Klopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ja het is wel vreemd
als je een proefdier neemt...die heeft nooit warm sociaal mensenlijk contact gekend.......
Waar heb je die honden en katten gevonden dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef Pixie. het volgende:
Kan tot nu toe alleen maar honden & katten vinden die proefdieren zijn geweest
Maar knaagdieren niets
Ben proberen om die link terug te vinden moment!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar heb je die honden en katten gevonden dan?
hahahaha zal het helpen ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Zeg dat je onderzoek wilt doen naar het effect van liefde op proefdieren. Dan kun je van de onderzoekssubsidie huisvesting en eten bekostigen.
Err juist wel. Denk je dat dierenverzorgers in proefdier fasciliteiten die beesten knijpen ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ja het is wel vreemd
als je een proefdier neemt...die heeft nooit warm sociaal mensenlijk contact gekend.......
Ik heb gelijk gemaild of ze er nog isquote:Lila (Vrouwtje)
Een onderzoekscentrum heeft een groep ratten varkensvoer laten testen. De ontlasting werd onderzocht op opneembaarheid van het varkensvoer. Na het onderzoek heeft het onderzoekscentrum afstand gedaan van 24 van deze ratten. Het zijn Harlan Sprague Dawley ratten. Een gezond soort laboratoriumrat met een levensverwachting tussen de 2 en 3 jaar. Het zijn allen dametjes die geboren zijn op 6/8/2010. Ze zijn iets angstig maar zeer goed te hanteren.
Update :11/ 04/2011 Lila vind dat ze nu lang genoeg in de opvang zit en zoekt dringend een huisje.
Update : Lila zoekt adoptieouders.
Dat is te ver voor mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Azreal het volgende:
Als je wilt kan ik even proberen contact op te nemen met het lab in Maastricht, daar heb ik ooit stage gelopen.
Alleen was toen de stelregel dat ratten per definitie dood gemaakt moesten worden na de experimenten. Dus of de ratjes van het asiel hebben enorm veel geluk gehad, of het experiment is niet door gegaan.
Bij deze dan: PM voor mensen met interesse, maar ik ga geen contactgegevens verstrekken omdat ik weet dat ze dat op het lab niet leuk gaan vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef Pixie. het volgende:
Dat is te ver voor mij
Maar je kan het hier altijd neerzetten voor als andere mensen interesse hebben?
Kan van alles zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef pasopikbijt het volgende:
Waar zijn deze dieren op getest dan? Het lijkt me dat de meeste beestjes gewoon doodgaan..
Net als je een stok bij een hond houdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef RandomMoron het volgende:
vaak moeten ze idd gedood worden na tests, wat vaak onzin is want ze moeten ook gedood worden na gedragstests, wat soms kan bestaan uit van het ene hokje naar het andere hokje lopen en klaar is je leven
Hmm oke. Ik heb er verder ook geen verstand van, vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Kan van alles zijn
Van kanker
Tot testen van medicijnen
Tot testen van voer etc etc..
Meestal worden ze ook met spul ingespoten waardoor ze express extra aanleg hebben voor kanker en andere ziektes
Ratje gaat helaas niet door!
Ze zit bij nog 2 andere ratjes waar ze het erg goed mee kan vindenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik heb er verder ook geen verstand van, vroeg het me gewoon afEn hoezo gaat het ratje niet door?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |