wij hebben ook merquez worstjes gegetenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker gegeten! Merguezworstje met aubergine-tomaat stoof en zilvervliesrijst![]()
Oh ik ben ook dik. Bloesje zit strakker dan sexay is
Voldoende eten en sporten integreren in je totale lifestyle.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ben ik weer. (Ja ik heb hier ooit ook meegepost). Ik heb nu mijn record gewicht bereikt.Hoe houden jullie die motivatie? Ik kan het gewoon niet laten op te snoepen en te snacken als het kan.
Sporten is het probleem niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voldoende eten en sporten integreren in je totale lifestyle.
Klinkt goed! Wel jammer van het bloesje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker gegeten! Merguezworstje met aubergine-tomaat stoof en zilvervliesrijst![]()
Oh ik ben ook dik. Bloesje zit strakker dan sexay is
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef Rituals het volgende:
Zo, contract getekend, huidige huisbaas eindelijk kunnen bereiken, alles is rond. Nu nog een nieuwe huurder zoeken, maar er zijn best wat mensen die mijn kamer willen, dus ook dat komt goed.
Gewoon gruwelijk veel erbij sporten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ben ik weer. (Ja ik heb hier ooit ook meegepost). Ik heb nu mijn record gewicht bereikt.Hoe houden jullie die motivatie? Ik kan het gewoon niet laten op te snoepen en te snacken als het kan.
woohoooquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef Rituals het volgende:
Zo, contract getekend, huidige huisbaas eindelijk kunnen bereiken, alles is rond. Nu nog een nieuwe huurder zoeken, maar er zijn best wat mensen die mijn kamer willen, dus ook dat komt goed.
Spijkerbroeken die niet meer passen of strakker zitten dan comfortabel is zijn voor mij een prima motivatie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Sporten is niet het probleem, ik zwem momenteel 10/12 uur in de week. Hier thuis zijn ook niet veel ongezonde dingen. Ik kan het alleen niet laten om na school of gewoon hier in de stad eten te kopen, met name chocolade en flashwafels.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gewoon gruwelijk veel erbij sporten.En een voorkeur ontwikkelen voor "gezonde" snacks. En geen troep in huis halen.
Het gewoon niet willen kopen? Zou dat niet helpen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sporten is niet het probleem, ik zwem momenteel 10/12 uur in de week. Hier thuis zijn ook niet veel ongezonde dingen. Ik kan het alleen niet laten om na school of gewoon hier in de stad eten te kopen, met name chocolade en flashwafels.En dat is niet 1 keer in de week ofzo, maar gewoon iedere dag.
"Zijn dit acteurs of hebben ze dat toen gelijk opgenomen?"quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Wij kijken Schindler's List en het is wel duidelijk dat mijn moeder nooit films ziet. Ze stelt de hele tijd vragen over dingen die vrij obvious zijn
.
OMGquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor wie zin heeft in kromme tenen:
http://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html
De kennis van doorsnee NL van Dodenherdenking en WOII...
quote:
Nee, zo erg is het nog nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Zijn dit acteurs of hebben ze dat toen gelijk opgenomen?"
Dat soort vragen?
Zoveel gezonde dingen eten dat je geen honger meer hebt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef DeLuna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |