Jeeej.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oh enne.. Oscar krijgt visite morgen, andere gaat niet door
Diaz piept ook snelquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip zal niet gelijk heel vriendelijk doen denk ik. Blazen en wegkruipen, meppen doet ie niet.
Hij heeft een veilig plekje waar hij naar toe kan als ie het niet prettig vindt.
Oscar piept trouwens wel vrij snel, maar hij is een beetje een acteur en een aansteller.
Oscar heeft een obsessie voor het voer van Jip.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Diaz piept ook snelEn als je ergens eten hebt staan, pas maar op..want hij zorgt er wel voor dat hij er bij kan komen
Ow ja, wil je dr op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
He oh-oh je zou toch nog een keer de link van dat naakthondenforum sturen
Ach ja.. kan altijd ff kijken..beetje foto's plaatsen van mijn behaarde naakthondquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, wil je dr op?
Ik weet niet of je het heel leuk zal vinden hoor, de meeste mensen hebben ook naakthonden
Zn leuke zwartje broertjes zoeken nog een baasjequote:
Ik mag niet van WJ.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zn leuke zwartje broertjes zoeken nog een baasje
Wacht maar eerst tot morgen af, misschien vind ze hem wel verschrikkelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zn leuke zwartje broertjes zoeken nog een baasje
Dat ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Twee pups tegelijk zou ik ook echt nooit doen
Does a bear shit in the woods?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef Dandilion het volgende:
Hier word wat afgekletst lol ben ik welkom :-P
Teckels he.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz was super makkelijk en James ook.. die werd pas later een eikel.
Alleen Jules was wat meer werk
Wacht. De teckel beet de moeder? De moeder beet het kind?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Teckels he.![]()
Ik zag op dat ruwhaar teckel forum ook wel eens een stukje van iemand (weet niet meer wie) dat haar teckel gewoon beet als iemand te dicht bij haar in de buurt kwam. Om een kind ging dat geloof ik zelfs.
Ik wil niet zo'n chagrijnige hapteckel.
Je w's zijn foetsie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:28 schreef Dandilion het volgende:
Als mijn tekkel jou tekkel tekkelt, tekkelt mijn tekkel jou tekkel terug!!!
De teckel beet een kind omdat die te dicht bij z'n baasje in de buurt kwam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wacht. De teckel beet de moeder? De moeder beet het kind?
De moeder is de teckel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |