Ff een crosspost.quote:''Ik wilde hoe dan ook dat niemand er achter kwam dat ik in verwachting was. Het was angst, schaamte en paniek.''
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
The All Seeing Eye. It's a conspiracy!
Gij zult niet doden was van minder belang dan gij zult pappie en mammie niet teleurstellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwam uit een zwaar gereformeerd gezin en dorp toch ?
Zal dus vnl. uit schaamte zijn geweest denk ik, wat nog altijd gewoon erg ziek is trouwens.
Ja, de 10 geboden gelden alleen voor medegelovigen. Die babies waren nog niet gedoopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Gij zult niet doden was van minder belang dan gij zult pappie en mammie niet teleurstellen?
Ik gok van niet... Maar ik heb geen idee wat het geloof wel of niet toestaat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef rival het volgende:
thnx voor de link samzz
anticonceptie 'mag' zeker niet?
Ja heb vorige deel niet gelezen vandaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat IS Sietske H. daar gaat het al een tijdje over.
Je kan ook in de stiltecoupe gaan zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
Zo. Iets eerder weg zodat ik voor acht uur thuis ben.
Of op het dakquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je kan ook in de stiltecoupe gaan zitten
40 dagen is voor de meeste hier vrij kort.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Black_Ninja het volgende:
Even reclame maken![]()
Voor de singles die mee willen doen
40 days, 40 nights - here we go again!
Daar zit ik altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
of naar nick en simonquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je mag ook niet rukken he.. Dat hou ik nog geen eens 40 uur volquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
40 dagen is voor de meeste hier vrij kort.
Kan de lat iets hoger?
dank!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef Wicked-Game het volgende:
@Rival ik vermoed een artikel uit of de Revu of Panorama overigens denk ik dat H.J. Korterink het heeft gemaakt.
http://misdaadjournalist.(...)ke-h-het-proces.html
Hierbij het proces opgetekend door www.misdaadjournalist.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |