk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn straat scruffy gewoon Gab noemen denk ik
Bink, Boor en Gab!
Jaaa Bert.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
Oh nee wacht
Ik neem dan een vrouwtjeshond en ik noem haar Bert
Bink, Boor en Bert!
OMG! Perfectie!
Zou jij je teef Oscar noemen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef oh-oh het volgende:
Tja mijn Kees is ook geen kerel , je weet t nooit he
Kleinzoon en achterkleinzoon, wat een gek idee eigenlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:19 schreef oh-oh het volgende:
Whahaha Chico zn kleinzoon Jay, die gromt op Dux, Billy zn broer ( en Chico zn achterkleinzoon ).
I luv Jay
Haha ja!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kleinzoon en achterkleinzoon, wat een gek idee eigenlijk
Ja echtquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Bertie-Anne?
Mijn dierenarts heet Gert Wim.
Whahahahahahahahaha daar is niks van te bakken, die zou ik Nelis noemenquote:
Karin.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahahahahahaha daar is niks van te bakken, die zou ik Nelis noemen![]()
Wat erg
Jilly Wonka kan ook nogquote:
Want dat is minder erg?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Als ie een meisje was had ie Wilma Jacoba geheten ofzo.
Roepnaam Wilma.
Roept wel lekker wegquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WIIIIIIIIIILMAAAAAAAAAAA
Nee erger juist.quote:
Tjakkeloris voor mn broertje was wel leuk geweest.quote:
dat klinkt zo lekker heiligquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
mijn doopnaam is Christian, geen idee waarom eigenlijk
We noemen hem allemaal graag voluit Joooooordaaan Jooooooohaaaaaaaaaaaaaaaaanesquote:
Whahahaha: Jermajesty (Son of Singer Jermaine Jackson)quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)eal-couple-told.html
quote:Son Moroccan - Moroccan! - is not in fact named for the nation of Morocco, but rather for the room in Carey and Cannon's home that is bedecked in Moroccan decor.
yayquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:02 schreef oh-oh het volgende:
Zwabje, jij hebt ferkansie, jij mag nog ff opblijven![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Niks d'r van jongeman, jij gaat ook naar bed.![]()
![]()
Boeie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
zo laat is het nog niet, vergeleken met mijn bedtijden van een jaar geleden
Mijn vader heette Wilhelmus Jacobus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Officieel is het W i l h e l m i n u s J a c o b.
Roepnaam: W i m J a a p.
Ja, erg hè?quote:
Kan ie mooi met Diaz spelen zometeenquote:Op donderdag 5 mei 2011 07:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Boh, ik sliep pas om 3 uur vannacht ofzo.
Oscar had een beetje spierpijn van z'n prik en toen kreeg ie de hik. Niet fijn.
Vandaag voelt ie zich een stuk beter, hij was al weer Jip aan het pesten.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen
De nachtbraak ploeg was ik er ook weer las ik
Mijn eigen bedje slaapt toch het fijnst.
Al was ik al om 07:30 want mijn mams kwam even langs.
Ik wist dat ze kwam. Ze moest hier om de hoek zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was er een goede reden voor haar om zo vroeg langs te komen?
Ik wou zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wist dat ze kwam. Ze moest hier om de hoek zijn.
En ik ga zo nog even rusten in het z-huis begint je dag al om 06:30 dus 07:30 is uitslapen dan
Oh dat deed ik ook, maar dan maken ze je nog wakkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik liet ze die boterham in mn nachtkastje zetten, dan eet ik echt nog niet hoor
Gewoon een briefje met wat je wil neerleggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat deed ik ook, maar dan maken ze je nog wakkerwat je te drinken wil.
Ga weeeeeeeg ik ben geopereerd, ik heb mijn rust nodig.
Nee bonnen vind ik echt waardeloze fantasieloze onpersoonlijke kadoosquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef senesta het volgende:
Een cadeaubon voor iets? Douglas of zo. Of een theaterbon als ze dat leuk vind?
Oke, dat kan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee bonnen vind ik echt waardeloze fantasieloze onpersoonlijke kadoos
Ja maar bonnen kan iedereen wel bedenken natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke, dat kan.
Maar het is nogal lastig om een persoonlijk kado te bedenken voor iemand die je niet kent.
Een niet officiële show lijkt het? Met en zonder stamboom dus gewoon voor fun?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit me toch een partij te verbazen over deze mp advertentie
Wat de neuk moet dat voorstellen allemaal?
![]()
![]()
The Most Beauty?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Een niet officiële show lijkt het? Met en zonder stamboom dus gewoon voor fun?
Ja ik heb dan wel een bepaald beeld bij de organisatiequote:
Nou psies, kansloze kwezelsquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ik heb dan wel een bepaald beeld bij de organisatie
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Multi hieeeerrr.
Diaz en Oscar hebben elkaar vermoord
Ja die gaan we dit weekend wel ophalen danquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Sure.
Nieuwe puppies kopen?
Kim heeft nog twee leuke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |