abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 16:28:06 #176
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97741464
Ik heb zoeen sollicitatie formulier gehaald.

Ze zoeken vakkenvullers, mensen bij het brood en de kaas.
Verdient het bij het brood en het kaas beter dan vakkenvullen?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_97742470
Nee waarom zou daar verschil in zitten. Medewerkers vulploeg zijn niet superieur aan de vers afdeling.
  zondag 5 juni 2011 @ 17:05:15 #178
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97743171
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:50 schreef UncleSam het volgende:
Nee waarom zou daar verschil in zitten. Medewerkers vulploeg zijn niet superieur aan de vers afdeling.
Weet ik veel, daarom vraag ik het.

Hoeveel verdien je gemiddeld met vakkenvullen. Hoeveel per uur?
pi_97743241
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:05 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Weet ik veel, daarom vraag ik het.

Hoeveel verdien je gemiddeld met vakkenvullen. Hoeveel per uur?
Ligt eraan hoe oud je bent.
  zondag 5 juni 2011 @ 17:06:51 #180
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97743249
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe oud je bent.
16
pi_97743306
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef porsche1 het volgende:

[..]

16
Denk dat het dan iets van 4 euro p/u is, ofzo. Ga gewoon solliciteren en dan vraag je tijdens je gesprek wat je kan verwachten. Maak je meteen een assertieve indruk.
pi_97750045
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:50 schreef UncleSam het volgende:
Er is daadwerkelijk een verschil in loon; brood -en delimedewerkers verdienen een fractie meer, op je 18e is dat voor zover ik weet ongeveer 80 cent per uur meer.
pi_97762000
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Froop het volgende:

[..]

Er is daadwerkelijk een verschil in loon; brood -en delimedewerkers verdienen een fractie meer, op je 18e is dat voor zover ik weet ongeveer 80 cent per uur meer.
Dat ligt aan de functie. Een medewerker verkoop verdient evenveel. Een senior medewerker verkoop verdient i.d.d. meer, maar daar moet je dan ook weer meer voor kunnen

groet
ivo
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_97805962
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dat ligt aan de functie. Een medewerker verkoop verdient evenveel. Een senior medewerker verkoop verdient i.d.d. meer, maar daar moet je dan ook weer meer voor kunnen

groet
ivo
Maar niet echt veel meer. Ik ben senior medewerker verkoop en doe echt eigenlijk niks meer dan een medewerker verkoop.
Wel lekker verdienen. :P
pi_97806190
quote:
17s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar niet echt veel meer. Ik ben senior medewerker verkoop en doe echt eigenlijk niks meer dan een medewerker verkoop.
Wel lekker verdienen. :P
Dat inderdaad, maar dat zal bij jou ook liggen aan dat ze vroeger na een jaar automatisch promotie gaven. Dat werd afgeschaft in de week dat ik promotie kreeg ^^.
Of werk je fulltime? Bij part-timers zullen ze het niet zo snel meer doen iig.
pi_97806334
Is de functie die op plaza bij je naam staat ook gelijk aan welke schaal je zit zeg maar?
ik sta sinds 2 maanden ongeveer als senior medewerker verkoop in plaza namelijk terwijl het management van mijn filiaal niks erover heeft gezegd..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_97806973
Nee heeft er niet zoveel mee te maken, die rollen worden je toebedeeld op het aantal applicaties wat je nodig hebt.
Ik kan mezelf ook supermarktmanager maken, dan krijg ik meer icoontjes maar ik krijg niet betaald als sm :P.
pi_97813680
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dat inderdaad, maar dat zal bij jou ook liggen aan dat ze vroeger na een jaar automatisch promotie gaven. Dat werd afgeschaft in de week dat ik promotie kreeg ^^.
Of werk je fulltime? Bij part-timers zullen ze het niet zo snel meer doen iig.
Ik ben een part-timer. Ze wilden bij ons zo hebben dat op zaterdag een iemand op brood en op deli verkoper B was. Aangezien een verkoper B wegging, hadden ze me verkoper B gemaakt. :')
En ik doe geen zak meer vergeleken met een medewerker verkoop. Beetje onzin, maarja. :P

Dat was in augustus 2009 trouwens, dus best lang trouwens. :o

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 22:25:29 ]
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 00:08:34 #189
70532 loveli
N
pi_97820968
quote:
17s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ben een part-timer. Ze wilden bij ons zo hebben dat op zaterdag een iemand op brood en op deli verkoper B was. Aangezien een verkoper B wegging, hadden ze me verkoper B gemaakt. :')
En ik doe geen zak meer vergeleken met een medewerker verkoop. Beetje onzin, maarja. :P

Dat was in augustus 2009 trouwens, dus best lang trouwens. :o
Omdat de meeste medewerkers verkoop dingen doen die niet in hun taakomschrijving staan. Sinds automatisch doorschalen is afgeschaft, hoeft appie minder te betalen terwijl medewerkers wel dingen doen die op papier buiten hun takenpakket vallen.
crap in = crap out
pi_97822634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat de meeste medewerkers verkoop dingen doen die niet in hun taakomschrijving staan. Sinds automatisch doorschalen is afgeschaft, hoeft appie minder te betalen terwijl medewerkers wel dingen doen die op papier buiten hun takenpakket vallen.
Inderdaad. Eigenlijk best slecht van de AH... Denken dat de jongeren 'het toch wel doen omdat het ze opgedragen wordt '.
pi_97823027
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Klopt. Ik doe alleen maar taken die normaal een teamleider doet. Had laatst een beoordelingsgesprek, daar werd de vragen lijst voor een teamleider bij gehouden.
pi_97910876
paprika mix heet opeens 'paprika stoplicht' _O-

en de komkommer als Do-Zo voordeel :D

[ Bericht 16% gewijzigd door AlexanderC op 08-06-2011 23:51:35 ]
Nosce te ipsum.
pi_97916263
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:50 schreef einschtein het volgende:

[..]

Klopt. Ik doe alleen maar taken die normaal een teamleider doet. Had laatst een beoordelingsgesprek, daar werd de vragen lijst voor een teamleider bij gehouden.
Maar een teamleider stelt in praktijk dan ook geen ene kont voor...
pi_97918395
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Maar een teamleider stelt in praktijk dan ook geen ene kont voor...
wat bedoel je?
Nosce te ipsum.
pi_97928749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Ik dat bedoel dat in principe iedereen die 5+jaar bij AH werkt min of meer probleemloos als teamleider kan functioneren.
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:39:23 #196
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_97945295
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik dat bedoel dat in principe iedereen die 5+jaar bij AH werkt min of meer probleemloos als teamleider kan functioneren.
Dat zal je nog tegenvallen. :D.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_97960187
In mijn filiaal zijn het vooral mbo'ers die nu het teamleidertraject volgen (een stuk of 5). Op zich zouden ze mij wel het teamleider traject in willen sturen (heel graag zelfs :D), maar ik ga in september alweer studeren dus ik vraag me af in hoeverre dit te combineren valt. Als ik over 5 jaar na afstuderen bij heineken/klm/shell aanklop voor een traineeship vraag ik me af hoeveel "teamleider AH" me gaat opbrengen.
Moo
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:49:57 #198
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_97960565
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef Zuivelkoe het volgende:
In mijn filiaal zijn het vooral mbo'ers die nu het teamleidertraject volgen (een stuk of 5). Op zich zouden ze mij wel het teamleider traject in willen sturen (heel graag zelfs :D), maar ik ga in september alweer studeren dus ik vraag me af in hoeverre dit te combineren valt. Als ik over 5 jaar na afstuderen bij heineken/klm/shell aanklop voor een traineeship vraag ik me af hoeveel "teamleider AH" me gaat opbrengen.
Wij hebben teamleiders die slechts negen uur in de week werken. Die sturen eigenlijk alleen een avondploeg aan. Ik werk 16 uur.

En hoeveel het je bij Shell / KLM / Heineken gaat opleveren hangt er vanaf. Hoe groot is je filliaal? Hoe vul jij je teamleiderschap in? Hoe breng je het op je sollicitaties?
Als jij in een klein kutfilliaaltje fungeert als een veredelde vakkenvuller en dat zo ook brengt tijdens een sollicitatiegesprek heb je er natuurlijk geen fuck aan. Maar als je in een grotere winkel (ik werk in een 'bedrijf' met een jaaromzet van 25 miljoen euro) een mooi verhaal houdt over de cursussen die je gevolgd hebt en hoe je dat in de praktijk hebt gebracht, dan kan het zeker een toevoeging zijn.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_97962328
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef NJ het volgende:

[..]

Wij hebben teamleiders die slechts negen uur in de week werken. Die sturen eigenlijk alleen een avondploeg aan. Ik werk 16 uur.

En hoeveel het je bij Shell / KLM / Heineken gaat opleveren hangt er vanaf. Hoe groot is je filliaal? Hoe vul jij je teamleiderschap in? Hoe breng je het op je sollicitaties?
Als jij in een klein kutfilliaaltje fungeert als een veredelde vakkenvuller en dat zo ook brengt tijdens een sollicitatiegesprek heb je er natuurlijk geen fuck aan. Maar als je in een grotere winkel (ik werk in een 'bedrijf' met een jaaromzet van 25 miljoen euro) een mooi verhaal houdt over de cursussen die je gevolgd hebt en hoe je dat in de praktijk hebt gebracht, dan kan het zeker een toevoeging zijn.
Even tussendoor. Wat zijn eigenlijk de voorwaarden om in aanmerking voor het teamleiderstraject te komen? Ik ben wel benieuwd of er wellicht in de toekomst een kans is dat ik ook hoger op zou kunnen. Denk aan opleidingsniveau, vaardigheden of aantal gewerkte uren? Ben benieuwd waar er zoal naar gekeken wordt.
pi_97967905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef j95 het volgende:

[..]

Even tussendoor. Wat zijn eigenlijk de voorwaarden om in aanmerking voor het teamleiderstraject te komen? Ik ben wel benieuwd of er wellicht in de toekomst een kans is dat ik ook hoger op zou kunnen. Denk aan opleidingsniveau, vaardigheden of aantal gewerkte uren? Ben benieuwd waar er zoal naar gekeken wordt.
Voor zover ik weet vrij weinig; ik heb een teamleider zonder enige diploma's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')