Volgens mij niet, maar hoe kan jij nou avatars zien in de mobiele layout?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
Zelfde, alleen mijne stond op 50 posts per pagina.
Is dat teveel?
Wie zegt dat ik die kan zien dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar hoe kan jij nou avatars zien in de mobiele layout?
Ik kan die instellingen helemaal niet meer vinden
Hier zeg je dat je niet van plan bent om ze uit te schakelenquote:
Ja maar ik kan dan niet scrollen. Ook niet met pijltjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Hier zeg je dat je niet van plan bent om ze uit te schakelen
[SC] #64 Ze zijn er nou al of zitten ze nog op de Rijn?
Zal wel betrekking hebben gehad op de gifjes
Ik mheb trouwens ook vaak problemen met invoeren op mijn telefoon, zal wel een feature van de mobiele layout zijn.
Je hebt toch een andere telefoon mop, hoe moet daar ineens 'uit de doos' de apps op staan die op de vorige stonden? Als jij nu een nieuwe netbook koopt staan toch ook niet 'ineens' al je documenten en software van de oude er op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
Ik doe mijn sim weer in mijn oude telefoon, ben er echt ontzettend klaar mee.
Deze werkt ineens ook weer heel anders, terwijl het exact dezelfde zou zijn, hoe kán dat nou
Ik heb een andere browser gedownload uit de market, normaal kwam die meteen bij de apps te staan, maar nee hoor! Angry Birds ook niet, zijn gewoon verdwenen in het niets.
ARGHHHHHHHHHHHHH
Daarom zei ik ook dat ik hem gedownload heb.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch een andere telefoon mop, hoe moet daar ineens 'uit de doos' de apps op staan die op de vorige stonden? Als jij nu een nieuwe netbook koopt staan toch ook niet 'ineens' al je documenten en software van de oude er op?
Oh dat zag ik niet, ik val ff binnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik hem gedownload heb.
Gewoon weer, zoals op de vorige. Weer opnieuw uit de market gehaald
Ik moet vaak de telefoon een keer draaien en op het invoervak rammen voor ik de reply-knop krijg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik kan dan niet scrollen. Ook niet met pijltjes.
Dus dan heb je echt geen reet aan FOK!
Jup. Ik zag hem op 100% springen en het rode download pijltje linksboven is ook weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat zag ik niet, ik val ff binnen
Das wel raar dan, is je download wel klaar?
Bij mij moet ie soms dan nog een beetje installeren en duurt het ff voordat ik ze zie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Ik zag hem op 100% springen en het rode download pijltje linksboven is ook weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |