Borstquote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
Zyzz vind ik ook niet mooi meer.
[ afbeelding ]
Maar mensen die ontkennen dat dit er niet mooi uit ziet zijn zelf gewoon dik.
Die blokjes vind ik echt te blokkerig. Mag wel wat minder.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
nee, denk ik ook niet... ik ben geen ventquote:
Gatver die buik. Doe normaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus echt walgelijkquote:
Dat is toch niet in verhouding?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
die spiermassa is niet indrukwekkend? in welke wereld leef jij? 90+kg met een lichaamslengte van 1.83 en een vetpercentage van 4% is zeker heel normaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit is dus echt walgelijkNiet zozeer de spiermassa, want dat is niet indrukwekkend, maar vooral het pezige drooggetrainde lichaam.
jij ziet er natuurlijk veel beter uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Inderdaad, ben van mening dat het er niet goed uitziet. Totaal niet natuurlijk.
In het rijtje zou dit onder normaal vallen, een heel mooi figuur moet ik zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef fervente het volgende:
Wat vinden jullie van dit lichaam? En vinden jullie dit dan slank, normaal, gevormd, vol... etc. etc. Ben ik benieuwd naar geworden door dat andere topic dus.
[ afbeelding ]
Ik vind het persoonlijk een heel mooi lichaam!
Ik vind het ook lelijk. Maar dat is meer omdat zijn spieren zo plat zijn. Op de juiste manier loaden zou hem al goed doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf er beter uitzien, aangezien ik hem echt walgelijk vind. Ieder zijn mening toch? En probeer eens met goede argumenten een discussie te voeren, in plaats van steeds op de man spelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:31 schreef Agentperry het volgende:
[..]
jij ziet er natuurlijk veel beter uit.
Eens. Al heb ik het gevoel dat zijn schouders íetsje steviger mogen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dan, sowieso mooier lichaam dan Zyzz vind ik.
wat waren jouw "goede argumenten" dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf er beter uitzien, aangezien ik hem echt walgelijk vind. Ieder zijn mening toch? En probeer eens met goede argumenten een discussie te voeren, in plaats van steeds op de man spelen.
Lezen blijft lastig.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
en omdat 90% van de bevolking er niet zo uit ziet is het opeens lelijk en onnatuurlijk?quote:
wat begrijp je niet aan 'ik vind...'?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
wat waren jouw "goede argumenten" dan?
"ik vind het walgelijk" lijkt me nou niet echt een onweerlegbaar argument.
Evenveel spiermassa als 100kg met 14% vet, en dat is niet zo uitzonderlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
die spiermassa is niet indrukwekkend? in welke wereld leef jij? 90+kg met een lichaamslengte van 1.83 en een vetpercentage van 4% is zeker heel normaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |