Wel waar.quote:
jups, had mijn zus ook.. 2 weken voordat de sloophamer tegen de gevel ging kreeg ze het bericht, helaas was er voor haar op dat moment geen vervangend anti-kraak pand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef strikeforce het volgende:
Anti kraak kan je zo op straat komen te staan..
Huisdieren mag wel. Organisatie die ik ken mag je echt niet samenwonen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Wel waar.
Het ligt eraan welke organisatie je uitzoekt, maar er zijn tijdelijkbeheercontracten waarbij je bijvoorbeeld elk ¤70,- per maand betaald en de nutskosten deelt. Schrijf je wel op tijd in en begin op tijd met zoeken. Vaste (meestal dan) regel: geen kinderen of huisdieren.
En toen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
jups, had mijn zus ook.. 2 weken voordat de sloophamer tegen de gevel ging kreeg ze het bericht, helaas was er voor haar op dat moment geen vervangend anti-kraak pand.
dus dikke pech, ze stond op straat met haar inboedel
wow, wat een uitzuigers dan!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef Pulsy het volgende:
Hangt van je antikraakvereniging af. Ik woonde alleen antikraak, voor bedrag X per maand "administratiekosten" (eigenlijk gewoon huur maar dan zonder huurdersrechten), plus bedrag Y aan servicekosten (voor de stroom van de lampen in de hal en dat soort dingen).
Toen kwam mijn vriendin bij me wonen, en nu betaalt ze ook X per maand "administratiekosten". Je betaalt dus niet elk de helft van X, je betaalt echt X per persoon. Hoe meer mensen ze in een huis proppen, hoe meer zij er aan verdienen dus. Alleen de servicekosten Y, die zijn per woning, dus die betaal ik als "hoofdbewoner", en mijn vriendin helemaal niet.
Misschien bij die ene die jij kent wel, maar bij de meerderheid niet. Geloof me, ik hoor het te weten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Huisdieren mag wel. Organisatie die ik ken mag je echt niet samenwonen.
Uitzuigers? Je woont er voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
wow, wat een uitzuigers dan!
Welke toko is dat?
niets.. ze stond op straat... heeft uiteindelijk haar zooi bij iemand in een garage kunnen dumpen en heeft 3 maanden bij diverse vrienden geslapen....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |