trustequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oeh, mijn ogen vallen bijna dicht.. Goedenacht allen!!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat is wel zo natuurlijk, in de vochtige grond ging het wel maar in een droog blik...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, het was 500 meter de kade aflopen met dat blik, maar het kruit was in al die 50 jaren natuurlijk kurkdroog geworden. Als ik met het blik flink gevallen was, was het waarschijnlijk boem geweest. Daarom reageerden ze ook zo gespannen op het politiebureau.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
hebben we allebei een goeie, maar voor ons af en toe vervelende eigenschap van onze vaders geërfdquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is er met geen stok uit te slaan vrees ik, zal wel van vaders af komen
Geen idee... heb vorig jaar wel de verduisteringslantaarn, een wellfare blik (die ze gedropt hebben met die scheepsbeschuiten erin) en andere dingen aan het bunker museum in IJmuiden geschonken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is wel zo natuurlijk, in de vochtige grond ging het wel maar in een droog blik...Als ze er nu meteen een liter water bij in hadden gekiept was het ook goed geweest toch?
Zal de EOD ook wel gedaan hebben, misschien liggen jouw kogels nu wel ergens in een WO2 museum...
dat ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hebben we allebei een goeie, maar voor ons af en toe vervelende eigenschap van onze vaders geërfd
Voor wat ik uit mijn ooghoeken gezien heb (werd toen ondervraagd door de recherche), hebben mannen in dikke pakken (van die hondenaanvalpakken) het blik in een soort van grote lode koffer getild en zijn er toen het bureau mee uitgelopen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is wel zo natuurlijk, in de vochtige grond ging het wel maar in een droog blik...Als ze er nu meteen een liter water bij in hadden gekiept was het ook goed geweest toch?
Zal de EOD ook wel gedaan hebben, misschien liggen jouw kogels nu wel ergens in een WO2 museum...
Lol daar waren ze vast blij mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee... heb vorig jaar wel de verduisteringslantaarn, een wellfare blik (die ze gedropt hebben met die scheepsbeschuiten erin) en andere dingen aan het bunker museum in IJmuiden geschonken.
Tja, geen risico mee lopen, als er iemand niest terwijl hij het draagt...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor wat ik uit mijn ooghoeken gezien heb (werd toen ondervraagd door de recherche), hebben mannen in dikke pakken (van die hondenaanvalpakken) het blik in een soort van grote lode koffer getild en zijn er toen het bureau mee uitgelopen.
Schijnen in NL toch bijna niet bewaard gebleven te zijn, musea zijn er echt blij mee. Dus als die nog ergens in de familie rondzwerft..quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol daar waren ze vast blij mee.Die wellfare blikken heb ik wel eens gezien idd, geloof dat mijn oudoom er eentje had.
Dacht ik ook, maar ze namen het zo ontzettend serieus.... daarom ben ik de 2e keer alleen maar de straat overgestoken en heb ze in de gracht laten glijden.... Heb op AT5 nog niet gehoord dat er ammunitie uit WO2 uit de singelgracht is gehaaldquote:[..]
Tja, geen risico mee lopen, als er iemand niest terwijl hij het draagt...(Sorry, blijf het overtrokken vinden.
)
quote:
gewoon normaal. Heb morgen 2x30 pers competitie lunch en diner eenvoudig 3 gangen menutje en verder zien we wel wat er komtquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
He kokje, hebben jullie morgen eigenlijk een 5 mei menu, of is 't gewoon dagelijkse culinaire hap?
(niet dat ik van plan ben om te gaan golfen hoor, gewoon nieuwsgierig)
Oh! We hebben het over die rechthoekige blikken met allerhande spulletjes die wel eens te kort kunnen zijn tijdens een bezetting? Die dingen die door vliegtuigen werden gedropt? Hmm, ik denk dat ik dan nog even geduld moet hebben...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schijnen in NL toch bijna niet bewaard gebleven te zijn, musea zijn er echt blij mee. Dus als die nog ergens in de familie rondzwerft..
Lol, je hebt groot gelijk...quote:Dacht ik ook, maar ze namen het zo ontzettend serieus.... daarom ben ik de 2e keer alleen maar de straat overgestoken en heb ze in de gracht laten glijden.... Heb op AT5 nog niet gehoord dat er ammunitie uit WO2 uit de singelgracht is gehaald
ja dat is mij ook weer overkomenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:06 schreef superkokje het volgende:
ik vond het weer gezellig maar morgen is inmiddels vandaag geworden![]()
HEt is bedtijd voor kokkie
Welterusten Kokkie, werkze morgen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:06 schreef superkokje het volgende:
ik vond het weer gezellig maar morgen is inmiddels vandaag geworden![]()
HEt is bedtijd voor kokkie
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja dat is mij ook weer overkomen![]()
slaap
kokje... morgen gezond weer op OK
we hebben het over een beter exemplaar dan deze....quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh! We hebben het over die rechthoekige blikken met allerhande spulletjes die wel eens te kort kunnen zijn tijdens een bezetting? Die dingen die door vliegtuigen werden gedropt? Hmm, ik denk dat ik dan nog even geduld moet hebben...Ik zal het aangeven bij de kinderen en kleinkinderen.
Ja! Aanwezig! Nog grijs en zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
we hebben het over een beter exemplaar dan deze....
[ afbeelding ]
Wow, dat blijkt dus echt zeldzaam te zijn hoor.... voor de mijne boden ze al 45 euro op e-bay. Heb toch maar het goede gedaan en permanent in bruikleen gegeven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja! Aanwezig! Nog grijs en zo.Zit ook nog wat in.... niet alles meer. Ik zal het doorgeven, dan kunnen ze het aan het plaatselijke oorlogsmuseum geven.
(Als het al mag...
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |