Dan krijgen we te horen waarom Jo's vader hen heeft laten zitten........zo zielig......quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef bull-sjitt het volgende:
wel blij dat er deze week geen brieven of break-ups of andere dingen om JoJo te promoten "gebeuren"
zal wel bewaard blijven tot volgende week
tja wat denkie zelluf???quote:
Daar had ze toch sowieso al niet zoveel contact mee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan krijgen we te horen waarom Jo's vader hen heeft laten zitten........zo zielig......
tja ze is nog nooit in haar leven "zo vaak" afgewezenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan krijgen we te horen waarom Jo's vader hen heeft laten zitten........zo zielig......
heeft Mamajo dat nog niet getweet ??quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef danilel het volgende:
[..]
nou dan kom hier......quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
uhhh, in RL ben ik ouder dan jou dus een beetje respect he
Als Mo hoogbegaafd genoemd mag worden, is iedereen met een polsslag hoogbegaafd !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef danilel het volgende:
[..]
tja wat denkie zelluf???
Zou ik wel heel hoogbegaafd zijn als ik met 1- jarig leeftijd op Fok! zou posten!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Als Mo hoogbegaafd genoemd mag worden, is iedereen met een polsslag hoogbegaafd !!
dan valt mamajo al afquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Als Mo hoogbegaafd genoemd mag worden, is iedereen met een polsslag hoogbegaafd !!
Ze is niet dom hoor, ze zit alleen emotioneel en sociaal in de knoop, hoor je vaker bij hoogbegaafde mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ja ja, dat verhaal heb ik vaker langs zien komen hier. Maar er is toch echt verschil tussen HB en "niet dom".quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze is niet dom hoor, ze zit alleen emotioneel en sociaal in de knoop, hoor je vaker bij hoogbegaafde mensen.
heeft ze het toch 12 weken mee volgehouden met maar 1 tegenstem van een medebewonerquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij is hoogbegaafd dat je sneller schakelt, dingen analyseert en dus sneller problemen kan oplossen. Zegt niets over je emotionele begaafdheid.
Ik verbaas mij erbij Monique over dat ze niet snapt dat ze het net5 wel erg makkelijk maakt om een (negatief) beeld van haar neer te zetten.
1.Sexend op tv
2. hysterisch veel huilen op tv
3. Drama als jongen vertrekt die ze net 5 weken kent ofzo
4. heel veel roddelen en utispelen van spelers
Dat laatste vermoed ik haar normale manier van doen, zal ze in het echte leven ook wel veel doen.
Ja en dat komt vooral door punt 4quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
heeft ze het toch 12 weken mee volgehouden met maar 1 tegenstem van een medebewoner
Maar nu is ze genomineerd en is het eigenlijk al bijna zeker dat ze eruit vliegt. De andere vier bewoners zijn wel al vaak genomineerd maar hebben wel vee stemmers thuis achter zich staan dus kans dat ze dan winnen is ook groterquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
heeft ze het toch 12 weken mee volgehouden met maar 1 tegenstem van een medebewoner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |