Ja maar ik en TR's en dan zo een stommequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Flips mag het allemaal zelf regelen.
Verdommequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef FreezePop het volgende:
Die je niks aan Flips, volgende keer gewoon opnieuw proberen.
ZEG DAT NIET, NU GAAT ZE HUNTEN WEER.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef FreezePop het volgende:
Die je niks aan Flips, volgende keer gewoon opnieuw proberen.
Iemand moet het spannend houden en Henkie staat boven mij, ik heb er nu 7 aangemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ZEG DAT NIET, NU GAAT ZE HUNTEN WEER.
Misschien wil ik dat welquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ZEG DAT NIET, NU GAAT ZE HUNTEN WEER.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:07 schreef Trollscience het volgende:
Kan iemand anonieme_fokker eens slaan
Ik mag hem niet
Nicenicequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Heuj!
Weer eens sinds 6 maanden, om 12 uur vrij
Wat een genot
Wat?quote:
Okequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat woordje zeg ik heel vaak.Wen er maar aan ja.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
The Smiths hebben echt super geweldige teksten omg hoe verzinnen ze het?!
And , so I drank one
It became four
And when I fell on the floor ...
...I drank more
Beetje matigquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
The Smiths hebben echt super geweldige teksten omg hoe verzinnen ze het?!
And , so I drank one
It became four
And when I fell on the floor ...
...I drank more
Bazen.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bazen.
Some girls are bigger than others
Some girls are bigger than others
Some girl's mothers are bigger than
Other girl's mothers
Ik ben fanta orange aant drinken nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fanta Orange. Niet cassis. Je weet toch hoe ik over cassis denk
Gelukkigquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fanta Orange. Niet cassis. Je weet toch hoe ik over cassis denk
Je mag mijn ijsthee welquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, anders moest ik cassis bannenneneneenenen /
Chillquote:
Zal zo wel komen tochquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga een bepaald persoon slaan als die binnen nu en een uur geen teken van leven vertoont.
hihi ik weet denk ik wiequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga een bepaald persoon slaan als die binnen nu en een uur geen teken van leven vertoont.
Misschien schaamt hij zich?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chill
Tevens.
Op het eind is de broek van die rechter niet naar beneden, viel me gewoon op hoor, kan gebeuren,
JPquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de geruststelling.
[..]
Oh?
James Potter ja.quote:
Huh, dat liedje is leuk jaaaquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chill
Tevens.
Op het eind is de broek van die rechter niet naar beneden, viel me gewoon op hoor, kan gebeuren,
Misschien was hij cassis aan het drinken en kon hij zijn glas niet rechthouden als zn broek op zn enkels zit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want daarvoor was ie wel naar beneden maar op het eind niet
Dat mag niet op de foks gezet worden... Dan krijg ik SBS en alles weer op mn dak.quote:
Ik zei hetquote:
Dat kan ik ook niet neequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien was hij cassis aan het drinken en kon hij zijn glas niet rechthouden als zn broek op zn enkels zit.
Nee, ik bedoel.... laat maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat mag niet op de foks gezet worden... Dan krijg ik SBS en alles weer op mn dak.
[..]
Ik zei het
Een team, een taakquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Samen komen wij er wel uit.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
of naar Nick en Simon.
Nee hoor ik ben liever één team
doodsbedreigingen worden geladenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef FreezePop het volgende:
http://www.doodsbedreiging.nl/
Mooi om te zien. Aan de ene kant natuurlijk niet.
Ik klikte 10x maar niets gebeurde.quote:
Sryquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
WHAHAHAHA IK KLIKTE EN IK D8 VAN HUH, MAAR TOEN ZAG IK DAT HET UN PLAATJEN WAS!!!!![]()
Ik zal hem de volgende keer linkenquote:
En jij maakt ze gewoon even beterquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik steel gewoon ideeën van de besten.
NEE NIET DIE ACHTERLIJKE NICK EN SIMON RECLAMEquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
of naar Nick en Simon.
Nee hoor ik ben liever één team
somsquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef K-Cash het volgende:
Soms new york soms Londen, soms high soms stom dronken soms soms tokyo soms parijs soms
Iemand moet het doen, jij pakt die taak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zo doe ik dat. Ik maak dingen en mensen beter.
Ja hoi, je vergeet dat ik daar ook last van heb en allesquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gooit een atoombom op Volendam nadat ze KB heeft ondergebracht in een safe house
Ik draag alleen maar de lasten van de mensheid met mij mee. Ik ben de Atlas van de huidige samenleving. Ik probeer de last lichter te maken voor mijzelf en iedereen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, jij pakt die taak.
Oh dan mag jij ook in het safehousequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hoi, je vergeet dat ik daar ook last van heb en alles
hallo platoquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:43 schreef FreezePop het volgende:
De filosoof komt deze dag in mij naar boven.
ik ging bijna huilen jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gooit een atoombom op Volendam nadat ze KB heeft ondergebracht in een safe house
Ik lees nu al die tweets, niveautje zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef FreezePop het volgende:
http://www.doodsbedreiging.nl/
Mooi om te zien. Aan de ene kant natuurlijk niet.
Je bent Jesus niet, maar toch klinkt het mooi.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik draag alleen maar de lasten van de mensheid met mij mee. Ik ben de Atlas van de huidige samenleving. Ik probeer de last lichter te maken voor mijzelf en iedereen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toen ik dat las, was mn verdriet weg.
Gefixed voor de samenleving.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent Jesus nog niet, maar toch klinkt het mooi.
Omdat die zangers overrated zijn waarschijnlijk.quote:
Ik ben mijn tijd vooruit. Ik leid geen geloof. De mensheid zijn mijn volgers en ook nog mijn gelijkwaardige. Ze zullen mij niet doden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk sterf je dan een minder pijnlijke dood dan
GELIJKWAARDIGEN niet gelijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben mijn tijd vooruit. Ik leid geen geloof. De mensheid zijn mijn volgers en ook nog mijn gelijken. Ze zullen mij niet doden.
Die foto heb ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat die zangers overrated zijn waarschijnlijk.
Ik ben maandag wel in klederdracht op de foto geweest![]()
ik heb wel een cd van monique smit jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat die zangers overrated zijn waarschijnlijk.
Ik ben maandag wel in klederdracht op de foto geweest![]()
quote:
Mijn zusje kwam haar tegen in de sportschool, ze herkende haar nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een cd van monique smit ja
uberslecht trouwens..
Zouden meerdere mannen een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn fout, zie je. Ik geef mijn fouten toe. Ik verhef mijzelf niet boven de rest.
Namen zullen niet genoemd worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zouden meerdere mannen een voorbeeld aan moeten nemen.
zo'n grote ster is ze ook niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn zusje kwam haar tegen in de sportschool, ze herkende haar niet![]()
Hier in Volendam zijn we er heel nuchter over.
Ja, heel nuchter gaan ze (ik zeg geen we want volendammersquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n grote ster is ze ook niet.
volendammers nuchter? ik dacht dat daar iedereen aan de sos zat?
Goedenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij moet van de lijst. Pure jongeman is het.
Mooie gedachte wel, Echte Volendammersquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n grote ster is ze ook niet.
volendammers nuchter? ik dacht dat daar iedereen aan de sos zat?
Zit wat in. Stuurt Koblenko heel lief tweets enzo. Goede manieren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij moet van de lijst. Pure jongeman is het.
West-Fries brood van de Deen is lekker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooie gedachte wel, Echte Volendammers. West-Friesland heeft een foutere stereotypering dan Volendam, laat ik nou een geboren West-Friezenaar te zijn
Moet. niet. verwachte. reactie. posten. verleiding. is. te. sterk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooie gedachte wel, Echte Volendammers. West-Friesland heeft een foutere stereotypering dan Volendam, laat ik nou een geboren West-Friezenaar te zijn
Frieslandquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooie gedachte wel, Echte Volendammers. West-Friesland heeft een foutere stereotypering dan Volendam, laat ik nou een geboren West-Friesenaar te zijn
Dat ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
West-Fries brood van de Deen is lekker.
emo,gif?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Moet. niet. verwachte. reactie. posten. verleiding. is. te. sterk.
Hallo daarrrr.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
Geen namen noemen mensen, ik herhaal geen namen noemen.
Dat taaltje dat ze met elkaar spreken, die hele mentaliteitquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat hoezo aanbid je Volendammers Flippie?
quote:
West-Friesland ligt in Noord-Hollandquote:
janquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
Geen namen noemen mensen, ik herhaal geen namen noemen.
Dan nog is friesland eenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat taaltje dat ze met elkaar spreken, die hele mentaliteit
[..]bietsie
[..]
West-Friesland ligt in Noord-Holland
Het is geen taal maar een dialect.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat taaltje dat ze met elkaar spreken, die hele mentaliteit
mag ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is geen taal maar een dialect.
Deze man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef FreezePop het volgende:
Noord-Holland
Maakt niet uit waar je vandaan komt. Een zeker persoon heeft mijn mening hierover veranderd. Tegenwoordig is mijn stad niet meer de beste, alleen mijn provincie en de mensen die daar wonen.
Graag gedaan hoor, Friesmuppet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef FreezePop het volgende:
Noord-Holland
Maakt niet uit waar je vandaan komt. Een zeker persoon heeft mijn mening hierover veranderd. Tegenwoordig is mijn stad niet meer de beste, alleen mijn provincie en de mensen die daar wonen.
Deze man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef FreezePop het volgende:
Noord-Holland
Zuiderlingen?quote:
Dat lijkt me wel duidelijk toch?quote:
Dit dus, we zullen zien.quote:
Watttquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:00 schreef Flippiee het volgende:
Als ik een ban krijg is dit mijn laatste post, tot vrijdag schatjes
Helleuuuuuquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat hoezo aanbid je Volendammers Flippie?
quote:
picsquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef Furdinand het volgende:
mijn kat is aan het apenkooien in de woonkamer
Ze spannen zich samen ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hallo ik bespeur enige spanning hier
W8 maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vinger in het stopcontact.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
inb4 foto van een bepaalde jongeman en zijn tepelquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
tepels likken wel/niet?DIT TOPIC IN FEEDBACK HAHAHAHHAA
Nee joh mallerd!quote:
Ohnoesquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:10 schreef Beach het volgende:
[..]
inb4 foto van een bepaalde jongeman en zijn tepel
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n aardige knaap dan ?![]()
Ik ben dat niet toch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zijn mensen zo negatief over danger.mouse?
ik snap dit ook niet vanwaar al dat haten op hem?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef HappyBob het volgende:
Ik haat niet. Maar je tepel posten is een beetjequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik snap dit ook niet vanwaar al dat haten op hem?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik snap dit ook niet vanwaar al dat haten op hem?
Zie je mij dat zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef HappyBob het volgende:
Hij verklaarde het zo:quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat niet. Maar je tepel posten is een beetje
Goede redenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij verklaarde het zo:
Iets met niet nadenken.
Foto bij KKJ fotoboek.quote:
Ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef HappyBob het volgende:
Grappig dat iedereen gelijk zo in de verdediging schiet.
Ik durf best toe te geven dat ik het nooit echt een aardige kerel heb gevonden. Soms heb je dat, dat je mensen minder mag dan anderen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef HappyBob het volgende:
Grappig dat iedereen gelijk zo in de verdediging schiet.
Voor wat? Van wie? Waardoor en waarom? Hoe?quote:
Ik dm het je.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor wat? Van wie? Waardoor en waarom? Hoe?
Roddelsquote:
Wutquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tering, Ik moet weer wachten
Boh, Mannen zijn soms net vrouwen
Ik ging eerst even eten bij iemandquote:
Niet meer doen AUBquote:
Haha schattig wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ging eerst even eten bij iemand
En daarna naar de sportschool met wat gasten, maar die kerel, moet "zich nog even klaarmaken"
je gaat verdomme naar de sportsvchool
pff
quote:
Ja, je moet er wel goed uitzien voor al die mannen daar, en 40+ vrouwen die lkast hebben van obesitasquote:
Neequote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel goed uitzien voor al die mannen daar, en 40+ vrouwen die lkast hebben van obesitas
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan zal ik pics van mijn tepels maar verwijderen
18quote:
De tepels van Danger.Mouse.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
waar de fuck, hebben jullie het over?
blijft een rare kerelquote:
sukkelquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thee en pizza is niet echt een lekkere combi. Ugh.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tering, Ik moet weer wachten
Boh, Mannen zijn soms net vrouwen
herunter ladenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Furdinand het volgende:
big bang theory is leuk
waar kan ik online goede kwaliteit afleveringen kijken?
Spread the lovequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi, ik vind KB toch wel liev
en een sukkel want ze drinkt thee bij pizza![]()
Bij Pizzalucht? MAAR GOED DAT SJAR HIERNIET IS!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Spread the love
nu breezerslet17 nog maar dat wordt lastiger denk ik
Wat is je mail dan zo kan ik die samenvattingen niet sturen alles.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had het niet moeten doen, nu misselijk alles.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij Pizzalucht? MAAR GOED DAT SJAR HIERNIET IS!
Hihi stinkt pizza zo erg? grapjequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is je mail dan zo kan ik die samenvattingen niet sturen alles.
[..]
Ik had het niet moeten doen, nu misselijk alles.
Ja. Teveel Axe Chocolate deo...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihi stinkt pizza zo erg? grapje
axequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Teveel Axe Chocolate deo...
Big bangquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Furdinand het volgende:
big bang theory is leuk
waar kan ik online goede kwaliteit afleveringen kijken?
Jij hebt een compleet interplanetair stelsel in je zo te zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt een groot zwart gat ipv een hart
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij hebt een compleet interplanetair stelsel in je zo te zien
Zijn best leuk hoor.quote:
Neequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef Furdinand het volgende:
klinkie jij kijkt toch ook big bang theory
dacht dat is echt iets voor klinkie want jij houd van nerds enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zijn best leuk hoor.
[..]
NeeMisschien ga ik dat ooit wel kijken ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |