SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 4% gewijzigd door Dekatria op 04-05-2011 22:33:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef Dekatria het volgende:
Het was die of de zelfrijdende blender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verlatingsangstquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef roos85 het volgende:
wel raar dat Nicky op de site van topchef nog tussen de finalekandidaten staat
Bon chef! Wat gebruiken we voor de binding?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat geeft een zuur mondgevoel, users die je in de steek laten..
we maken een zoetje?
weet jij een goed product?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bon chef! Wat gebruiken we voor de binding?
Bon chef! Ik dacht dat het wellicht te jaren 70 zou zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is wel creatief, want zonder creativiteit kom je niet ver!
creativiteit en een hoog ritme zijn van essentieel belang!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bon chef! Ik dacht dat het wellicht te jaren 70 zou zijn.
Ik ben zelf meer van de finesse, chefquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
creativiteit en een hoog ritme zijn van essentieel belang!
Ga lekker naar Onzin voor dit geleuter. Hoef je toch deze topics niet de hele dag door mee vol te spammen of wel?quote:
je moet wel luisteren naar Jaspers! anders schiet Kraan weer in Blitzkrieg modusquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van de finesse, chef
neem lekker een Grolschquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:36 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ga lekker naar Onzin voor dit geleuter. Hoef je toch deze topics niet de hele dag door mee vol te spammen of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |