SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Was mijn idee voor een TTquote:
Laat dan even weten dan, nu zat iedereen te wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat gaat, laat ik lekker aan jullie over.
Het is zuurder?quote:
Je was net iets snellerquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
ja hey, had dan zelf een topic aangemaakt
Dan is het frisser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had al bijna 5 minuten gewachtquote:
Hij wordt bijgestaan door God, omdat koorknaapquote:
[Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jah, toon je vrouwelijkheid was toch leuker![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij wordt bijgestaan door God, omdat koorknaap
Ow serieus? Wist ik niet eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij wordt bijgestaan door God, omdat koorknaap
Ach, topics gaan vaak toch snelquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Stephanie kijkt net zo zuur als de karnemelk
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef Dekatria het volgende:
Suske & Wiske en DE AFGRIJSELIJKE TOETERRRR
Precies!quote:
Roos niet boos zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:26 schreef roos85 het volgende:
Roos is boos op koorknaap!beetje eindbaas eelco beledigen!
Trollollolquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:26 schreef Djokotron het volgende:
Moniek is de leukste vrouw.haar gun ik het wel
Ik zie opeens allemaal van die debiele uitspraken van mij door anderen getypt wordenquote:
_ O-quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef Djokotron het volgende:
Teriiiiing he, je zou toch schijtziek worden van dat gejank van elian heel de tijdhet witte broertje van ephenlania is het
Hij vervloekte Elianquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:33 schreef hexje het volgende:
Wat zei Thomas nou? Ik versta hem echt slecht.
het kwam er op neer dat ze naar de cook off moestenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:33 schreef hexje het volgende:
Wat zei Thomas nou? Ik versta hem echt slecht.
Heel vreemd idd, zo'n totale willekeur in dit programquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:37 schreef ScottTracy het volgende:
Wat raar dat er maar 2 mensen in de cook-off zitten. Echt geen peil op te trekken
quote:
youp is de pater familiasquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:37 schreef Djokotron het volgende:
Youp die Mike even een vaderlijk schouderklopje geeft
Ik ookquote:
Ze doen het expresquote:
ja, beetje faal ditquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Topchef is terug met een nieuwe strijd
Het is bijna afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Dekatria het volgende:
Han is going to do this Star Wars style!DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
echt een faal!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is bijna afgelopen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Dekatria het volgende:
Han is going to do this Star Wars style!En vandaag is het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_Day
HUP HAN![]()
![]()
Ik hoopte dat het een reclame was om kandidaten te werven voor najaar 2011quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is bijna afgelopen
Lol, ik ook toevalligquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef SiGNe het volgende:
Ah, bolognesesaus.. heb ik toevallig vandaag ook gemaakt (Ooit recept gekregen van een Italiaanse buurvrouw)
Lekker....was het VEEL?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, ik ook toevallig
(niet van je buurvrouw dan, maar wel gemaakt vandaag)
tof, kan je die delen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef SiGNe het volgende:
Ah, bolognesesaus.. heb ik toevallig vandaag ook gemaakt (Ooit recept gekregen van een Italiaanse buurvrouw)
Veel saus he, staat op het bordquote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Veel saus he, staat op het bord
Alle kruiden zitten in hetzelfde potjequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef SiGNe het volgende:
Ik mis de oregano, basilicum, ansjovis, en de parmazaanse kaas.. old amsterdam is geen alternatief daarvoor.
Hij faalt nu al. Vlees moest als laatste, zei Kranenborgquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef roos85 het volgende:
denk dat Mike gaat falen, kan hij mooi een weekje met J-J meelopen
Nee, dit is eerlijker beoordelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef SiGNe het volgende:
en jammer dat ze te horen krijgen wat ze moeten maken.. had ze lekker vrij gelaten..
er zijn kandidaten om minder eruit gegaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:53 schreef Axia het volgende:
[..]
Hij faalt nu al. Vlees moest als laatste, zei Kranenborg
Jaspers wist al dat ie het er niet meer over mocht doen, maar liet hem wel het blok pakken om de merken weer even in beeld te hebben gehadquote:
jij hoeft geen saus in 10 minuten te makenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:54 schreef SiGNe het volgende:
Kruiden had Mike eerder moeten toevoegen want het zijngedroogde kruiden en het water had ie ook eerder moeten toevoegen zodat het kan indikken..
Mijn Bolognese is beter dan die van Han én Mike
Hoi Elianquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:54 schreef SiGNe het volgende:
Kruiden had Mike eerder moeten toevoegen want het zijngedroogde kruiden en het water had ie ook eerder moeten toevoegen zodat het kan indikken..
Mijn Bolognese is beter dan die van Han én Mike
iddquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:57 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
De zelfrijdende blender is voor Mike!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
We're on a rollquote:
Ja, Marco Kroon.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef roos85 het volgende:
De televaag heeft de volgende kop: Sonja Bakker heeft 'dikke verkering'
ik moest gelijk aan Jaspers denken
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Cateye2011 het volgende:
mensen, tot de volgende keer, fijne avond verder
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Cateye2011 het volgende:
Bis morgenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Cateye2011 het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Beetje ongepast om op dit moment Duits te gaan praten.
Elian moet sowieso rausquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef roos85 het volgende:
echt ik haat nu op Elianhoe hij over Eelco sprak, echt
quote:
Nee, zijn opmerkingen zijn baas. Ik bedoel, het is toch lekker om je aan iemand te storen.quote:
Maar neem geen patatje oorlog mee hequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik ga even naar de snackbar jwz.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, zijn opmerkingen zijn baas. Ik bedoel, het is toch lekker om je aan iemand te storen.
zijn opmerkingen zijn verre van baas, het is een huilie zonder zelfinzichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, zijn opmerkingen zijn baas. Ik bedoel, het is toch lekker om je aan iemand te storen.
Da's waar.. de pasta moest zelfs nog langer (12 minuten) en ik hoefde ook zelf het vlees niet te snijden omdat ik gehakt had gekocht..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
jij hoeft geen saus in 10 minuten te maken
Eet Juul allemaal opquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:16 schreef Felagund het volgende:
Wat zullen ze met die dagverse groenten doen als na één dag? Weggooien?
Mijn saus is overigens geen traditionele bolognesesaus aangezien er geen wortel en selderij of wijn in gaat, het is meer een Italiaanse tomatensaus maar wel erg lekker en makkelijk te maken.quote:
quote:Spaghetti Di SiGNe
Ingrediënten:
Olie/braadboter
1 grote ui
2 tenen knoflook
3 ansjovisfilets (mag worden weggelaten)
500 gram (mager) rundergehakt (half om half mag ook maar maakt het gerecht vettiger)
1 blik hele tomaten op sap
1 klein blikje Impala tomatenpuree
1 ruime eetlepel suiker
Fijngesneden peterselie
Bosje verse Italiaanse kruiden (met een touwtje bijelkaar gebonden)
Vers gemalen peper
Snufje zout
Spaghetti (liefst De Cecco)
Parmezaanse kaas, vers geraspt of uit een zakje (Zanetti Grana Padano)
Bereiding:
Snij de ui in stukjes en hak de knoflook fijn
Verwam een klein beetje olie of braadboter in een ruime steelpan en fruit de ansjovis tot deze uit elkaar valt.
Fruit de ui en voeg wat later de knoflook toe, doe dan het gehakt in de pan en rul deze tot het bruin is.
Zet het vuur lager en voeg de tomaten in blik toe (gele, onrijpe, stukken tomaat wegsnijden, dat kan in de pan met behulp van een houten spatel en een scherp mes)
Prak met de spatel de tomaten een beetje fijn en roer de tomaten door het gehakt.
Voeg de tomatenpuree toe, roer alles weer door de rest van de saus en voeg het bosje Italiaanse kruiden, beetje gemalen peper, zout en de suiker toe en laat het op een zacht vuur pruttelen, hoe langer hoe beter.
Zet ondertussen het water op voor de spaghetti, als het water kookt de spaghetti 10-12 minuten koken.
Ongeveer 5 minuten voor de spaghetti klaar is voeg je de fijngesneden peterselie toe aan de saus
Serveren met Parmezaanse kaas
Kruiden het liefst vers en de suiker is belangrijk, versterkt de smaak van de tomaat en maakt het minder zurig, niet vergeten.
Je kan ook als je de tomatenpuree toevoegt een extra blikje Del Monte geconcentreerde tomatenpuree toevoegen, hierdoor wordt de saus wat dikker en hoeft minder lang te pruttelen.
De saus kan van tevoren worden gemaakt, hoe langer het pruttelt hoe lekkerder de saus wordt.
Als de saus te dik wordt kan je water toevoegen en de saus verder laten pruttelen, eventueel later weer water toevoegen, dit maakt de saus nog veel voller van smaak.
dankje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mijn saus is overigens geen traditionele bolognesesaus aangezien er geen wortel en selderij of wijn in gaat, het is meer een Italiaanse tomatensaus maar wel erg lekker en makkelijk te maken.
[..]
Die verschilt niet veel met die van mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mijn saus is overigens geen traditionele bolognesesaus aangezien er geen wortel en selderij of wijn in gaat, het is meer een Italiaanse tomatensaus maar wel erg lekker en makkelijk te maken.
[..]
waar zit het verschil dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die verschilt niet veel met die van mij
Ik gebruik dus wel wortel, maar dan weer geen ansjovis en peterselie (vind ik niet lekker). Verder wel half-om-halfgehakt, want vind ik toch wat lekkerder omdat dat vetter is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
waar zit het verschil dan?
ken mensen die spekjes meebakken
klinkt erg lolligquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef SiGNe het volgende:
het belangrijkste is de kruiden lekker laten trekken.. hangt ook je hele woonkamer/keuken meteen naar de oregano.
Moet meteen weer denken aan die buurvrouw, die werd altijd "boos" als je organo op z;n Nederlands uitspreekt, dan was he altijd no no no no, Orégàno (je had er bij moeten zijn)
dus jij houdt wel van een vetje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik gebruik dus wel wortel, maar dan weer geen ansjovis en peterselie (vind ik niet lekker). Verder wel half-om-halfgehakt, want vind ik toch wat lekkerder omdat dat vetter is.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef SiGNe het volgende:
het belangrijkste is de kruiden lekker laten trekken.. ruikt ook je hele woonkamer/keuken meteen naar de oregano.
Moet meteen weer denken aan die buurvrouw, die werd altijd "boos" als je organo op z;n Nederlands uitspreekt, dan was he altijd no no no no, Orégàno (je had er bij moeten zijn)
Hahaquote:
Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen geen ansjovis fruiten vantevoren, maar geeft een lekker.. "zoutje"quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik gebruik dus wel wortel, maar dan weer geen ansjovis en peterselie (vind ik niet lekker). Verder wel half-om-halfgehakt, want vind ik toch wat lekkerder omdat dat vetter is.
leuk al die termen die uit topchef komenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen geen ansjovis fruiten vantevoren, maar geeft een lekker.. "zoutje"
En wortel of suiker.. maakt opzich niet zoveel uit, de wortel is ook om een zoetje te geven.
Worteltjes zijn jaren 70 groentjes..quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
leuk al die termen die uit topchef komen
alleen is het een worteltje he
Zo blijf je scherpquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Worteltjes zijn jaren 70 groentjes..
Ik moet overigens zeggen dat ik de laatste tijd wel vaker gedachten heb als "ik mis een zuurtje" etc.
Verrek ik zie het jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat ben ik al jaren.. een van de eersten die zich registreerden
Een Fok!osaurus.
Je had liever rode besjes gehad?quote:
Ik vond het echt raarquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je had liever rode besjes gehad?
Helemaal mee eens! Ik gun het haar en youp en yoeri, maarja you never know...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:26 schreef Djokotron het volgende:
Moniek is de leukste vrouw.haar gun ik het wel
Lol, niet weten dat hij trolltquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik gun het haar en youp en yoeri, maarja you never know...
Waarom zit ik nu te janken van het lachen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:57 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Echt om je te bescheuren iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom zit ik nu te janken van het lachen.
Een zelfrijdende blender.quote:
Lol, nu je het zegtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat ben ik al jaren.. een van de eersten die zich registreerden
Een Fok!osaurus.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom zit ik nu te janken van het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |