Hmmm nee. Als ik het lef ervoor zou hebben denk ik toch dat ik het liever echt iets persoonlijker doe. Ik denk namelijk dat mijn moeder het zou accepteren als het haar vertelde en heel teleurgesteld zou zijn als ze wist dat ik het gewoon op internet zette bij mensen die ik helemaal niet ken en dat die het al wel mochten weten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:37 schreef wonderer het volgende:
Wat betreft JK, misschien is dat topic doorsturen toch niet zo'n heel groot punt. Als ze moeilijk gaan doen over het onpersoonlijke, kun je altijd nog zeggen dat dit voor jou de manier was en dat het niet anders ging omdat zij zich er niet voor open stellen.
En dan leg je uit dat je je veel minder aantrekt van wat vreemden ervan vinden waardoor het een stuk makkelijker is. Tegen een hond praten kost ook minder moeite, tenslotte.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:13 schreef JKRowling het volgende:
[..]
Hmmm nee. Als ik het lef ervoor zou hebben denk ik toch dat ik het liever echt iets persoonlijker doe. Ik denk namelijk dat mijn moeder het zou accepteren als het haar vertelde en heel teleurgesteld zou zijn als ze wist dat ik het gewoon op internet zette bij mensen die ik helemaal niet ken en dat die het al wel mochten weten.
Moeders snappen dat toch minder makkelijk. Die denken dat hun kind hen alles vertelt en het internet eng is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan leg je uit dat je je veel minder aantrekt van wat vreemden ervan vinden waardoor het een stuk makkelijker is. Tegen een hond praten kost ook minder moeite, tenslotte.
Tijd voor een wakeup call dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moeders snappen dat toch minder makkelijk. Die denken dat hun kind hen alles vertelt en het internet eng is.
Mijn moeder is absoluut géén moeder die denkt dat internet eng is. Ze is zelf web- en gamedesigner en weet er dus nog meer van dan ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moeders snappen dat toch minder makkelijk. Die denken dat hun kind hen alles vertelt en het internet eng is.
O, dat valt dan weer mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:31 schreef JKRowling het volgende:
[..]
Mijn moeder is absoluut géén moeder die denkt dat internet eng is. Ze is zelf web- en gamedesigner en weet er dus nog meer van dan ik
Ja hoor, en ik had hetzelfde gevoel bij mijn schoonouders. Die had ik op Facebook en ik wilde het niet via die weg aan hun vertellen, maar ik wilde wel mijn statusupdates kunnen doen... Maar het lukte maar niet om het ze persoonlijk te vertellen dus uiteindelijk heb ik toch gewoon Facebook gebruikt om ze min of meer op de hoogte te stellen. Vond moeders niet zo leuk, maar fuck it, ze heeft genoeg gelegenheid gehad om erover te praten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:31 schreef JKRowling het volgende:
[..]
Mijn moeder is absoluut géén moeder die denkt dat internet eng is. Ze is zelf web- en gamedesigner en weet er dus nog meer van dan ik
Maar Wonderer, begrijp je ook een beetje waarom ik het niet wil? Zo raar is dat toch niet?
Ik weet hoe mijn moeder over homoseksualiteit denkt. Ongeveer 70% van haar vrienden zijn homo en ik weet dat ze er absoluut geen problemen mee heeft en ze het vreselijk vindt als er weer iets op het nieuws is over een homostel dat de straat uit gepest is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
O, dat valt dan weer mee.
Kent je moeder homo's? Als je daar eens een gesprek over begint, dan kun je peilen hoe ze over homoseksualiteit denkt.
Dat had ik ook ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef JKRowling het volgende:
[..]
Om het te vertellen dus. Ik maak me zó zenuwachtig dat ik er amper van kan slapen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Of je vraagt iemand om je vriendin te spelen.
quote:
Ja ja... En dan vraagt moeders "Weet je het wel zeker" en dan Fietsje "ja hoor, kijk maar" en lesbo-kiss commences.quote:
quote:
Ik wil 't stereotypebeeld van d'r moeder niet versterken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef JKRowling het volgende:
Ik dat mijn ouders meer zoiets voor zich zien bij een lesbo.
Ik probeer jou nog eens te helpen met je voorgerechten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, maar dan is zij toch gewoon het vrouwtje!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik probeer jou nog eens te helpen met je voorgerechten.
Qebbel!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef Qebbel het volgende:
Hey lieve lesbeautjes! Hoe gaat het hier?? Ik ben echt te veel weg van het forum!Ik dacht ik wip weer ff langs...
@JKRowing hiik ken je niet Ik weet exact hoe je je voelt! Heb ook zo'n moeder (en nog 3 andere ouders..) die heel relaxt zijn en veel homovrienden hebben.Tóch vond ik het FREAK eng en heb tot mn 26e gewacht om uit de kast te komen. Achteraf had ik er veel eerder mee moeten komen. Niet dat het niet goed is geweest zoals het gegaan is allemaal, maar ik had me er veel minder druk om moeten maken! Kortom: just do it en je voelt je beter!
Nou, BIJNA! Zit midden in de opleiding nu en ga over een maand de lucht in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoest met fietsje?Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:10 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou, BIJNA! Zit midden in de opleiding nu en ga over een maand de lucht in!![]()
Ik ben net aan het bijkomen van hevige griep met koorts, maar verder gaat het wel redelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoest met fietsje?Ik heb een hele fijne koninginneweekend gehad, dus dat helpt wel.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Je bent pas veertien. Da's nog best kleinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Waarom ben ik trouwens altijd Fietsje. Zo klein ben ik toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |