Correctie, te zwaar (volgens een stel onderzoekers en dietisten). We weten niks over haar vetpercentage en bmi zegt daar ook niks over.quote:
quote:
Precies. Een vriend van mij zou ook te zwaar zijn volgens de BMI index, maar hij is hartstikke droog en afgetraindquote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Correctie, te zwaar (volgens een stel onderzoekers en dietisten). We weten niks over haar vetpercentage en bmi zegt daar ook niks over.
Haar botstructuur is niet onwijs breed hoor, kijk maar waar de bandjes van haar bikinibroekje zitten. dat is haar bot. Alles wat daar boven en beneden uitsteekt is gewoon vet.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zie hier een hoop mensen zeggen dat ze te 'breed' is. Dat kan ook gewoon bouw zijn en veranderd dus vrij weinig aan als ze wat vet kwijtraakt.
is ook anders bij mannen, ik zit zelf ook op 24 bmi, bijna overgewicht maar ik heb een bf% van 10%. over een paar maanden geeft die bmi meter vast aan dat ik overgewicht heb alleen omdat ik aan bodybuilding doe.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Precies. Een vriend van mij zou ook te zwaar zijn volgens de BMI index, maar hij is hartstikke droog en afgetraind.
Dikzak. 24 Bmi walgelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef Agentperry het volgende:
[..]
is ook anders bij mannen, ik zit zelf ook
op 24 bmi, bijna overgewicht maar ik heb een bf% van 10%. over een paar maanden geeft die bmi meter vast aan
dat ik overgewicht heb alleen omdat ik aan bodybuilding doe.
neemt niet weg dat die meid wel degelijk te dik is
Is helemaal niet anders bij mannen, ook vrouwen kunnen spieren hebben hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef Agentperry het volgende:
is ook anders bij mannen, ik zit zelf ook op 24 bmi, bijna overgewicht maar ik heb een bf% van 10%. over een paar maanden geeft die bmi meter vast aan dat ik overgewicht heb alleen omdat ik aan bodybuilding doe.
neemt niet weg dat die meid wel degelijk te dik is
ziet er idd niet uitquote:Op zondag 8 mei 2011 15:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
bodybuildingals er lelijke mensen zijn, zijn het bodybuilders.
vrouwen worden er niet aantrekkelijker opquote:Op zondag 8 mei 2011 13:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Is helemaal niet anders bij mannen, ook vrouwen kunnen spieren hebben hoor. Ze is misschien te dik voor jou, maat, maar ze is niet te dik in de zin van een gezondheidsrisico of beperking anderszins
.
Wat een fag. Vooral die lipgloss doet 't 'm.quote:
nee, inderdaad... en dan heb ik het nog niet eens over het makeuphoofd. Ik vind zo'n vleesstring erg ieuw...quote:
Nee. Hij is net te breed en gespierd.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:56 schreef Agentperry het volgende:
zijn lichaam is perfect en dat weten jullie ook
perfect is subjectief, ik zou 'm niet in mijn bed willen hebben...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:56 schreef Agentperry het volgende:
zijn lichaam is perfect en dat weten jullie ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |