4 mei ? Inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef Shieldz het volgende:
Blijft gewoon compleet kansloos en erg respectloos ..
Inderdaad. Wel jammer natuurlijk dat iemand de rust verstoort maar het is altijd afwachten op zo'n nutcase die weer iets gaat flikken.quote:
Kan jij niet naar ONZ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
VET LEUK MAN ECHT HANDIG DIT TOPIC.
Zoals..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
ik heb al een paar berichtkoppen in hoofdletters klaarstaan voor zometeen, ik wil per se de eerste zijn die het nieuws brengt.
Het is te hopen dat mijn kat niet op mijn toetsenbord springt, want dan word ik nog opgepakt door de aivd ook.
Zie jij ONZ staan in mijn recente postgeschiedenis?quote:
ONZ Vertel hier wat je net hebt gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Zie jij ONZ staan in mijn recente postgeschiedenis?
Ik vind dit gewoon een nutteloos topic.
Toch na elk feest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef Verras het volgende:
Bij ons in het dorp is het heel typisch dat iedereen na dodenherdenking gaat lopen zuipen in het café,
Dan rot je toch lekker opquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
KONINGIN DOODGESCHOTEN TIJDENS HERDENKINGquote:
Aansteller.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
ONZ Vertel hier wat je net hebt gedaan
Wat een faalhaas. Rot nu maar op
Dan post je niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |