Ja.quote:
De techniek is al wel zover dat de lamp meteen op het gewenste lichtniveau gaat branden. Maar dan betaal je inderdaad al snel 15 EUROquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef Misan het volgende:
Ingevuld. Ik ga alleen pas spaarlampen gebruiken als deze meteen op het gewenste lichtniveau branden in plaats van eerst op een kansloos niveau en daarna pas op gewenst niveau. Oh en de prijs vergeleken met een gloeilamp is ook ronduit kut te noemen
en dan te bedenken dat ik 6 euro al veel te veel vind voor een lampquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:56 schreef thomasvdw het volgende:
[..]
De techniek is al wel zover dat de lamp meteen op het gewenste lichtniveau gaat branden. Maar dan betaal je inderdaad al snel 15 EURO
In de tijd dat je dit had getypt had je de enquete ook al in kunnen vullen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef dribbel79 het volgende:
Laat die spaarlampen zitten, iedereen schreeuwt om LED!
Ps: enquete doe ik komend weekend
Dat viel me ook opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Cerbie het volgende:
Je bent niet zo bekend met het groter dan / kleiner dan teken he.
Dit is een kwalitatief onderzoek, dus nee dat is niet wat ik wil. Ik heb er bewust voor gekozen om open vragen te stellen. Zodat ik veel specifieke informatie krijg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:51 schreef RanTheMan het volgende:
Ingevuld, maar TS heb je bij consumentenleer nooit geleerd bij enquetes zo min mogelijk open vragen te stellen? Op deze wijze wordt het een crime om de resultaten te verwerken. Multiple choice vragen en dan door spss of excel trekken en jij krijgt de mooiste grafiekjes en tabelletjes, en dat is toch wat je wilt?
Bedankt! domme fout van mij, ik heb het veranderd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Cerbie het volgende:
Je bent niet zo bekend met het groter dan / kleiner dan teken he.
Dan had je beter interviews kunnen houdenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:45 schreef thomasvdw het volgende:
[..]
Dit is een kwalitatief onderzoek, dus nee dat is niet wat ik wil. Ik heb er bewust voor gekozen om open vragen te stellen. Zodat ik veel specifieke informatie krijg.
[..]
Heb hem voor je ingevuld. En op de stomme vragen, heb ik stomme antwoorden gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef thomasvdw het volgende:
De mensen die hem hebben ingevuld bedankt!
Nog meer mensen die even 3 minuten hebben om hem in te vullen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |